Kiekko.tk

  • 168 345
  • 1 188

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Cup kuulostaa todella hyvältä idealta ja olen ehdottomasti mukana. Näenkin itse asiassa kyseiselle tapahtumalle suuren tulevaisuuden vielä suuremmissa visioissani.

Kiekkoliiga ei sen sijaan tuollaisilla ehdoilla saa kannatustani. Mikäli jonkinlainen edustusjoukkue muodostettaisiin ja vielä sattuisin pääsemäänkin siihen (ei tule tapahtumaan), joutuisin todennäköisesti luopumaan paikastani, sillä sydäntäni varmasti riivaisi huikea repivä tuska kaikkien rannalle jääneiden tovereiden vuoksi. Mielestäni joukkueen tulee pysyä yhtenäisenä kaikissa tapauksissa, mutta ymmärrän kyllä mikäli päättävissä elimissä muodostetaan toisenlainen tulkinta huikean organisaatiomme tulevaisuudesta. Siinäkin tapauksessa olen toki valmis seisomaan tietokonepöydälläni lippuamme heiluttaen voimakkaiden tunnetilojen vallitessa.

Poljagor
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti marse

Kiekkoliiga ei sen sijaan tuollaisilla ehdoilla saa kannatustani.
Ainoa ehtohan tässä oli tuo pelaajamäärä. Tosiasia on se, että noin suuresta, ja jatkuvasti kasvavasta pelaajamäärästä koituu väkisin ongelmia. Harmi, olisi ollut hienoa nähdä jatkoaika mukana. Noh, eihän sitä tiedä, vielä on aikaa :).

Psst, kiekkoliigan viidettä finaaliottelua seurasi eilen parhaimmillaan 95 katsojaa.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viestin lähetti Poro24
Ainoa ehtohan tässä oli tuo pelaajamäärä. Tosiasia on se, että noin suuresta, ja jatkuvasti kasvavasta pelaajamäärästä koituu väkisin ongelmia. Harmi, olisi ollut hienoa nähdä jatkoaika mukana. Noh, eihän sitä tiedä, vielä on aikaa :).

Voisitko vielä eritellä nämä ongelmat?

Jaa, Jatkoaika cupille.
Ihan miten vaan porukka päättää, kaikki käy, divarille.

Ainiin, jos edustus perustetaan, vaadin sen nimeksi tulevan Jatkoaika Edustuskiekko RY.
 
Viimeksi muokattu:

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Minulle on ihan sama jos jotkut haluavat perustaa Jatkoajan sisällä edustus-ryhmän ja lähteä tahkoamaan divaria. Ei ole minulta pois. Itsellä ei ole taitoa/kiinnostusta siihen hommaan ryhtyä.

masu:
Jengi voisi laittaa vaikka tähän ketjuun viestiä jos haluaa osallistua CUP'iin. Saadaan *oikeasti* kiinnostuneet pelaajat mukaan. Itse olen täysin mukana.

- Tinke-80
 
Viimeksi muokattu:

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Kiitos selkeästä tilastopaketista, Nokkis (sekä materiaalin kerääjät). Oli huvittavaa huomata, että olen toisena pelatuissa otteluissa, mutta viimeisimpiä piste/ottelu -tilastossa. Eipä taida tuo ottelutilasto paljoa valehdella kertoessaan kenellä kädet jäätyvät tosipaikassa ja kenellä taas vauhti senkun kiihtyy. Täytyykin myöntää, että itsellä varsinkin alussa nuo "tosipelit" aiheuttivat suunnatonta jännitystä ja ihmeellistä itsetekemistä. Iän ja pelien tuoma kokemus lienee tosin tuonut hieman varmuutta otteisiini.

Okei, myönnetään: enhän mä siellä mitään muuta tee kuin sitä näkymätöntä työtä... eli kahvaan niin perkeleesti. Mun onni onkin, että tuomarin linja on melko salliva.

Niin, messissä ollaan kaiken maailman kipoissa ja kapeissa, kuulostaa hyvältä. Tosin tämän viikonlopun olen kokonaan pois koneelta, joten joukkueen voittosaldoon saattaakin tulla yllättävää lisäystä. Go Jatkis go!
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Miekin (Costi) oon mukana jos jotain divari jengiäö aletaan kasata
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Tilastopaketti oli mielenkiintoista - jopa lohdullista - katseltavaa. Viime aikoina on oma pistejyväni nimenomaan löytynyt näissä niin sanotuissa tosipeleissä. Harjoitukset on pyhitetty uusien kikkojen opetteluun ja tolppien paukutteluun. En valita, koputan puuta.

Mitä divarikarsintaan ja cupiin tulee, niin mukana olen kaikissa mahdollisissa tapauksissa. Jakaminen ykkös- ja vilttiketjun miehiin sen sijaan hieman puistattaa; toivottavasti niin ei pääse käymään missään vaiheessa, vaan niin häviöt kuin voitotkin kohdataan joukkueena, Jatkoaikana.
 

Fiesto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täälläkin suunnalla ollaan vahvasti mukana JA-Cupissa, tosin toiveena olisi, että mahdollisimman paljon pelejä saataisiin illemmalle.

T-teroni
 

team68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Toronto,Tie Domi
Mä voisin myös tulla teidän joukkueeseenne nikkini on Team68 ja voin erota samantien jos pistätte mulle invitee..
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Nokkis
Päivitettyä pistepörssiä voi ihmetellä täällä http://www.hurrikaani.net/jatkoaika/

Tuossa ei ole vielä sen kummempia mahdollisuuksia lajitella listaa mutta kunhan nyt jaksan / kerkiän :)

Laitelkaahan YV:tä ne jotka haluavat tuota listaa päivittää.

Hyvä lista, mutta tuosta puuttuu edelleenkin ne kaksi maalia minulta, eli Petrelliltä jotka puuttuivat jo tuosta alkuperäisestäkin listasta.

Edit: Ja siis jos täällä pidetään jotain Cupia tänään, niin osallistuisin siihen mielelläni jos se vaan on vielä mahdollista.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Nokkis
Onko nyt oikein 26+15?

Joo, on kun listaa on tehty tuohon asti. Sen jälkeen tuli sitten pelattua vielä yksi peli missä tein yhden maalin, mutta se tuleekin sitten varmaan seuraavaan päivitykseen.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Petrell (siis Ck) täällä itkee pisteitä lisää...

Olisiko tuon JA-cupin ideana parempi vaikka 12 joukkuetta ja 2 kuuden joukkueen lohkoa? Saisi enemmän keskenäisiä pelejä.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Ihme ongelmia tuon pelin kanssa. Milloin en pääse huoneisiin, milloin koko roska ei aukea tai jos aukeaa niin nykiminen on hirmuista. Asensin tuon java -systeemin ja /fps ym. käskyt ei juuri auta. Selaimen buuttaus? Mitä se on? Voiko sitä syödä?

BTW. Oon kuitenkin mukana cup -hässäköissä.

T. Pihvi, 7+9 (peleissä 2+2)
 

Bandana

Jäsen
Vieläkö mahtuu mukaan tähän huikeaan joukkueeseen? Nicki on Sasha, ja kädet pehmeät. Jopa pehmeämmän kuin Slowhand-E:llä.

Jatkoaika Cup kuulostaa hyvältä. Mukana ollaan.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti E
Petrell (siis Ck) täällä itkee pisteitä lisää...

Olisiko tuon JA-cupin ideana parempi vaikka 12 joukkuetta ja 2 kuuden joukkueen lohkoa? Saisi enemmän keskenäisiä pelejä.

En itke lisää pisteitä vaan pyydän laittamaan listat omalta kohdaltani kuntoon. Muuten todella hyvää työtä listojen tekijöiltä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Ck
En itke lisää pisteitä vaan pyydän laittamaan listat omalta kohdaltani kuntoon. Muuten todella hyvää työtä listojen tekijöiltä.

Yhtä totista sakkia kuin Noutajat... =)

Sasha vaan mukaan, teinejä on aina kiva nöyrryyttää.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti E
Yhtä totista sakkia kuin Noutajat... =)

Sasha vaan mukaan, teinejä on aina kiva nöyrryyttää.

Ajattelinkin, että teit tuon mahdollisesti kieli poskessa, mutta kun en ollut täysin varma niin vastasin tuohon kirjoitukseesi virasto tyyliin.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Vieläkö mahtuupi mukaan ?

Tässä olisi yksi myöhännäisherännäinen, joka kernaasti liittyisin Jatkoajan porukkaan, jos mukaan vielä otetaan.

Pelityyli on huono. Maaleja en ole osannut tehdä oikeassakaan elämässä missään lajissa, mutta lätty saattaa satunnaisesti osua oikeaan kohteeseen. Todennäköisemmin kuitenkin ei.

Nick on niinkin mielikuvituksellinen kuin pavenro8
 

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
JA-Cup

Kerään ilmoittautuneet tähän.


editoin viestiä sitä mukaan kun uusia ilmoittautumisia tulee

24 olisi ainakin saatava (eli kahdeksan kolmen hengen joukkuetta.) Nimeän joukkueet omavaltaisesti SM-liiga ja Mestis-joukkueiden nimien mukaan.

Otetaan ilmoittatumisia sunnuntai-aamupäivään asti. Sitten arvon joukkueet ja ottelukaaviot. Tarkoitus olisi että sunnuntaina iltapäivästä voisi pelata ensimmäiset ottelut.

27 ilmoittautunut

masu
Thorton(Rick_Nash)
FtB
-E-
sopuli (kivelä)
Hielo(Highlow)
Nokkis
marse(Poljagor)
Noose
Tinke-80
rapster
janki(Costi)
luistimet
T-teroni
Ck(Petrell)
Sherlock(Tampio)
Pihvi
Sasha
Punainen Vaara(Pvaara)
Murmeli (Mätsky)
Soolo(Hyde)
varjo
Tuamas
pp33(BobbyOrr)
hihhu
Jive
Jocke

Huomenna n. 12.00 arvon tiimit.

Sovitaan ekaksi peliajaksi 17.00 sunnuntaina. Pyritään kaikki mukana olevat tulemaan silloin paikalle. Tosin, jos ei pääse, niin ei se ole niin vaarallista.

mukaan mahtuu vielä.

masu
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös