Kiekko.tk

  • 168 386
  • 1 188

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti masu
ootko testannut ihan windows uppdate sivuilta??

masu

Täytyypä käydä kattomas. Voiks koneella olla merkitystä siihen lagi juttuun, mul on kuitenki 600mhz pena.
 

Sundance

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Sunin Java löytyy osoitteesta http://www.java.com ja siellä on sitten sellanen "get it now" linkki oikeassa yläkulmassa. Ohjeitten (siis kiekko.tk:n ohjeiden) mukaan toimii paremmin kuin Microsoftin Java.

Tässä vielä hieman ohjeita ongelmatapauksiin kiekko.tk:n sivuilta:


"Jos pelaa kiekkoa -sivulla ei näy koko peliä, tarkista, että käytössäsi on Java. Useimmissa selaimissa se on käytettävissä, jos sen käyttö on asetuksissa sallittu.

Jos peli "pätkii" usein niin, että pelaajat jäävät hetkeksi paikoilleen ja liikkuvat sitten ryöpsähtelemällä, ongelma on todennäköisesti verkkoliikenteessä. Älä pidä pelaamisen aikana käynnissä ohjelmia, jotka siirtävät suuria määriä dataa verkon kautta. Myös Netlimiter-nimisen ohjelman on kerrottu aiheuttavan ongelmia, vaikka mitään verkkorajoituksia ei ole päällä.

Peli pyrkii käyttämään UDP-liikennettä, joka käyttää verkkoa tehokkaammin kuin TCP-liikenne. Jotkut Java-versiot (Microsoftin) eivät kuitenkaan salli appleteille UDP-liikenteen käyttöä. Jos käytössäsi on Microsoftin Java, voit kokeilla pätkimisen vähentämiseksi Sunin Javaa (www.java.com).

Jos käytössäsi olevalla Java-versiolla toimii UDP-liikenne, ensimmäinen chat-ikkunassa oleva teksti on "*** UDP traffic enabled".

Jos grafiikka nykii, voit kokeilla käskyjä /MS ON tai /MS OFF. ON tarkoittaa, että uudemmille Java-versiolle tehty optimointi otetaan käyttöön. Tämä voi kuitenkin joissain tapauksissa näyttää huonommalta kuin optimoimaton grafiikka, koska ruudun päivitysnopeus voi optimoinnin kanssa olla epäsäännöllinen. Käskyllä /FPS (numero) voi hienosäätää grafiikan nopeutta. Jos haluaa mahdollisimman sulavan grafiikan konetehoa säästämättä, voi käyttää suurta FPS-lukua, esim. 100. Jos taas haluaa säästää konetehoa grafiikan kustannuksella, aseta FPS-arvoksi n. 25. "
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Sundance
Sunin Java löytyy osoitteesta http://www.java.com ja siellä on sitten sellanen "get it now" linkki oikeassa yläkulmassa. Ohjeitten (siis kiekko.tk:n ohjeiden) mukaan toimii paremmin kuin Microsoftin Java.

Kiitos Sundancelle avusta, kävin imuttamassa tuon Javan ja nyt peli rullaa kuin tanssi. Mihin asti tota fps:ssää voi laittaa et siitä on jotain hyötyä. Mun pingi on kyl silti edelleen sen 25 ja kbs näyttää pyöreetä nollaa vaikka välillä pomppaakin ykköseen (1). Noilla ei vissiin oo mitään väliä vai onko?
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Pelkkä /team riittää, etenkin kun nykyään sitä käytetään jo niin paljon, että kaikki tietävät mistä on kyse.

Aluksi ajattelin, että joukkueen nimi olisi hyvä mainita niin aloittelijatkin tajuaisivat, että kyse on jatkoajasta.
 

Jokke

Jäsen
Olin sitten mukana todistamassa ja pelaamassa jatkoajan joukkueen peräti kolmen ottelun, kyllä luitte oikein, siis kolmen ottelun voittoputkea. :)

Kolme iltaa takana ja 20+20 on tehot. Tänään löytyi oiva laituri mulle, eli Rick_Nash. Olimme miltei pitelemättömät. :))

Loppuviikko vietetäänkin sitten pöndellä, joten mua ei varmaan paljoa näy, jos en sitten innostu appiukon modeemilinjaa virittelemään kuumaksi.

Pitäkää lippu korkealla ja jatkakaa voittoputkea. :)

Ps. lupaan olla seuraavalla kerralla ekaa kertaa selvinpäin kiekko.tk:ssa kun sitä joku toivoi. :)))))
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Jokke
Ps. lupaan olla seuraavalla kerralla ekaa kertaa selvinpäin kiekko.tk:ssa kun sitä joku toivoi. :)))))

En minä sitä toivonut, ihmettilin vaan, että miten mahtavat verkot heilua selvänä, kun pienessä tuiskeessakin tulosta näyttää tulevan. ;)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Huomasin tänään, että jatkoajan joukkueen voittosaldo näyttää jo maagillista lukemaa seitsemän! Uskomatonta työtä, ilmeisesti pärjäätte huomattavasti paremmin kun en ole mukana sähläämässä =D
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vilpertti
Huomasin tänään, että jatkoajan joukkueen voittosaldo näyttää jo maagillista lukemaa seitsemän! Uskomatonta työtä, ilmeisesti pärjäätte huomattavasti paremmin kun en ole mukana sähläämässä =D

Ei pidä paikkaansa! Olit aivan ehdoton puolustuksen tuki ja turva kun minä ja Jokke mätettiin maaleja. Kehtasivat vielä viedä selvän syöttöpisteen sinulta. Hävetkää. Tämä tosin tapahtui harjoituksissa. Tosipeleissä ovat Rick_Nashinkin kädet olleet hyvin tomlaaksosmaiset.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sniper
Mukaansatempaava pelihän tuo on, kaipaan ehkä semmoista höntsäliigaa - kun tuntuu niin tosissaan osa porukasta olevan. Oma taitotaso ei riitä kuin luutimaan peruspakkina ja epäitsekkääseen peliin, mutta onneksi yleensä semmoinen tontti on harjoituksissa ollutkin vapaana.

Jos Sukkalapa pyörii jaloissa, niin koittakaa ymmärtää...

Voi kyllä taata ja vakuuttaa, että team Jatkoajassa ei taida kukaan olla tosissaan tämän kanssa. Tai toki nyt "tosissaan", mutta enpä ole yhtään ihmistä vielä huomannut meitin tiimistä, jota olisi, julkisesti ainankaan, ottanut päähän nämä 17-0 -tappiot. Muissa joukkueissa pissin päähännousemista on ehkä havaittavissa, muttei meillä. Tosin tilanne saattaa muuttua, voittoputkessa kun ollaan... :) Eli mukaan vaan.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Jatkoajan 10. voitto tuli upealla pelillä KiekkoMyyriä vastaan. Allekirjoittanut toimi puolustuksen lukkona ja antoi muiden hoitaa maalinteot. Myös se antaa toivoa että JA sai vihdoin ja viimein MAALIN Zambolaatio'ta vastaan. Onko tämä loistavan voittoputken alku? Näin uskon. Täältä tähän.

- Tinke-80
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tsori jätkät mulla tilttas jotenki koko roska kesken matsin ja nyt en sitten pääse koko peliin sisään.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti Ck
Tsori jätkät mulla tilttas jotenki koko roska kesken matsin ja nyt en sitten pääse koko peliin sisään.
Et taida olla ainoa, ainakin nimimerkki luistimet myönsi, ettei pääse sisälle. En minäkään. Alkaa paineet nousemaan...
 

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Tämä onkin parasta, mitä pelissä on koskaan sattunut. Toivottavasti pysyy ikuisesti nurin. Kiekkopisteteekooismi on sairaus. Kerrasta poikki, ennen kuin kontakti ulkomaailmaan on täysin kadonnut.

Nimim. 37+38

PS. Voi -kele, sinne pääsee taas.
 

cc_rider23

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ässät, San Francisco Giants
Kiitti vaan kaverit, menin sitten katsomaan kyseistä sivustoa, ja kiikkiin jäin. Peli on kuin Wayne Gretzky Hockey 2, jota tuli tahkottua aikoinaan 25 tuntia vuorokaudessa. Pakko päästä mukaan!
Olen hidas mutta kankea, varsinainen joukkuepelaaja. Rymistely on olennainen asia meikäläisen pelityylissä. Eli nimimerkki Rider hakee täten try-out paikkaa vaihtopenkin päähän.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
cc_rider23:


Eipä näy nimimerkkiä Rider listoilla, oletko varma omasta tunnuksestasi ?
 

cc_rider23

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ässät, San Francisco Giants
Viestin lähetti varjo
cc_rider23:


Eipä näy nimimerkkiä Rider listoilla, oletko varma omasta tunnuksestasi ?

Kone vähän kikkailee, kokeilen uudestaan.
 

cc_rider23

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ässät, San Francisco Giants
No niin, Rider nimimerkki ei onnistunut, mutta nyt pitäisi Ruoska23 löytyä listoilta.
 

Soolo

Jäsen
Kiekkoa

Tervehdys!

Oma kone on reistaillut plus ehkä pelin oma lagi painaa päälle, niin olen päässyt paikalle aika harvoin viime päivinä. Ehdin tuossa kuitenkin harjoitella hetken jengin kanssa, ja täytyy sanoa että hyvältä näyttää! Maaleja syntyy, ja ne ovat jo kuin suoraan oppikirjasta, ainakin melkein. Vieläköhän viikon päästä mahdun joukkueeseen?


Uskoisin tässä joukkueessa pelaavien ymmärtävän jääkiekosta jotain, ja se taito on tässä pelissä tärkeää. Sijoittuminen, pelisilmä jne. ovat hyvää tasoa, ja kun vielä taito kehittyy tarpeeksi, on kasassa kova joukkue.

Lopuksi vielä korjaan sen väärinkäsityksen, jonka mukaan olisin toisella nimimerkilläni (Prime) pelannut Jatkoaikaa vastaan. En ole. Tosin olisin kerran kännissä pelannut, mutta ette ottaneet haastetta vastaan, onneksi? :)


-Hyde
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Häkellyttävää. Ei yhtään pelaajaa online minun lisäkseni? Ehkäpä väliyö tekee hyvää, kunto kasvaa levätessä. Itse lopetin sessioni tänään mystiseen koneen jumittumiseen, josta koneen toivuttua havaitsin taululla lukemat 0-3 ja kymmenisen 'mitä vittua kivelä?' -viestiä;) Toisten mielestä olin tosin kiekkoskenen viilein idlaaja ym.. ;) Huomenna uudestaan, loma mennee leppoisasti.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Suuria uutisia Kiekko.Tk rintamalta. Olin itsekseni lämimässä harjoituksissa n. klo 7 aikoihin, kun itse Jouko saapui paikalle ja testasi uutta kiekko.tk'n ominaisuutta. Musiikkia! Brilliant! Ikävä kyllä tämä ominaisuus sekoitti koko pelin, mutta eiköhän Jouko hoida homman kotiin. Enää tarvittaisiin selostus-ominaisuus peliin, niin mitä muuta enää voisi toivoa.

- Tinke-80
 

cc_rider23

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ässät, San Francisco Giants
No niin,
nimimerkki Ruoska23 kiittää Varjoa saamastani mahdollisuudesta. Ette tule pettymään. Päivisin en ikävä kyllä pääse harkkoihin/peleihin, koska työpaikan koneen palomuuri estää pelailun. Mutta iltaisin olen kyllä aina kuin mahdollista väijymässä "hallilla". Täytyy tietenkin hoitaa ensin velvoitteet kotona tai muuten tulee paremmalta puoliskolta kaulimesta.
Olen todellakin ensikertalainen tässä pelissä ja lätkäpelit joissa käytetään hiirtä näppisten sijaan eivät ole kauhean tuttuja juttuja. Mutta olen kova oppimaan!
Harkoissa nähdään!
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen OBR teki ensimmäiset luistimenpiirtonsa jäähän harjoituksissa. Pelihän oli hieman liian addiktoiva, mutta muuten ihan mukava.

Heti alkuun jouduin tosin toteamaan ettei minusta ole oikein mihinkään. Osasin kyllä syöksyä hyökkäykseen kuin varkain, mutta ikinä en saanut kiekkoa enää palautettua mukaan tulleelle toverille. Läpiajoni epäonnistui surkeasti.

Puolustuksessa pyrin lähinnä parkkeeraamaan maalille, tai häiritsemään kiekotonta miestä. Yllättävän hyvin pystyin lukemaan peliä, ja olin yleensä nopeasti puolustamassa kiekonmenetyksen sattuessa. Ekat harkat hävisimme 1-0, toiset loppuivat 0-0.

Nyt tämä hupi kyllä joutuu paussille, pelikoneeni vaihtaa osoitetta ja laajakaistasedät lupasivat yhteyttä neljän viikon päähän.
 

Fiesto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vieläkö yksi 5. divisioonan lääninmestaruuskisoissa jumboksi jäänyt epätoivoinen ja taitotasoltaan välttävä
T-teroni mahtuisi joukon jatkoksi, jos ei muualle niin vaikka sinne ylätasanteelle bisseä litkimään?

Eli nimimerkkinä T-teroni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös