Kirjoitetaan välillä tännekin tilannekatsausta. Itseltäni on viime aikoina jäänyt kiekkoilu vähemmälle, mutta välillä olen kaukalossa pistäytynyt.
4 vs 4 näyttää vakiintuneen suosikkipelimuodoksi Jatkoajan porukalle. Mikäs siinä, ihan hyvinhän sekin sujuu. Tason nousu joukkueessamme on kuitenkin melkoinen. Kovia pelimiehiä löytyy useita ja loppujen lopuksi into kiekkoa kohtaan ei ole kadonnut vaikka aikaa on kulunut aloittamisesta jo suht kauan. Osaa porukasta en edes juuri tunne, sillä he ovat tulleet porukkaan myöhemmin jolloin itse olen ollut vähemmän paikalla. Kuitenkin tuntuu, että tuolla on vakiintunut ihan hyvähenkinen porukka ja pelailu on varsin mukavaa Jatkoajan riveissä. Publicilla käynti riittää usein muistuttamaan kanssapelaajien laadukkuudesta omassa joukkueessa, ja nyt en edes puhu pelitaidoista.
JA-liiga taas pyörähtämässä käyntiin. Olen miettinyt mukaantuloa, mutta tuntuu että saattaa tuo sitoutuminen olla tällä hetkellä sen verran heikkoa, ettei kannata muiden iloa pilata. Ylimääräiseksi minut saa johonkin joukkueeseen heittää jos tämä järjestely on mahdollinen. Tällöin vähäinen läsnäolo ei aiheuttaisi haittaa liigan toimivuudelle.