Kiekko-Vantaan kannattajatoiminta ja -matkat

• 49 135
  • 42

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Tervehdys kaikille, Lohi julkaisi kausari tarjouksen, joka on voimassa 20.6 saakka, nyt kannattaa liittyä Ruutanoihin, sillä tuolla hinnalla (99€) pääsee näkemään ihan KAIKKI Lohen matsit, liittyminen onnistuu seuraavan linkin kautta: bit.ly/Ruutanaksi. T: Karhu-Ruutana

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa, HPK, symp. Haukat, divarit
Mitä lapsityövoimaa teidän rummut käyttää? Järkyttävän kuulosta.
Ottavat varmaan vahingossa mallia vierasjoukkueen otteista, sen verran järkyttävän näköistä oli tekeminen ekassa erässä. Enempää en itse kerinnyt näkemään tai kuulemaan sillä olen muun vakiporukan tavoin kiinni viereisillä festareilla. Täytyy alkaa pitää junnuille rumputreenejä niin ei Helsingin herrojen kultaiset tärykalvot hajoa kauden avauspelissä ;)

massii99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ottavat varmaan vahingossa mallia vierasjoukkueen otteista, sen verran järkyttävän näköistä oli tekeminen ekassa erässä. Enempää en itse kerinnyt näkemään tai kuulemaan sillä olen muun vakiporukan tavoin kiinni viereisillä festareilla. Täytyy alkaa pitää junnuille rumputreenejä niin ei Helsingin herrojen kultaiset tärykalvot hajoa kauden avauspelissä ;)
;)

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Itse pitkäaikaisena fanina olin hyvilläni, kun A fanikatsomossa oli porukkaa ja B kannustettiin ja pidettiin ääntä, Ruutanoita on tällä hetkellä melkein 120, mut kuinka moni oli paikalla fanikatsomossa? Mun toive olis et oltais siellä tai fanipäädyssä mahdollisimman usein ja mahdollisimman suurella joukolla, eli yhdessä meissä on voimaa ja LOHI MÄÄRÄÄ!

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Huomiseen treenimatsiin liittyen seuraavaa, Lohen kausarit ei oo käytössä, koska on Jokereiden kotimatsi ja fanipäädystä ei mitään tietoa. Menkää paikalle kuka pääsee ja kannustavaa niin maan.....

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Tiedoksi kaikille, että kauden liput on myynnissä lippu.fissä, jos ootte Ruutanoiden jäseniä, voitte ostaa erityisryhmän lipun ja esittää jäsenkortin ovella, niin pääsette sisään.

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Nyt kun tosi pelit alkaa niin muistutuksena kaikille, että vierasottelut on katsottavissa Old Storyssä Tikkuraitilla, jossa meillä on ihan oma loosi ja Lännessä paikkana on Martinlaakson West Side Story, jossa tarjouksena on 10% ale hanajuomista matsien aikana, jos on Lohi-paita päällä tai Ruutana-jäsenkortti.
Kotimatsit väijytään tietty Areenalla Livenä, eikös vaan . Kaikki hallille tukemaan ja kannustamaan
LOHI MÄÄRÄÄ !
T: Karhu-Ruutana

Viimeksi muokattu:

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Tervehdys taas, tulevana lauantaina eli 21.9 meille saapuu vieraita Joensuusta, eli Puna Mustien faniryhmä. Päätettiin pitää etkot ennen matsia Old Storyssä, eli sieltä on varattu meille pöydät klo 13 alkaen, tervetuloa paikalle tutustumaan vierasfaneihin, ovat huipputyyppejä, etkojen jälkeen siirrytään hallille ja matsin jälkeen on sit vielä jatkot. Olis KiVa jos mahdollisimman moni pääsisi paikalle, tehdään hyvä päivä ja tietty Lohi Määrää. T: Karhu

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Muistutuksena kaikille taas, että tulevana perjantaina (27.9 siis) voi tulla kannustamaan Lohea Old Storyyn Tikkurilassa tai West Side Storyssä Martinlaaksossa, allekirjoittanut suuntaa Westikseen

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Huominen RoKi-ottelu pelataan poikkeuksellisesti Myyrmäessä, koska Tikkurilan Areenalla rikkoontui jäähdytysputki. Ottelu alkaa klo 16.00

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Moi taas kaikille, laitan tänne alustavan kyselyn koskien omatoimireissua akselilla Iisalmi - Joensuu, eli Iisalmessa olis vierasmatsi lauantaina 14.12.2024 ja sitten perjantaina 14.2.2025, Joensuussa 4.1.2025 ja la 15.2.2025. Siis ton helmikuun vois yhdistää yhdeksi reissuksi tai sitten molemmat erikseen. Mitä mieltä ootte, laittakaa koodia.
T: Lauri alias Karhu

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Ruutanat järjestää kalastus reissun Keuruulle pikkujouluteemalla lauantaina 30.11, lähtö on 12.30 jäähallilta. Sitovat ilmoittautumiset 15.11 mennessä ruutanat@gmail.com tai hallilla oh Sammylle/Jollekin Ruutanoista.
Hinta jäsenille 20€+pääsylippu, muille 40€+pääsylippu.
Maksu Ruutanoiden tilille FI11 5780 55200 39458.
Pääsylipun hinta 10€ per nuppi kerätään bussissa käteisellä.
Alle 16 v vain huoltajan seurassa.
Kaikki mukaan Joulumielellä kannustamaan Lohi voittoon.
PS Joulupukkikin kannustaa Lohia

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy