Miksei tekniikkaan ole muuten enempää panostettu? Luulisi että nykyään on live-taltiointeja varten kehitetty läjäpäin eri laitteita, jolla saisi viiveet pienemmäksi ja vähintään tallennettua äänen hd-laatuiseksi.
Ovat joskus sanoneet, että kyseessä on amatööripohjalta kasaan kyhättyä jutustelua, joten menevät mahdollisimman kevyesti. Siis erittäin vapaasti lainattuna edellinen. Sinänsä ihan ymmärrettävää, mutta nyt kun alkaa olla kuulijakuntaa aikalailla ja sponssejakin jo jonkin verran, voisi kuvitella kiinnostavan, millainen kuulijakokemus on.
Sen verran ainakin oli kiinnostanut, siihen puhelun yhdistämisen aikana yleensä kuullun arvonnan päälle oli lätkäisty tunnari. Aiemmin se olisi mennyt suurin piirtein näin:
AVM: Otetaas tosta noin, ja sitten mä tästä... noin! No hei ja tervetuloo, jokos meillä on vieras linjoilla?
K-P: Haloo... ei taida olla, harmaana näkyy tässä.
AVM: No mikäs, no mikäs... pelästykö se sun yskäisyä äsken, heh.
K-P: Kjäh-häää, no suattopi ollakin niin, pitääpä olla yskimättä!
AVM: Heh, se on, on se, se... haloo? Joo, ei nyt, mikäs tässä nyt on?
K-P: Eikö yhistä? Koitanko minä?
AVM: No yhn... Eiku hei, eiku hei, nyt soittaa... Eiku hei, tää onki mun tytär!
K-P: Oho, otatko sen, vai...
AVM: Hei tehdään, tehdään siis niin, että soita sää hei Mikolle, niin mää otan tän. Leikataan tää sitten poies, tää tästä, vaikkei me mitään leikata!
K-P: No ei, kjehhä-äh, ei olla ammattilaisia.
AVM: Mut soita sinä niin minä tästä...
K-P: No minäpä soitan.
---
Mutta täytyy nyt taas tähän perään lisätä, että hyvä jakso oli viimeksi Mikon kanssa, kiitokset siitä.