Mainos

Kiekko-Espoon yleisömäärät

• 429 113
  • 2 962

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Multa joku joskus kysyi, mikä ero on kannattajilla ja faneilla...

Vastasin suunnilleen, että kannattajat on paikalla aina ja syö kaiken paskan, kun taas faneja ilmestyy paikalle silloin, kun menee hyvin ja on kiva poimia rusinoita pullasta...
Fanittamiseen liittyy joku syy tai perustelu, kannattamisen perusteleminen tuntuu kummalliselta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: E

Physical Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Multa joku joskus kysyi, mikä ero on kannattajilla ja faneilla...

Vastasin suunnilleen, että kannattajat on paikalla aina ja syö kaiken paskan, kun taas faneja ilmestyy paikalle silloin, kun menee hyvin ja on kiva poimia rusinoita pullasta...
Itse oon kannattanut seuraa vuodesta 1992. Aina mukana, myös Suomi-sarjassa, vaikken itse faniporukoissa tai pelaajatapaamisissa ole ollut kiinnostunut pyörimään.

Mutta kyllähän se vaikuttaa rajallisen vapaa-ajan punnintaan, onko hallilla kivaa. Voitto ei ole edellytys sille, että olisi.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Itse oon kannattanut seuraa vuodesta 1992. Aina mukana, myös Suomi-sarjassa, vaikken itse faniporukoissa tai pelaajatapaamisissa ole ollut kiinnostunut pyörimään.

Mutta kyllähän se vaikuttaa rajallisen vapaa-ajan punnintaan, onko hallilla kivaa. Voitto ei ole edellytys sille, että olisi.
Meitä ihmisiä on erilaisia, myös kannattajissa. Osa on halukkaampia ottamaan vastuuta, osa taas viihtyy "rivissä" paremmin. Ja osa on "varjoissa" aina, mutta myös mukana aina.

Ja itse 2007-15 elin käytännössä jatkuvaa vauva-arkea enkä joka pelissä areenalla käynyt, tämä on myös hyvin iso asia, jonka ymnärrän. Nyt taas kun nuorin on sen 10v, hänkin kulkee mukana.

En mitenkään halunnut ketään "maalittaa" tuolla kommentilla.

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nekin hetket on tärkeitä elää, kun ei tunnu kivalta. Tämä korostuu vierasreissuilla. Väitän että ne tappion hetket saattavat jopa olla merkityksellisimpiä, kun ne vaan ottaa vastaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: E

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Ottelutapahtumasta taas kehuja ensikertalaisilta, joita tällä kertaa kolme. Lisäksi yksi tavan vuoksi Nordiksella käyvä kehui että K-Espoo sata kertaa raikkaampi kuin HIFK. Lupasi tulla uudestaan keväällä.

En usko että kovin moni 4770 ihmisestä ottaa tulosta niin vakavasti, kunhan viihtyi. Toki esitys oli aika heikko mutta symbolisesti vain meille elinkautisille.

Vanhaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Korjataan sen verran että aitioihin menee aika tasan 1 000 henkeä. Aitioiden käyttöaste on yksi asia missä vielä voidaan parantaa. Ei toki ole mikään rahasampo Kiekko-Espoolle mutta kaikki on tietysti kotiinpäin.
Kiekko-Espoo vuokraa vain viittä tai kuutta aitiota. Muut ovat omistajiensa käsissä ja hallussa. Aition vuokra on vajaasta 2000 eurosta muistaakseni noin 3000 euroon.

Ei noilla rahoilla rikastuta.

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kiekko-Espoo vuokraa vain viittä tai kuutta aitiota. Muut ovat omistajiensa käsissä ja hallussa. Aition vuokra on vajaasta 2000 eurosta muistaakseni noin 3000 euroon.

En ole aivan varma mitä tarkoitat ettei noilla rikastuta. Suuri osa katsojista kuitenkin köyhtyisi, jos vuokraisi aition yhteenkin peliin.

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Seura ei moisilla rahoilla rikastu vaikka nekin eurot ovat varmasti tarpeeseen.
Aitioita vuokrataan yritysten ja yhdistysten rahoilla.
Juu, ymmärsin siis oikein. Jos lasketaan 2000€ / aitio ja 5 aitiota, niin tästä tulee 10 000€ / peli. 30 runkosarjakotipelillä tämä tekee 300 000€. Tämä kertoo suuruusluokka mistä puhutaan.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen

Toisaalta; jos aitiot olisivat aina täynnä ja niistä maksetaan se halvin sisäänpääsylippu niin kyllähän tuostakin kertyisi jo pelkkiä lipputuloja kaudessa noin 800 000€. Siihen sitten päälle joku pieni komissio Resteliltä niin kyllähän tuossa on vielä satoja tuhansia euroja ottamatta.

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Dallas Stars
Toisaalta; jos aitiot olisivat aina täynnä ja niistä maksetaan se halvin sisäänpääsylippu niin kyllähän tuostakin kertyisi jo pelkkiä lipputuloja kaudessa noin 800 000€. Siihen sitten päälle joku pieni komissio Resteliltä niin kyllähän tuossa on vielä satoja tuhansia euroja ottamatta.
Tämä, tähän pitäisi olla myös mahdollisuus parempaan diiliin ajatellen rahaa mikä jengille jää käteen.

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Vähän aihetta sivuten, oli hienoa nähdä suuri ero entiseen. Blues-aikana katsomossa ei näkynyt läheskään näin paljon omaa väriä. Nyt reilusti yli puolet tunnustaa väriä. Olihan tämä näkyvillä jo Mestiksessä, mutta vertailuna se ei oikein toimi Liigaan. Tässä on menty huimasti eteenpäin.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy