Paitsi Jere.Ai saakeli meinasin tukehtua! x)
Juu kumma juttu kyllä jos kaikki ei paikalla nappaamassa ronssia kaulaan. Yleensähän sinne mennään, vaikka kainalosauvoissa hakemaan ne..
Vähän rankempaa huumoria tämä. #Tapuli#00750
Paitsi Jere.Ai saakeli meinasin tukehtua! x)
Juu kumma juttu kyllä jos kaikki ei paikalla nappaamassa ronssia kaulaan. Yleensähän sinne mennään, vaikka kainalosauvoissa hakemaan ne..
Siviilit päällä mitalit kävivät hakemassa Salmela, Engberg, Engren, Nykopp (ei ollut kuollut) ja Ulander. Finley ei ollut ainakaan, enkä ainakaan nähnyt Ahtolaa, Salmea tai Tammista.
Paitsi Jere.
Vähän rankempaa huumoria tämä. #Tapuli#00750
Pelaajien sopivuutta pitäisi jatkossa tosiaan katsoa enemmän. Kaikenlaiset dokut voi jättää väliin.
Kyllähän jengissä on vielä ainakin yksi pelaaja joka jatkaa tuota liemi-linjaa. Ihmettelen, miten seura sietää tuollaisia spedejä.Ei nyt ihan Jeren veroinen tapaus, mutta onhan IFK:lla rosterissa Teemu Eronen. Tämän kauden osalta en tilanteesta tiedä, mutta ainakin Törmänen joutui puuttumaan Erosen alkoholin käyttöön ja jopa asumisjärjestelyihin (liian hyvin alkoholin kanssa toimeentuleva kämppis).
Kiitos, hyvä näin. Kaikki eivät ainakaan jäällä käyneet hakemassa mitalia ja yhteiskuvasta puuttuvat, kuten Nykopp. Hienoa kuitenkin, jos koko joukkue oli paikalla. Sinko-Salmen bongasinkin Keken haastattelun taustalta. Niin hienosta jengistä kyse, kuten Lennukin nosti tämän omien kärkijengien joukkoo.Itse olin näkevinäni myös Finleyn hakemassa mitalin. Ahtola, Salmi ja Tamminen olivat kyllä paikalla ja saivat mitalinsa.
Tobias Salmelaista haluan kiittää, sillä on todella kovan luokan saavutus alittaa Karavaanarin maan tasolle jättämä rima. Hyvä Tobias! Näin surkeita kahta alempaa ketjua ei nähty edes kuuluisalla Summasen kaudella. Aikaa ollut reagoida puutteisiin aivan sairaasti, mutta pelkkää paskaa tuntuu löytyvän.
Tobias Salmelaista haluan kiittää, sillä on todella kovan luokan saavutus alittaa Karavaanarin maan tasolle jättämä rima. Hyvä Tobias! Näin surkeita kahta alempaa ketjua ei nähty edes kuuluisalla Summasen kaudella. Aikaa ollut reagoida puutteisiin aivan sairaasti, mutta pelkkää paskaa tuntuu löytyvän.
Tästä olen muuten nähnyt painajaisia, ja jos tämä TET-mies tämän onnistuu tekemään höystettynä lässytyksillä "halusimme antaa Thorellille mahdollisuuden pelata Suomen mestaruudesta" niin vaadin anarkiaa ja Salmelaisen pään vadille.Siitä kun tyhjennysmyyt tammikuussa ykkösen pois niin olet pelannut surkein UTJ-pelin läpi, alle kaudessa. Tuohon ei tuolla budjetilla moni sankari pysty,
Tästä olen muuten nähnyt painajaisia, ja jos tämä TET-mies tämän onnistuu tekemään höystettynä lässytyksillä "halusimme antaa Thorellille mahdollisuuden pelata Suomen mestaruudesta" niin vaadin anarkiaa ja Salmelaisen pään vadille.
Kiitos kaikille. Tuhlasin 1,5 erää elämästäni jälleen pikeleissönin pelikirjan ääressä. Tuloksena jälleen kerran kasa paskaa, kun vastassa on hyvin pelaava joukkue. Joten kiitos IFK, olette säälinne ansainneet.
Tämähän on täysin totta. Ja sen verran olen oppinut, etten ostanut playoff-kausaria. Piken pelikirjalla tuosta ei tule yhtään mitään.Omaa tyhmyyttähän toi on, jos ei opi että taas tulee pahamieli.
Tämähän on täysin totta. Ja sen verran olen oppinut, etten ostanut playoff-kausaria. Piken pelikirjalla tuosta ei tule yhtään mitään.
Omaa tyhmyyttähän toi on, jos ei opi että taas tulee pahamieli.