Kiekko.tk

  • 166 747
  • 1 188

Hack

Jäsen
Tuli tänään pelattua kyseistä peliä ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen ja olipas hyvä peli, pakko myöntää. Täytyy katsoa, alkaisiko sitä taas pelaamaan aktiivisesti peliä.
 

n.a.s.t.y

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo & Colorado
TheTuoppi kirjoitti:
"Jako tehdään pelaajalle tilastoidun jääajan mukaan. Aikaa tulee silloin, kun pelaaja on pelaamassa (ei vaihdossa, ei katsojana) tilastokelpoisessa pelissä, eli sellaisessa jossa on vähintään kolme rekisteröitynyttä käyttäjää kummallakin puolella. Beginner-huoneita ei lasketa mukaan.

Jako tehdään niin, että alle 4h pelanneet ovat automaattisesti noviceja. Vähintään 4h pelanneet laitetaan järjestykseen, ja eniten pelannut kolmannes saa luokituksen pro, vähiten pelannut novice, ja keskimmäinen kolmannes amateur." <-- Lainattu suoraan kiekko.tk:n UKK:sta.

Joukolta saamani käsityksen mukaan status voi tippua mikäli pelaaja on pelaamatta pitkän tovin.. Näin olen itse ymmärtänyt (oikaiskaa jos olen väärässä)
 

Boomhauer

Jäsen
n.a.s.t.y kirjoitti:
Joukolta saamani käsityksen mukaan status voi tippua mikäli pelaaja on pelaamatta pitkän tovin.. Näin olen itse ymmärtänyt (oikaiskaa jos olen väärässä)

Veikkaan tällä tarkoitettavan sitä, että on pelaamatta tai pelaa vähän, jolloin joku saattaa mennä ohi pelatussa ajassa. Eli jos olet juuri novicen ja amateurin tai amateurin ja pron rajan yläpuolella, saatat tippua pro-kolmanneksesta amateur-kolmannekseen tai amateur-kolmanneksesta novice-kolmannekseen jos tarpeeksi monet pelaajat menevät ohitsesi pelatussa ajassa.

Olikohan tarpeeksi epäselvä selitys.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Nostetaans tätäkin ylös muistuttaakseni kaikkia siitä, että tänään on tarkoitus saada pleijareita pelattua.
BL on ilmeisesti paikalla vasta 23 maissa, mutta Syväri-Enkelit voi alkaa aikaisemminkin.

Ja pointtihan on se, että ensisijaisesti pelataan 4v4, jos ei onnistu niin 3v3.
Jos joukkueet ovat kehissä täysvahvuisina niin pelataan kahdesta voitosta, jos jengi on kovin kovin kiireistä niin yhdestä poikki (toki tämä sovitaan ennen pelien aloittamista :) )
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
n.a.s.t.y kirjoitti:
Joukolta saamani käsityksen mukaan status voi tippua mikäli pelaaja on pelaamatta pitkän tovin.. Näin olen itse ymmärtänyt (oikaiskaa jos olen väärässä)

Näin se menee.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Joukkue hakusessa

Eli siis joukkue hakusessa.

Omat tiedot:
Tehot: ~1900
+- : +~150
Aiemmat joukkuet: Ilves, Imperiumi ja parikymmentä paskalaumaa.

Vaatimukset tiimiltä:
- rentous
- ei älyttömiä aktiivisuusvaatimuksia
- k-18

Yv:tä tänne tai notea peliin. Nimimerkki siellä on Immortal.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
JatkisCup IV

Oho, tännehän oli tullut joukkueeseenhakukysely, mutta enpä ollut huomannut.
Jatkis ei kuitenkaan ole K-18-joukkue, joten ehkä sitten joukkue ei ole Immortalia varten?

Mutta asiaan. Ja-liigan takerrellessa rajusti loppua kohden jäi varmaan monelle hieman paha maku suuhun. Noh sitä hoitamaan onkin tarpeellista järjestää vielä kerran, kenties viimeistä kertaa, JatkisCup. Tuleva Cuppihan on siis sitten jo neljäs järjestyksessään, joten historiaa löytyy tältäkin kisailulta.
Pelimuoto ja joukkuemäärä on arvoitus, katsotaan paljonko ilmoittautuneita löytyy ja sitten mietitään mitä tehdään.

Tiimifoorumilla on ilmoittautumisketju, jonne voi nimensä lisätä. Tervetulleita ovat tuttuun tyyliin jatkislaiset ja ne vierailijat, jotka tunnukset tiimifoorumille tuntevat...muita ulkopuolisia sitten kysymme erikseen.
Muistakaa että Jatkiscup on yleensä nopeatempoinen cuppi, joten ilmoittaudu vain jos aiot tosissasi myös osallistua.
 

Vele

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Leijonat
huomenta päivää!

olisin kysellyt paikkaa jatkoajan joukkueesta.

kiekko.tk hahmoni on Vele ja se on novice sen takia, että poistin nickin, joka oli pro, jolla oli noin päälle 3000 pistettä. Piti lopettaa kiekko, mutta olinkin vaan päivän tauolla :)

olin aikoinani S.Mikita, Miki, M.Lemiux ja lemi myös joitakin aikoja..

NaiCou eli M.Naslund alias M.Richard varmaan voi suositella mua..

Keskustelutaustaa minulla on noin vuoden verran ja olen lähinnä kirjoitellut HPK:n palstalle ja maajoukkueeseen koskevissa jutuissa. Johtuen luonnollisesti, että olen Hämeenlinnasta :) Ikää on kertynyt 21 ja rapiat. Ja kuvani löytyy Irc-galleriasta nickillä Vele myös. Jääkiekkoa taustaa löytyy myös 12-vuoden ajalta oikeasti korttelikiekosta ja HPK:sta.

Olisin hyvin kiitollinen paikasta.. mutta ei pahalla vaikka en pääsiskään..

Ps. jos sattumalta pääsisin joukkueeseen kutsua voisi pyytää nickille _Vele_.

Old Time Hockeyä en hylkää :D

Terveisin
Vele
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Vele kirjoitti:
huomenta päivää!

olisin kysellyt paikkaa jatkoajan joukkueesta.

kiekko.tk hahmoni on Vele ja se on novice sen takia, että poistin nickin, joka oli pro, jolla oli noin päälle 3000 pistettä. Piti lopettaa kiekko, mutta olinkin vaan päivän tauolla :)

olin aikoinani S.Mikita, Miki, M.Lemiux ja lemi myös joitakin aikoja..

NaiCou eli M.Naslund alias M.Richard varmaan voi suositella mua..

Keskustelutaustaa minulla on noin vuoden verran ja olen lähinnä kirjoitellut HPK:n palstalle ja maajoukkueeseen koskevissa jutuissa. Johtuen luonnollisesti, että olen Hämeenlinnasta :) Ikää on kertynyt 21 ja rapiat. Ja kuvani löytyy Irc-galleriasta nickillä Vele myös. Jääkiekkoa taustaa löytyy myös 12-vuoden ajalta oikeasti korttelikiekosta ja HPK:sta.

Olisin hyvin kiitollinen paikasta.. mutta ei pahalla vaikka en pääsiskään..

Ps. jos sattumalta pääsisin joukkueeseen kutsua voisi pyytää nickille _Vele_.

Old Time Hockeyä en hylkää :D

Terveisin
Vele
Jepander, asiallista viestihistoriaa näyttää (ja itsellekin muistuu) teikäläisellä olevan. Totesimme myös, että kakkosnikki wanhassa tutussa OTH:ssa ei ole tässä tapauksessa este (etenkään kun Mats siellä jo pitkään on pelaillut), joten laitetaanpa kutsua sitten nimimerkille Vele. Tervetuloa!
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Muistutettakoon vielä Jatkiscupista, että kaikki halukkaat huomaavat ilmoittautua. Ilmoittautumisia keräillään vielä "pari" päivää tai sitten vähemmän, mutta kuitenkin siten, että ehkä kenties ensi viikolla olisi tarkoitus aloitella pelejä.

Pelimuoto on yhä arvoitus ja näyttää kuitenkin siltä että vaihtoehdot ovat tässä:

1. 4v4 8:lla joukkueella
- vaatii 20 lisäpelaajan rekrytöinnin
2. 4v4 4:llä joukkueella
- onnistuu nykyisillä pelaajilla, suppeus ongelma?
3. 3v3 8:lla joukkueella
- 3v3...kaikki eivät tykkää, vaatii n. 10 lisäpelaajan rekrytöinnin
4. 3v3 4:llä joukkueella
- 3v3...mutta muuten ei ongelmia.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Kyllä 4vs4 on aika ehdoton mun mielestä. Ja kyllähän noita pelaajia saanee mukaan, ellei sitten ole ihan pakko saada liigan all-star -ukkoja.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
3vs3 olisi kaikin puolin parempi, ja allekirjoittaneen maagiset taidotkin pääsisivät paremmin esille.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Tämäkin olis 3 vs. 3 kannalla. Ei siinä, ettei tuo 4 vs. 4 menis, mutta 3 vs. 3 on jotenkin mukavampi pelata, kun ei ole joku kokoajan ronkkimassa.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
JatkisCup IV, täh, mikä missä täh?

Aivan, eli joukkueet on arvottu tiikerin toimesta ja ne ovat tässä:
Joukkue 1
rapster
Kaspo
MoomBaZ
Tuamas

Joukkue 2
miska
Costi
limini
_Vele_

Joukkue 3
FtB
Köntsä
Poljagor
Janecky

Joukkue 4
Shar
Mats
Pihvi
Möksy

Joukkue 5
tiikeri
Jarna10
Shelley
Bonk

Joukkue 6
Sundance
Hurrikaan
_varjo_
kilonking

Nimiä ei ole vielä mietitty siinä määrin, että jotain olisi löyty lukkoon, ehkäpä sitten pelkät "joukkueX"-nimet jäävät käyttöön.

Pelit pelataan 3v3-muodossa ja siten että 6 joukkuetta jaetaan kahteen alkulohkoon, joissa joukkueet pelaavat toisiaan vastaan. Tämän jälkeen lohkojen kaksi parasta jatkaa välieriin ja siitä finaaliin.
Pelejä tulee jokaiselle joukkueelle vähintään 2 ja enintään 4.

Pelien ajankohta on vielä hieman arvoitus, torstaita on mietitty, mutta osalla oli jotain menoa silloin. Asiaa pitää miettiä ja peliajasta tulee ilmoitus tänne.

Tilastot tulevat löytymään tuttuun tapaan Ja-liigan sivuilta (ja-liiga.tk tai ilman mainoksia ja-liiga.coreportal.fi) ja otteluista otetaan normaalit tilastot, mutta ei plusmiinuksia.

Lisää infoa samalla jatkiskanavalla, jonain ennaltamäärittelemättömänä hetkenä!
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Hetki on NYT!

Joukkueitten nimet päätettiin valita lähestyvien Olympialaisten mukaan ja Cupissa viilettävätkin sitten 6 kivenkovaa kiekkomaata:
Kanada
Venäjä
Ruotsi
Tsekki
Slovakia
USA

Suomi jätettiin pois jääviyssyistä.
Joukkueet on syötetty Ja-liigan sivuille ja turnaus on luotu Cup-osioon, eli tänään olisi tarkoitus aloitella ainakin joittenkin joukkueitten osalta.
Kello 21 jälkeen kun olet paikalla kiekossa, tai kaikista kätevimmin #ja-liiga-kanavalla, niin otteluja voidaan sopia.

USA, eli edellisen viestin joukkue6 ei tänään taida pelata, koska luottopakkimme Sundance on ainakin alkuillan "jossain".
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
JatkisCUP TÄNÄÄN!

Eli tänään olisi tarkoitus pelailla cuppipelejä, siinä 21 jälkeen kun keräydytte kiekkoon ja #ja-liigalle, niin voidaan alkaa sumplimaan pelejä.

Tarkoitus olisi mahdollisuuksien mukaan pelata vähintään alkulohkot läpi ja parhaimmassa tapauksessa myös sitten välierät ja mikä ettei, finaalinkin.
 

Tassuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Jokerit, Manchester United
Jonkin aikaa tullut pelailtua, nimimerkki on Deft ja olisi hienoa päästä jatkiksen riveihin, kiitos.
Tässä jonkinlainen hakemus kun ei muutakaan keksinyt.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Johtuen yllättävistä poissaoloista (rapster) välieräpeliä Kanada-USA ei ainakaan saada tänään pelattua, rapsterin takia, joten peli siirrettäköön huomiseksi josko rapsterkin silloin vaivautuisi paikalle.
Taas siinä 22 jälkeen kannattaa vilkuilla kiekkoa, josko siellä näkyisi tuttuja naamoja.
 

Pykmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuten monet muutkin jo aiemmin, myös minä tahtoisin liittyä Jatkoajan kiekkojengiin. Foorumilla olen ehkä uudempi kasvo(lokakuusta muistaakseni olen täällä pyörinyt), mutta Jatkoaika.comia olen jo käyttänyt pidemmän aikaa kiekkotietouteni kehittämiseen.

Kiekkoa olen jo enemmän tai vähemmän aktiivisesti jo pidemmän aikaa pelaillut, mutta ilmeisesti aiemmat kiekkokokemukset ovat toisarvoisia pelaajia valittaessa. Attacker nimimerkillä pelailen tällä hetkellä, ja sillä mielelläni tulisin tosiaan mukaan Jatkiksen toimintaan.

Kiitos jo etukäteen, mikäli haluatte minut mukaan.
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Nimimerkki Ataqer liittyisi myös mielelläns Jatkiksen vahvuuteen. Pelitaidot ovat tosin edelleenkin jossain olemattoman ja täysin luokattoman välimaastossa, mutta mikäli ette katso sitä esteeksi.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Mukaan..

Tulipas hullaannuttua sitten tähänkin. Eli "paze" lähtis mukaan neppailemaan mielellään. Taidot on hakusessa, mut nehän sitte kehittyy ajan myötä. JOS kehittyy. No, mukaan kuitenkin!

-paze-
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Direktoraatti on kokoontunut. Kutsuja on lähetetty niille, jotka ovat sellaisen ansainneet.

Pykmi ja dtw!, yleensä otamme joukkueeseen "tuntemattomia" vain ykkösnikeillään, joten mikäli olette valmiit luopumaan muista kiekko-nickeistänne niin kutsut lähtevät matkaan.
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
varjo kirjoitti:
Pykmi ja dtw!, yleensä otamme joukkueeseen "tuntemattomia" vain ykkösnikeillään, joten mikäli olette valmiit luopumaan muista kiekko-nickeistänne niin kutsut lähtevät matkaan.

Voin kyllä sitoutua ja siirtyä miltei täysin Ataqerilla pelailuun, mutta tyystin en malttaisi tuosta Fiaskosta ja Pohjois-Korean Kunniallisesta Kansankiekkojoukkueesta luopua. Kyseessä on parin kaverin kanssa tehty höntsäporukka jolla ei ole tarkoituskaan pelata sen vakavammin. Jos ollenkaan, kun ei tuota turkulaisvahvistusta nykyään kovin usein näy. Ajatus P-KKK:sta jäi elämään niihin aikoihin kun Polkupyörän Dynamon nimeä irkissä palaveerattiin. Niihin aikoihin mä en kiekkoa vielä edes pelaillut.

Harkitsen toki Fiaskon täydellistä jäädyttämistä boardin niin toivoessa. Mielelläni en sitä kuitenkaan tekisi.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
JWill kirjoitti:
Jatkis vetää taas, tulevaisuus on turvattu. Uusia Köntsiä ja Costeja tarvitaan aina.

Jep, "Lopetan kiekkourani Pelijengissä"-tyylisiä joukkuehoppereita onneksi meillä ei olekaan, vaan lojaaleita pelaajia jotka eivät juokse joukkueesta toiseen joka toinen kausi.

dtw! uskoisin että tuolla selityksellä saanet pitää Fiaskon, lähinnä tarkoitus on estää se, että uudet pelaajat pelaavat usealla nickillä ja hyppäävät jatkoaikaan silloin kuin muilla tiimeillä ei ole peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös