Kimillä enää kaksi peliä lusittavaa, joten #44:n jokeriura jatkuu ainakin yhdellä ottelulla ellei mitään todella yllättävää tapahdu.
Mites muuten Jyrki Louhen sentteriura on sujunut? Itse en ole otteluihin päässyt tätä tarkastamaan, mutta ilmeisesti tälle paikalle Hirso tullaan jälleen laittamaan.
Hartaasti täytyy Hirson paluun myötä toivoa, ettei tämä julli tule ja vie paikkaa Ossi Saariselta, joka pelasi todella hyvin ottein viimeisen Jokerit-Pelicans ottelun. Muutenkin on vaan positiivisempaa kun Ossi saa enemmän luottamusta.
Jokerien ylivoimakin on sujunut kuin unelma ilman Hirsoa. Ei, en itkisi jos tämä IFK-ikoni pysyisi katsomossa loppuun asti.
Leinokin jatkuvasti veti ylipitkää vaihtoa, että sai olla Ossin kanssa samaan aikaan jäällä.Tähän jäävuoren kokoinen SAMA. Ossi Saarinen oli eilen itse asiassa helvetin hyvä. Ossin pelissä oli tunnetta ja kädetkin kävivät samaan tahtiin kuin jalat. Siihen vielä pari loistavaa syöttöä päälle.
Kun Hirso palaa takaisin, hänet voitaisiin istuttaa 2. ylivoimaan, jos hänelle on sitä ylivoima-aikaa pakko antaa. Jos suurempia ongelmia ei kokoonpanon kanssa tulevissa otteluissa tule, niin pakkohan Hirson 5v5 pelipaikka on sieltä nelosen keskeltä löytyä..
Hirso sisään ja Tobias toivottavasti ulos.
Jämäjulli on turhan jäähyherkkä mun makuun, popparille vaan, mutta toisaalta taklauksia tarvitaan ja niitä ei kovin moni tunnu jakelevan.Miksi Tobias ulos? Tänään pelasi yhdessä Koiviston ja Husseyn kanssa todella hyvän ottelun. Tänään oli Saarisen vuoro olla vähän pihalla. Ylihyökkääminen kostautui ja Pelicans pääsi 3-2 vastahyökkäykseen ja tasoitti pelin 4-4:ään.
Jämäjulli on turhan jäähyherkkä mun makuun, popparille vaan, mutta toisaalta taklauksia tarvitaan ja niitä ei kovin moni tunnu jakelevan.
Fleguilija Hirso on ihan hyvä pelaaja, kun asenne kohdillaan. Mutta Hauhtonen ottaa Hirson paikan ensi kaudella ja Hauhtonen on paljon parempi pelaaja kuin fleguilija. Voihan se olla, että Hirso lähtee AHL:ään ja sitten kyllä julleja vituttaa ja rankasti. Naapuri varmaankin hankki Hirson ykkössentteriksi, on varmaan Nokka tyytyväinen, tai sitten ei.
Joo, mutta ei ole Salmelaisen vika että SM-liigassa on eri säännöt näiden taklauksien suhteen. Kaikesta huolimatta pirteä peli. Joten eiköhän laiteta se Hirso alkuun 13. hyökkääjäksi? Katotaan miten sopeutuu siihen rooliin.
Hirschovits taitaa olla lähes joka fanin mielestä viimeinen pelaaja, jonka IFK:ssa haluaisi nähdä. Itseäni harmittaa se, että Hirso vielä otetaan takaisin, mutta itsehän en asioista päätä. Sen voin sanoa varmana tietona, että Hirschovits on hankittu kakkossentteriksi. Peliesitysten mukaan sitten paikka voi löytyä alempaakin.