muutama tyhmä kysymys
1) En tosissaan tiedä, onko Kim ruotsinkielinen? Se varmaan helpottaisi Elitserien uraa, vaikka tosin siellä pärjää suomellakin, esim Esa Keskinen, Kai Nurminen, Tomi kallio jne jne
2) Mitä tarkoitetaan Ruotsin sarjan pelityylillä? Kun sanotaan nimenomaan, että sopii paremmin Kimille? Mikä ero siinä on SM-liigaan?
Oma Elitserien kokemus on sellainen, että olen nähnyt noin 5 Elitserien matsia paikanpäällä, mutta en huomannut eroa pelitavassa SM-liigaan, tyhmä kun olen.
Se jäi mieleen, kun kotijoukkueen suomalainen pelaaja teki maalin Malmö vastaan, keltapunaisten katsomosta joku kuittasi "FINNJÄVEL" ja siihen sitten kotikatsomon kaiffari kuittasi skoonelaiselle "DANSKJÄVEL" ja koko kotikatsomo rehahti nauramaan.
3) Miksi HIFK palstalla ei näe ruotsia? Olen huomannut TPS matseissa, että aika moni katsomossa juttelee ruotsiksi, luulisi samaa esiintyvän Nordiksella. Itse olen suomalaisesta perheestä, mutta ymmärrän ruotsia ihan OK. Ollaanko me nyt kaikki niin kaksikielisiä, että sitten kirjoitetaan aina suomeksi?