Tottakai saat jauhaa paskasi ihan vapaasti, mutta älä luule, että kaikille se paska menee läpi ihan tuosta vaan. Minähän en ole missään vaiheessa asettunut millekään "puolelle" tässä Mielonen-tapauksessakaan. Teikäläinen vaan on esittänyt asiansa niin, että asiat on "puuhasteltu" vaikka itse myönnät samassa, että et tiedä koko keissistä yhtään mitään muuta kuin lopputuloksen.Jospa ite jätä tuollaiset "mitä vittua sä jaksat lässyttää" avaukset pois niin voidaan asioista keskustellakkin. Mielestäni minä olen oikeutettu tuomitsemaan haluamani touhuni tasan niin puuhasteluksi kuin minun itseni tekee mieli. Samaten saan tietääkseni jauhaa "paskaa" jos haluan. Koskapa sinullakaan ei ole selvästi mitään todellisia syitä asiasta antaa niin olen mielestäni oikeutettu mielipiteeseeni kunnes minut asiassa vääräksi todistetaan.
Tästähän oli juuri kyse, minä en ole höpissyt missään kohtaa, että olisi kenenkään vika. Sinun kirjoituksista saa kyllä selvän kuvan, että on Kerho puuhastelee, vaikka et lyö esiin hölkäsen pöläystä. En oikein tuosta kalja-höpinästä mitään ymmärrä, mutta uskallan sanoa, että siinäkään kohtaa ei ole vika tässä päässä. Sitten kuitenkin tuossa jollekin kirjoittelet, että kuinka ihmiset jaksaa lukea "paskaspekulaatiota", kun itse tunnut tekeväsi omat arviosi tilanteista kanssakirjoittajien kalja- tai kaljattomuushuhuista. Huhhuh.En mä ala täällä sun kanssa rinkirunkkaan ja toteamaan että Mielosen vika. Minusta on melkoista puuhastelua että jampalle väännetään option pohjalta soppari ja sitten yhden kesän aikana se saa kenkää joukkueesta, kun ei joidenkin edes ole kalja maistunut ainakaan joidenkin kanssakirjoittajien perusteella.
Ahhah, ihan vilpittömästi voin kertoa, että ei tulisi mieleenkään ajaa takaa sua. Se, että kirjoitustasi lainasin, kertoo vaan siitä, että katsoin sen taas niin tolkuttomaksi paskanjauhannaksi, että koin olevani velvoitettu vastaamaan siihen. Minulla ei ole aikomusta alkaa yksityiseen kirjeenvaihtoon kanssasi, kiitos pyynnöstä, mutta tämä riittää enemmän kuin hyvin.Sinä olet oikeutettu mielipiteeseesi kuten kaikki muutkin, mutta jos vaikka hyväksyisit sen että muillakin on oikeus omata mielipide ja sen mukaan myös postauksia tehdä. Alkaa vähempikin ärsyttään kuin yhden pellen ajojahti. Kahdesta sivullisesta tekstiä vasemmalle ja oikeelle et löytänyt mitään muuta huomautettavaa kuin minun postaukseni kertoo kaiken sun antimista tällekkin ketjulle.
Jatkossa voinet jatkaa ajojahtias vaikka YV:llä, niin ei tarvi ketjuissa tälläsiä pauhata.
Ilmeisesti kuitenkin haluaisit päästä päättämään, että kuinka sinun kirjoituksiisi vastataan?PS. Tämä on keskutelupalsta, se ei tarkoita sitä että tämä olisi uutissivusto, jossa saa vain ja ainoastaan listata uutisia, täällä saa myös fantasioida, keskustella, esittää mielipiteitä, kiistellä, väittää yms yms. mitä kaikkea kaunista voikaan kanssa keskustelijoiden kanssa ajan vietteeksi touhuta verbaalisia taitoja hyväksikäyttäen. Se koskee myös sitä että jauhaa paskaa ja omistaa mielipiteet. Jos ei kelpaa niin pysy poissa.
Antaisitko Kai Rautiolle potkut, jos voisit?
Viimeksi muokattu: