Joukossa oli varmaan paljon uusia katsojia. Toivottavasti kokemus oli heille hyvä. Näemmä teema-otteluitakin voidaan voittaa.Ei ihan 5000 katsojaa, mutta ei 4759 ole huono luku pelille joka alkaa kahdelta iltapäivällä.
Naisten pelissä 215 katsojaa! Huikea päivä sekä miehissä että naisissa, ja ennenkaikkea yleisön ansioista.Menisikö 200 katsojan raja rikki?
Luulis, että etäkärppäläiset auttaa tässä myösKärppäpeli on myynyt jo tässä vaiheessa hyvin ja useampi harvemmin hallilla käyvä kaveri on jo hankkinut peliin liput. Haluan olla optimistinen ja toivon että jengiä tulee kuten Tapparamatsiin alkukaudella ja 6000-raja rikkkoutuu kolmannen kerran tällä kaudella.
Etäkärpillä on ilmeisesti pikkujoulut perjantain pelin yhteydessä. Toivottavasti saa hyvin porukkaa mökkiin.Luulis, että etäkärppäläiset auttaa tässä myös
Penkeissä on kyllä liimaa välillä. Ihmettelen kuinka osalla ns. tuulareista ei siitä penkistä ei meinata nostaa persettä vaikka kuinka olisi syytä juhlia.Joo kyllä perjantain peli jo polttaa mielessä, vähintään samaa tulosta kuin La peliltä yleisön suhteen mutta saa ylittää reilusti. Oli kyllä mahtava nähdä että yleisö syttyi kannustamaan kunnolla, hyvä fiilis kantaa pitkälle ja saa jäisemmänkin kaverin taputtamaan.
Vien ajatusta vähän pidemmälle...Välillä käyny mielessä, että megafoonilla vois vihjata vaikka "kaikki ylös!" muulle yleisölle kun voitokkaan pelin loppuvaiheilla lähtee "espoo, espoo..." chantti käyntiin....
Välillä käyny mielessä, että megafoonilla vois vihjata vaikka "kaikki ylös!" muulle yleisölle kun voitokkaan pelin loppuvaiheilla lähtee "espoo, espoo..." chantti käyntiin.
Mestis-aikana ainakin oli voittobiisinä legendaarinen Rele Kosusen "Hurrikaani nousee" suoraan ysäriltä. Kyllä se mielestäni soi edelleen ja on itselleni kyllä hyvän mielen biisi aina voiton jälkeen.Itsellä on vähän ikävä Bluesin ajoilta voitetuissa kotipeleissä soitettua JVG:n Voitolla yöhön -kappaletta, vaikkei se kovin kummoinen kipale itsessään ole. Siitä kuitenkin tuli jotenkin lisäfiilistä voitosta nauttimiseen, joten ois kyllä hienoa, jos löydettäisiin joku uusi voittobiisi. Mieluiten sellainen jota ei kovin moni käyttäisi niin olisi helppo omaksua ikään kuin "meidän biisiksi".
Korjatkaa toki jos meillä on tällä hetkellä joku vakkari voittobiisi. Itse en ole kiinnittänyt huomiota vaikka olen useammin ollutkin kotipeleissä tällä kaudella. Tuota Sweet Carolinea en vielä vakkaribiisiksi laskisi. Siinä toki etuna se että moni tietää ainakin ne oleellisimmat kohdat, joissa laulaa mukana.
Joo tämä oli kova, ylivoima biisi saisi olla erittäin selkeä ja soida niin että pääsee yleisö ja pelaajat virittymään. Puolisolle joutuu aina eriksee ilmoittaa että nyt on YV:kun hänellä menee grafiikan vilkkuminen ohi yms muut merkit.Bluesin ajoilta minä olen jäänyt kaipaamaan ylivoiman tullessa kotijoukkueelle Get ready for this-biisiä. Siinä pääsi aina tosi hyvin fiilikseen ja se loi itsessään sellaista "nyt isketään" - henkeä.
Tosta tuli muuten mieleen, jos ollaan voitolla niin vikalla minuutilla voisi aloittaa tämän:Huuhkajien pelissähän tätä tehdään ihan myös erillisen chantin kanssa