Viestin lähetti eagle
Edittinä, hyvin tuomari itse valittaa kuuluttajille kuuluttamisesta, kun itse näytti ensin kampitusta ja sanoi että kaksi minuuttia. Olisiko kannattanut ensin kysyä linjureilta ja käydä katsomassa Pirnestä. Ikävä tapahtuma kyllä, toivotaan ettei Pirnes satuttanut itseään.
Viestin lähetti Vanha Len
- Lassila...? Ei sylkenyt eteensä, mutta taakse meni sitten muutama. Yhden maalin ehkä voisi ottaa omaan piikkiinsä.
Viestin lähetti Oloneuvos
Korkea on vuori kiivettäväksi viimeisessä erässä. Pelin taso laski reilusti ensimmäisestä kolmanneksesta. Ei hyvältä näytä ilman reipasta piristymistä!
Viestin lähetti mission16W
Vaikka miten olen maalivahtien väsymätön puolustaja, ei tänään ollut Lassilan ilta.
Faneille skarppausta. Säännöt hukassa, ei oo eka kerta!Viestin lähetti Ilmala
Vituttaa suoraan sanoen se, että tuomari Levonen menee kysymään Pirnekseltä, että pystyykö jatkamaan. Kun Pirnes sanoi ettei pysty niin Paukkunen suihkuun! <clip>
Tuomareille skarppausta, ei ollu ekakerta!
# 609 Sopimaton käytös
Elbowing, Kneeing or Head-Butting
(b)
Iso rangaistus ja pelirangaistus käytöksestä tuomitaan, jos vastustaja vahingoittuu kyynärpää- tai polvitaklauksen seurauksena.
Viestin lähetti JHag
Jahas. Turkulaiset ovat back in business Pena Trophy -kisassa.
Viestin lähetti Oloneuvos
Menihän helposti Lassilalle kolmas maali. Nyt näyttää sitten todella pahalta. Kummasti pakit olivat samassa nipussa. Ei ole touhu nyt sellaista, jolla tästä voisi nousua ennustaa. Maali vielä Tapparalle ja viimeistään silloin homma on ohi. Tepsin on pakko tehdä seuraava maali ja pian.
Viestin lähetti machine
Niin ja tuosta tapparan maalilaulusta: Se on kylläkin life is life, jos se olisi Live is Life se pitäisi lausua jotenkin näin: liiv is laif..
Tai sitten opuksen pojat vaan lausuu päin kettua.
Viestin lähetti machine
TPS näyttää olevan todella huono. Lukko ja Hifk koittavat edes pelata taitokiekkoa eli soisi kyllä heidät pleijareihin. Tepsiläiset taas eivät näemmä muuta mailalla osaa tehdä kuin pitää sitä vastustajan kainalossa. Veikkaisin että tepsi ottaa narreilta pisteen tai kaksi, mutta ipa ja kerho kyllä hoitaa homman tepsiä vastaan. Eli lomalle turkulaiset!!
Viestin lähetti eagle
Olisiko kannattanut ensin kysyä linjureilta ja käydä katsomassa Pirnestä.