Kiekko-Vantaan kannattajatoiminta -ja matkat

  • 47 878
  • 35

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Tervehdys kaikille, Lohi julkaisi kausari tarjouksen, joka on voimassa 20.6 saakka, nyt kannattaa liittyä Ruutanoihin, sillä tuolla hinnalla (99€) pääsee näkemään ihan KAIKKI Lohen matsit, liittyminen onnistuu seuraavan linkin kautta: bit.ly/Ruutanaksi. T: Karhu-Ruutana
 
Viimeksi muokattu:

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Mitä lapsityövoimaa teidän rummut käyttää? Järkyttävän kuulosta.

No, pääasia et ääntä pidetään. Varsinkin jos se on nuoremman polven aikaansaamaa. Heissä on se tulevaisuus ja kenties joskus aikanaan Liigaseura KiVan kannattajakatsomon selkäranka.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa, HPK, symp. Haukat, divarit
Mitä lapsityövoimaa teidän rummut käyttää? Järkyttävän kuulosta.
Ottavat varmaan vahingossa mallia vierasjoukkueen otteista, sen verran järkyttävän näköistä oli tekeminen ekassa erässä. Enempää en itse kerinnyt näkemään tai kuulemaan sillä olen muun vakiporukan tavoin kiinni viereisillä festareilla. Täytyy alkaa pitää junnuille rumputreenejä niin ei Helsingin herrojen kultaiset tärykalvot hajoa kauden avauspelissä ;)
 

massii99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ottavat varmaan vahingossa mallia vierasjoukkueen otteista, sen verran järkyttävän näköistä oli tekeminen ekassa erässä. Enempää en itse kerinnyt näkemään tai kuulemaan sillä olen muun vakiporukan tavoin kiinni viereisillä festareilla. Täytyy alkaa pitää junnuille rumputreenejä niin ei Helsingin herrojen kultaiset tärykalvot hajoa kauden avauspelissä ;)
;)
 

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Itse pitkäaikaisena fanina olin hyvilläni, kun A fanikatsomossa oli porukkaa ja B kannustettiin ja pidettiin ääntä, Ruutanoita on tällä hetkellä melkein 120, mut kuinka moni oli paikalla fanikatsomossa? Mun toive olis et oltais siellä tai fanipäädyssä mahdollisimman usein ja mahdollisimman suurella joukolla, eli yhdessä meissä on voimaa ja LOHI MÄÄRÄÄ!
 

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Huomiseen treenimatsiin liittyen seuraavaa, Lohen kausarit ei oo käytössä, koska on Jokereiden kotimatsi ja fanipäädystä ei mitään tietoa. Menkää paikalle kuka pääsee ja kannustavaa niin maan.....
 

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Tiedoksi kaikille, että kauden liput on myynnissä lippu.fissä, jos ootte Ruutanoiden jäseniä, voitte ostaa erityisryhmän lipun ja esittää jäsenkortin ovella, niin pääsette sisään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös