Kiinnostuineita Jatkoaika#3 GM Connectediin?

  • 4 625
  • 53

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Kiinnostuineita Jatkoaika#3 GM Connectediin? Xbox360

Olen huomannut, että Jatkoaika#2 ketjuun tulee paljon viestejä, että onko joukkueita vapaana. Nyt olisi mahdollista osallistua uuteen GM Connectediin. Komissaari on jo löydettynä (en siis ole minä). Kolme jengiä viety, eli Pittsburgh, Tamba Bay ja Wild. Eli 27 joukkuetta vapaana, ilmotelkaa tänne jos on halukkuutta liittyä!
 
Viimeksi muokattu:

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Voisin tulla mukaan (jos aikaa on) ainoastaan sillä ehdolla, että kokoonpanot laitetaan satunnaisiksi. Kaikista tasapuolisinta kaikille. Sanon nyt kuitenkin Chicago tähän.

PS. Tämän ainakin luulisi sopivan ketjun aloittajalle, huomioiden toisesta liigasta lähtemisen syyt.
 
Viimeksi muokattu:

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Minut voi laskea mukaan. EASHL:ltä jää aikaa sen verran, että pelin tai pari pystyy aina silloin tällöin vetämään. Aiemmin en ole tätä pelimuotoa kokeillutkaan, mutta eiköhän se selviä suht nopeasti.

Los Angeles mulle ja GT: Possu88, mikäli tarvitsee.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Voisin tulla mukaan (jos aikaa on) ainoastaan sillä ehdolla, että kokoonpanot laitetaan satunnaisiksi. Kaikista tasapuolisinta kaikille. Sanon nyt kuitenkin Chicago tähän.


Alustavasti oli puhe komissaarin kanssa, että normaaleilla kokoonpanoilla mennään. Ja eiköhän Hawkseilta löydy tulivoimaa ; )
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Alustavasti oli puhe komissaarin kanssa, että normaaleilla kokoonpanoilla mennään. Ja eiköhän Hawkseilta löydy tulivoimaa ; )

Löytyy kyllä, mutta taas jotkut joutuvat ottamaan noita huonompia joukkueita (itse en kyllä sitä virhettä enää tee...). Ongelma tasaantuisi, jos oikeasti itsensä huippupelaajiksi mieltävät niitä ottaisivat, mutta tätä tuskin tapahtuu.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Löytyy kyllä, mutta taas jotkut joutuvat ottamaan noita huonompia joukkueita (itse en kyllä sitä virhettä enää tee...). Ongelma tasaantuisi, jos oikeasti itsensä huippupelaajiksi mieltävät niitä ottaisivat, mutta tätä tuskin tapahtuu.

Totta tuokin, mutta saahan liigassa treidejä tehdä. Ja kyllä ne supertähdetkin sieltä liikkuu jos kunnon vastinetta antaa. : )

Edit. Ja yleensähän se menee niin, että jos on vähän huonompi joukkue, niin sieltä sitten löytyy aika paljon hyviä tulevaisuuden prospekteja.
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miten olette suunnitelleet pelitahdin, kuinka monesti viikossa simuloidaan? Entä vaikeustaso, Tähtipelaaja vai Supertähti?
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Miten olette suunnitelleet pelitahdin, kuinka monesti viikossa simuloidaan? Entä vaikeustaso, Tähtipelaaja vai Supertähti?

Ei ainakaan yhtä nopeasti kuin Jatkoaika#2:ssa, tai siis sehän riippuu osallistujista, millaista vauhtia kukin haluaa edetä, ja miten riittää kaikilla aika. Luulen, että vaikeustasoksi tulee supertähti, mutta siitäkin voidaan tietysti keskutella.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Totta tuokin, mutta saahan liigassa treidejä tehdä. Ja kyllä ne supertähdetkin sieltä liikkuu jos kunnon vastinetta antaa. : )

Edit. Ja yleensähän se menee niin, että jos on vähän huonompi joukkue, niin sieltä sitten löytyy aika paljon hyviä tulevaisuuden prospekteja.

Treidejä on vain piru paha tehdä, jos ei niitä vaihtokappaleita ole ollenkaan. Tämä on kyllä tullut huomattua.

Se on vain ankeata pelata 2 kautta paskalla joukkueella ja odottaa, että ne prospectit saattavat kehittyä huipuiksi.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Treidejä on vain piru paha tehdä, jos ei niitä vaihtokappaleita ole ollenkaan. Tämä on kyllä tullut huomattua.

Se on vain ankeata pelata 2 kautta paskalla joukkueella ja odottaa, että ne prospectit saattavat kehittyä huipuiksi.

Näin on. Mutta sinulla sitä ongelmaa ei tule olemaan jos Hawkseilla alat pelailemaan.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Sitten lienee ei auta kuin toivoa. Olisi vain mielenkiintoista pelata jokin liiga noilla sekoitutetuilla kokoonpanoilla...

Voin keskutella komissaarin kanssa tästä. Ja se, että myös muille osanottajille se käy.

Edit. Vaikeustasoksi tulee mitä luultavimmin tähtipelaaja.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Mulle käy kumpikin vaihtoehto. Meneekö tuo Dissonanssin ehdottama ikäänkuin fantasy draft -tyylisesti vai arpooko kone joukkueille pelaajat?
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saatan olla mukana, mietin vielä riittääkö aika kahdelle liigalle.

Mulle käy kumpikin vaihtoehto. Meneekö tuo Dissonanssin ehdottama ikäänkuin fantasy draft -tyylisesti vai arpooko kone joukkueille pelaajat?

Kone arpoo kaikille joukkueille suunnilleen samantasoiset rosterit. Eli Crosby-Datsyuk-Nash ykkösketjua ei saa kukaan :)
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Mä saatan tulla mukaan, jos siis tähtipelaaja vaikeustasona. Ja arpomiseen en ota kantaa, ihan sama mulle. Jos tahti hidasta niin sopii hyvin mulle. Joukkueen katon sitten myöhemmin.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Kone arpoo juu. Jos päädytään sekoitettuihin kokoonpanoihin, niin saatan vaihtaa joukkuetta (lähinnä siis paidan yms. takia... :) )
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Tällä hetkellä tilanne on sellainen, että ei näillä näkymin mennä arpomis kokoonpanoilla, vaan ihan normaaleilla. Tosiaan, ilmotelkaa tänne niitä joukkueita, mitä kukin haluaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös