Kiekko.tk

  • 168 387
  • 1 188

tiikeri

Jäsen
Joo, nyt alkaa jo pikkuhiljaa pistesaldo karttua itselläkin. Toivottavasti ei ole vaan pelkästään mitään hetkellistä huumaa. Saapa nähdä jos sitä osuisi seuraavaksi ihan noissa 'tosipeleissäkin' tolppien väliin, tai edes vähän sinnepäin.

Ankara harjoitus näyttää jokatapauksessa tuottavan sittenkin jotain tulosta... no eiköhän joku tule kuitenkin piakkoin palauttamaan takaisin maan pinnalle. Kyllä siinä kuitenkin yön sai taas mukavasti kulumaan.
 

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Try-out leirillä oli jo heti aamupäivästä 9 ukkoa pyörimässä kiekon ympärillä.

mainittakoon että tänään tuli tehtyä allekirjoittaneen ensimmäiset maalit (peräti 2). Tosin vain harkoissa.

masu
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Jos on mahdollista vielä liittyä tuohon Jatkoajan joukkueeseen, niin liittyisin mielelläni.

Tänään vasta aloitin pelaamisen enkä tiedä lagaako tuo peli aina noin paljon, mutta tänään on ollut aika pahaa lagia jatkuvasti.
 

LaCew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tänään vasta aloitin pelaamisen enkä tiedä lagaako tuo peli aina noin paljon, mutta tänään on ollut aika pahaa lagia jatkuvasti

Minullakin oli pingit tänään parhaimmillaan 250:ssä, kun kävin ensimmäistä kertaa Jatkoajan harjoituksissa. Harvemmin koulunkaan koneilla olen ennen moisiin lukemiin päässyt.

Vilpertin kanssa dominoitiin harjoitusmatsia suvereenisti (melkein). Maaleja olisi voinut tulla hieman enemmänkin, jos Vili osaisi laukoa oikeaan suuntaan :D.
 
Viimeksi muokattu:

Soolo

Jäsen
Re: Managerin päiväkirjasta II

Viestin lähetti varjo


On havaittu, että Hyde edustaa myös toista joukkuetta toisella nimimerkillä. Tämä ei ole sopimusehtojen mukaista ja Hyde saakin tehdä ratkaisuja uransa jatkosta, jos joukkueen sisäiset mielipiteet kääntyvät "yhden nimimerkin ja yhden joukkueen"-linjan puolelle.


Ei minulle mitään sopimusehtoja ole näytetty :)

Olisi ikävää jos minun täytyisi tehdä ratkaisu kahden joukkueen välillä, enkä rehellisesti sanoen tietäisi kumman valitsisin. Olen nykytilanteeseen tyytyväinen, enkä näe siitä mitään haittaa joukkueelle.

Lupaan tästedes olemaan pelaamatta Jatkoaikaa vastaan toisen joukkueeni riveissä. Eihän sellainen käy laatuun.


-Hyde
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Lacew ja Ck, mitkä nickit teillä on käytössä.

Kutsut tulee kun saan nickit tietoon.
Hyden selitys toistaiseksi hyväksytty, mutta lakimiesarmaada alkaa käymään läpi papereita "joskus".
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Nimimerkki luistimet mielii päästä näytille joukkueeseen. Kokemusta ei lajista ole nimeksikään, mutta olen loistava pukukoppipelaaja. Mukanani tuon voittamisen kulttuurin, tai ainakin sujuvan tikitalkin.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti varjo
Lacew ja Ck, mitkä nickit teillä on käytössä.

Kutsut tulee kun saan nickit tietoon.
Hyden selitys toistaiseksi hyväksytty, mutta lakimiesarmaada alkaa käymään läpi papereita "joskus".

Olen semmoisella nickillä kirjautunut kuin Petrell.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti LaCew
Vilpertin kanssa dominoitiin harjoitusmatsia suvereenisti (melkein). Maaleja olisi voinut tulla hieman enemmänkin, jos Vili osaisin laukoa oikeaan suuntaan :D.
"Hiiri bugaa..." :)
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Nokkis:

Jatkoaika on auki kaikentasoisille ja peliseura kyllä kykenee astumaan alas SuperMario/Wäinö-tasoltaan aloittelijoitten takia.

Eli nimimerkki vaan esille ja kutsu jatkoaikaan odottaa. Jatkoajan avulias väki sitten ohjaa aloittelijaa tielle supertähteyteen.
 

pp33

Jäsen
Pari päivää on tullut BobbyOrrina peruuteltua ja aina on joku räkänokka valistamassa homouden ihmeellisestä maailmasta. Sitä yrittää varmistella näitten virtuoosien kiemuroita ja kun supertähtien 3-1-hyökkäyksen torjuminen epäonnistuu, alkaa anatomian luento.

Joten laadukkaampi peliseura kiinnostaa, mikäli liikakansoitus ei uhkaa.
 

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti pp33
Pari päivää on tullut BobbyOrrina peruuteltua ja aina on joku räkänokka valistamassa homouden ihmeellisestä maailmasta. Sitä yrittää varmistella näitten virtuoosien kiemuroita ja kun supertähtien 3-1-hyökkäyksen torjuminen epäonnistuu, alkaa anatomian luento.

Joten laadukkaampi peliseura kiinnostaa, mikäli liikakansoitus ei uhkaa.

Tervetuloa joukkoon tummaan. Harkkasaleja on tarpeeksi, joten liikakansoitus tuskin uhkaa.

Lukekaa myös kiekko.tk:n forumia. Noosen hieno kirjoitus on laittanut mainion keskustelun alulle.

masu
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Kutsut pistetty, kysykää muilta neuvoa miten joukkueeseen liitytään.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jos joukkueeseen mahtuu vielä yksi vaihtopelaaja/neloskentän tunari, nimi olisi -E- (kun ei pelkkää E:a hyväksynyt). Yhden syötön sain harjoitellessa joidenkin pro-tason jamppojen kanssa (v*tuttaa, kun ei koskaan syöttäneet mulle).

No, kyllä tässä harjoittelemalla saadaan minustakin oikeasti maalintekijä (ainakin yhden).

-E-
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti varjo
Kutsut pistetty, kysykää muilta neuvoa miten joukkueeseen liitytään.

Eli, voisikohan sen kutsun vielä saada. Itselläni en ainakaan sitä nähnyt.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ck:

Katsoitko sieltä "Joukkueet"-osiosta?

Noh pistän enivei uudestaan.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti varjo
Ck:

Katsoitko sieltä "Joukkueet"-osiosta?

Noh pistän enivei uudestaan.

Joo katoin ja siellä ei ollut kutsua viimeksi en tiedä johtuiko siitä kun olin toisessa joukkueessa. Nyt siellä oli ja liityin siis Jatkoajan teamiin. Kiitokset varjolle järkkäilystä.
 

Jokke

Jäsen
Toivottavasti ajavat alas tuon koko palvelun...

Muuten rupeaa perhesuhteet kärsimään kun mä pelaan yöt ja nukun sillon kun muut on hereillä. :)
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Meikäläisellä lagaa toi peli vieläkin todella paljon joten jos se johtuu minun koneesta tai linjastani, niin voisiko joku kertoa miten saan sitä parannettua. Minulla on pingi melkein koko ajan jotain 23-25 ja sitten se toinen luku siinä vieressä on net: 0kb/s. Miten muilla? Minulla kuitenkin on 2M yhteys joten ei pitäisi kiikastaa siitä ainakaan.
 

sakke555

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal
Viestin lähetti Ck
Meikäläisellä lagaa toi peli vieläkin todella paljon joten jos se johtuu minun koneesta tai linjastani, niin voisiko joku kertoa miten saan sitä parannettua. Minulla on pingi melkein koko ajan jotain 23-25 ja sitten se toinen luku siinä vieressä on net: 0kb/s. Miten muilla? Minulla kuitenkin on 2M yhteys joten ei pitäisi kiikastaa siitä ainakaan.

Minulla itsellä on paljon huonompi nettiyhteys ja ping yleensä n. 60, mutta peli toimii ilman ongelmia.

Voit kokeilla seuraavia komentoja pelissä, jos auttaisi:
/ms off
/ms on
/fps 100

Ehkä myös java saattaa kiikastaa, joten sen päivittäminen saattaisi auttaa, jos ei ole jo uusin versio.

Itse saan pelin toimimaan kirjoittamalla ensin /ms off ja sitten /fps 100. Voit myös kokeilla eri lukuja fps:n perässä.
 

Tane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nimimerkki Tane odottaa kiihkosta kiivaana kutsua dry-outille. Kävin jo salaa hiukan treenaamassa tehotonta smirklailua sekä oman maalivahdin kahvaamista, joten olen siis jo lähes tulkoon valmis pelimies! Tosin filmaaminen ei tuntunut vielä sujuvan aivan kuvauksellisesti, mutta ehkäpä tähän löydetään ratkaisu hiiren nyrkillä pieksemisestä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti sakke555
Minulla itsellä on paljon huonompi nettiyhteys ja ping yleensä n. 60, mutta peli toimii ilman ongelmia.

Voit kokeilla seuraavia komentoja pelissä, jos auttaisi:
/ms off
/ms on
/fps 100

Ehkä myös java saattaa kiikastaa, joten sen päivittäminen saattaisi auttaa, jos ei ole jo uusin versio.

Itse saan pelin toimimaan kirjoittamalla ensin /ms off ja sitten /fps 100. Voit myös kokeilla eri lukuja fps:n perässä.

Voisko joku kertoa mistä noita Java päivityksiä voi hakea, veikkaan, että minulla se johtuu siitä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös