Oho! Toinen Kimifani foorumilla minun lisäksi, josta olen tietoinen! Allekirjoitan ylläkirjoitetun täysin, Kimin tasoista sentteriä ei tulla ensi kaudeksi löytämään muutoin kuin jatkosopimuksen merkein. Olen monesti puolustellut Kimiä vaikka kaikki muut tykkäävätkin herran tönimisestä, loppuisikohan puolustelu kohta ja muuttuisi taitojen myötäilyksi?
PS. Toivottavasti loppuu myös nämä helvetin typerät ja lapselliset ''Juudas''-huudot... aikuiset ihmiset(suurin osa)... ''Live and let live!!''
, Noh, itse joskunjollainristeilyllä tulin sanonneeksi jotain etten tuuleta herran tekemää maalia. Viime kausi meni vielä siinä kiukunpuuskassa ja joukkueen kapteeniin oli helppo kohdistaa vihaa koko jengin kyykätessä ja alisuorittamassa illasta toiseen. Etenkin himayleisön edessä, munatonta, says I.
Muttamutta, aika parantaa ilmeisesti kaikenlaista, myös muakin. Huomasin tänään iloitsevani, jopa taputtavani K. Hirsolle tehdyn maalin jälkeen, vaikka joskus sanoin muuta...
e. Enemmän ilonaiheita tuli erään toisen gladiaattorin tekemästä byyristä, mitä oltiin odotettu. Sain siitä hyvän syyn ottaa vieressä istuvan mimmin kainaloon...