Kiinnostuineita Jatkoaika#3 GM Connectediin?

  • 4 625
  • 53
Suosikkijoukkue
NHL
Minä haluaisin tulla! Nyt on taas aikaa enemmän pelaamiselle! Jos on fantasia varaus nii jengeillä ei ole oikein väliä?


Edit. Muuten fantasiavarauksesta tuli mieleen että ne lupaukset kone jättää ottamatta joten silleen olisi huono että kaikki junnut pitäisi ottaa vapailtamarkkinoilta jolloin ne saattavat kaikki mennä samaan jengiin jolle mahtuu...

Edit2. Otan kuiteskin mieluiten Rangersin! fantasia varauksella tai ilman!

Edit3. Otan mieluummin kyllä Rangersin kun Panthersin :|
 
Viimeksi muokattu:

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millasia settingsejä tässä meinattiin käyttää? Pääasiassa kiinnostaa taklausvoima, kun on itse aina tultu pelattua defaultia pari napautusta pienemmällä niin ettei ihan joka martinstlouisin taklauksesta tarvi keräillä romuja perseellään. Vai onko näissä pakko pitää defaultit?
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Millasia settingsejä tässä meinattiin käyttää? Pääasiassa kiinnostaa taklausvoima, kun on itse aina tultu pelattua defaultia pari napautusta pienemmällä niin ettei ihan joka martinstlouisin taklauksesta tarvi keräillä romuja perseellään. Vai onko näissä pakko pitää defaultit?


Kyllä defaulteilla mennään, ilmeisesti on pakko olla.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Anaheim Ducks:
Boston Bruins: Villemix
Buffalo Sabres:
Calgary Flames:
Carolina Hurricanes: Voimahyökkääjä
Chicago Blackhawks: Dissonanssi
Colorado Avalanche:
Columbus Blue Jackets:
Dallas Stars:
Detroit Red Wings:
Edmonton Oilers:
Florida Panthers:
Los Angeles Kings: Nebula
Minnesota Wild: Zucker#16
Montreal Canadiens: Pullopoika
Nashville Predators:
New Jersey Devils:
Ny Islanders:
Ny Rangers: engångIFKalltidIFK
Ottawa Senators:
Philadelphia Flyers:Iekkuli
Phoenix Coyotes:
Pittsburgh Penguins: Hunajata28
San Jose Sharks:
St Louis Blues:
Tampa Bay Lightning: Unbeatable1993(GT boxil)
Toronto Maple Leafs:
Vancouver Canucks:
Washington Capitals: Rankku41
Winnipeg Jets:
 
Viimeksi muokattu:

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Nyt pitää kysyä kelpuutetaanko mut mukaan, vaikka voin pelata vaan lähinnä viikonloppuina. Tai tämä siis vielä tammikuun neljänteen asti, jolloin tämä sa-int loppuu. On kuitenki 30 loma päivää noista lopusta 72:sta , joten uskon, että ehdin pelata kohtuu paljon pelejä.

Itselleni olisi paras jos kerran viikossa (ennen perjantaita) yksi jakso eteenpäin. Mieluiten pelaisin itse oikeilla kokoonpanoilla, mutta myös arvotut käy. Joukkueeksi Carolina Hurricanes.

Edit. Ja lisätään vielä, että jos joku ei saa pelattua mua vastaan kun oon paikalla niin saatte ottaa pisteet cpu:lta. Ja tietenki jos liigaan haluaa joku aktiivisempi jannu ja liiga on täynnä niin luovutan paikan hänelle. Metin tuota simulointia niin esim. jos torstaina ois simulointi muilla on enemmän aikaa pelata mun cpu:ta vastaan ne mahdolliset pelit. Peleistä minua vastaan on sitten helppoja pisteitä luvassa, joten oon varmasti parempi vaihtoehto kuin tietokone! :) Mahdolliset kirotus virjeet johtuu sitten kännykästä jolla kirjotan tän viestin, anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Iekkuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, SaiPa
En kyllä kovin mahtava änärin online-peleissä, mutta ilmoittaudutaan mukaan mikäli tarpeeksi ihmisiä saadaan. Arvotut kokoonpanot tai ei, otetaan joukkueeksi vaikkapa Philadelphia Flyers.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Nyt pitää kysyä kelpuutetaanko mut mukaan, vaikka voin pelata vaan lähinnä viikonloppuina. Tai tämä siis vielä tammikuun neljänteen asti, jolloin tämä sa-int loppuu. On kuitenki 30 loma päivää noista lopusta 72:sta , joten uskon, että ehdin pelata kohtuu paljon pelejä.

Itselleni olisi paras jos kerran viikossa (ennen perjantaita) yksi jakso eteenpäin. Mieluiten pelaisin itse oikeilla kokoonpanoilla, mutta myös arvotut käy. Joukkueeksi Carolina Hurricanes.

Edit. Ja lisätään vielä, että jos joku ei saa pelattua mua vastaan kun oon paikalla niin saatte ottaa pisteet cpu:lta. Ja tietenki jos liigaan haluaa joku aktiivisempi jannu ja liiga on täynnä niin luovutan paikan hänelle. Metin tuota simulointia niin esim. jos torstaina ois simulointi muilla on enemmän aikaa pelata mun cpu:ta vastaan ne mahdolliset pelit. Peleistä minua vastaan on sitten helppoja pisteitä luvassa, joten oon varmasti parempi vaihtoehto kuin tietokone! :) Mahdolliset kirotus virjeet johtuu sitten kännykästä jolla kirjotan tän viestin, anteeksi.

Mukana olet. : )
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
En kyllä kovin mahtava änärin online-peleissä, mutta ilmoittaudutaan mukaan mikäli tarpeeksi ihmisiä saadaan. Arvotut kokoonpanot tai ei, otetaan joukkueeksi vaikkapa Philadelphia Flyers.

Tänne kehittymään. : )
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Mitä mieltä porukka on jos laitetaan liiga käyntiin seuraavaksi viikonlopuksi? Itsellä alkaisi tuolloin herkullinen yhdeksän päivän loma ja olisi aikaa pelailla :)
Komissaari tekee varmaan kokoonpano ketjut sun muut kuten muissa liigoissa?

Eihän tuo haittaa vaikka kaikkia joukkueita ei ole otettu, kunhan kielletään vaihtojen tekeminen tietokoneen kanssa ja laitetaan se vaiken vaikeustaso.

Edit. Ja pitäähän se gamertagi vielä laittaa: Nigoliz
 
Viimeksi muokattu:

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Jos paikka kiinnostaa Connected #2 liigan Carolinan puikoissa, niin voi pistää viestiä!
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Tosiaan odotellaan lisää pelaajia, että ei tarvitse botteja vastaan pelata niin paljoa.
 
Suosikkijoukkue
NHL
Eräs kaveri haluaisi Oilerit GT: Regal x naqy (Osa kirjaimista isolla mutta ei kait väliä?) ja oma GT: Nasutykki



Edit. Korjasin kirjoitusvirheen nimessä!
 
Viimeksi muokattu:

Leijonasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Tampa Bay Lightning
Onko vielä kiinnostusta tähän liigan, jos on pelaajia tarpeeksi niin voin toimia komissaarina, kaikki vaan mukaan tähän :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös