Kiekko-Espoon yleisömäärät

  • 330 579
  • 2 169

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Osaatteko sanoa kun esim. itse ostin kauden avaukseen liput, näin ollen olen siis lipunostaja - tuleeko etuosto linkki myös minulle?

Toivottavasti ei. :)

Ei vaan, en tiedä oikeasti. Voihan se olla että ne karsii nimenomaan vain tuohon peliin lipun ostaneeet pois joukosta.
 

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tarkoitus on lähteä 3 K-Espoo kannattajan kans matsiin, ja mulle jäi vastuulle lipunostot. Nämä kaverit eivät ole vielä tällä kaudella matseissa käyneet.

Tehdään siis diili, tulen tänne kyselemään linkin perään niin Espoo saa matsiin 3 kannattajaa, narrit yhden?? :)

Tottakai lupaan etten linkkiä jaa eteenpäin! Jokereille varmasti tulee taas oma etuosto linkki.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Osaatteko sanoa kun esim. itse ostin kauden avaukseen liput, näin ollen olen siis lipunostaja - tuleeko etuosto linkki myös minulle?

Toivottavasti ei. :)

Ei vaan, en tiedä oikeasti. Voihan se olla että ne karsii nimenomaan vain tuohon peliin lipun ostaneeet pois joukosta.


Joo mielenkiintoista nähdä, miten toteuttavat. Nythän se ei tuosta aivan aukottomasti selvinnyt. Tavallaan olisi hölmöä jakaa linkki kaikkien vajaa 7000 kesken keitä ekassa pelissä oli, koska silloinhan voisi a) olla mahdollista että kukaan siinä pelissä ulkopuolelle jäänyt ei pääsisi tähän toiseenkaan b) tuhansien jokerifanien kautta linkki levitä tulipalon tavoin, ja linkki onkin tuhansien jokerifanien käytössä, ja näin ollen tuo ennakkomyynnin idea katoaa aivan täysin.

Toivottavasti linkit siis menee tuon ekan pelin jälkeisten pelien lipunostajille, niin ei tarvitse minuutilleen olla käyttämässä lipunsaantia.

Ja siis varmastihan toinen yläkatsomo jää jälleen jokerifaneille, eli eivät he ilman lippua jää tällä tavallakaan. Ja yleiseen myyntiin riittää lippuja myös varmasti.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei varmaan samanlaista ryntäystä tule kuin ekaan peliin, mutta olisi kivaa jos tulisi täyttä silti.
Kannattaa ottaa pari extra lippua kavereillekin nii varmasti lähtee messii.

Edit. En tiedä sitten miten tää lipunmyynti on käytännössä toteutettu. Sais olla niin, että eka kausarilaiset + kannattajayhdistys saa ostaa päivän tai pari. Sitten 2. viime kaudella lipun ostaneille + junnuseuroille jos ei ole jo kausarin kautta linkki 1-2 päivää. Sitten 3. ehkä tällä kaudella lipun ostaneet tai sitten suoraan vaan kaikki.
 
Viimeksi muokattu:

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tarkoitus on lähteä 3 K-Espoo kannattajan kans matsiin, ja mulle jäi vastuulle lipunostot. Nämä kaverit eivät ole vielä tällä kaudella matseissa käyneet.

Tehdään siis diili, tulen tänne kyselemään linkin perään niin Espoo saa matsiin 3 kannattajaa, narrit yhden?? :)

Tottakai lupaan etten linkkiä jaa eteenpäin! Jokereille varmasti tulee taas oma etuosto linkki.
Vähä epäilyttää
 

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähä epäilyttää
Ymmärrän kyllä. Täysin puhtailla papereilla kuitenkin liikkeellä. Ollaan tulossa pitkin Suomea kyseistä matsia katsomaan niin siksi vähän painetta että saa liput varmasti. Majoitus on jo valmiina ja elokuusta asti ollaan reissua suunniteltu.

Muuten menisin ehdottomasti Narrikatsomoon enkä täältä mitään edes kyselisi - on vaan tosiaan nuo Espoon kannattaja kaverit mukana, eikä niitä narrikatsomoon viitsi viedä.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ymmärrän kyllä. Täysin puhtailla papereilla kuitenkin liikkeellä. Ollaan tulossa pitkin Suomea kyseistä matsia katsomaan niin siksi vähän painetta että saa liput varmasti. Majoitus on jo valmiina ja elokuusta asti ollaan reissua suunniteltu.

Muuten menisin ehdottomasti Narrikatsomoon enkä täältä mitään edes kyselisi - on vaan tosiaan nuo Espoon kannattaja kaverit mukana, eikä niitä narrikatsomoon viitsi viedä.
Veikkaan kyllä, että kuten viimeksi niin yleiseen myyntiin jää lippuja tuhannesta kahteen eli vieraspääty ja toinen yläkatsomo. Kespoo fanien ja narrikatsomon jälkeen.

Edit. Eli en usko, että hirveä hätä on niiden kanssa jos on vaan hereillä kun tulevat myyntiin. Ei niitä kuitenkaan minuuteissa viimeksi muistaakseni myyty.
 

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikkaan kyllä, että kuten viimeksi niin yleiseen myyntiin jää lippuja tuhannesta kahteen eli vieraspääty ja toinen yläkatsomo. Kespoo fanien ja narrikatsomon jälkeen.

Edit. Eli en usko, että hirveä hätä on niiden kanssa jos on vaan hereillä kun tulevat myyntiin. Ei niitä kuitenkaan minuuteissa viimeksi muistaakseni myyty.
Jep. Tulen kyselemään kuitenkin ihan varuiksi jos joku linkin voi antaa. Let's see
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Mikä tämä kausarilaisten etuosto-oikeus oikein on? Meillähän on jo kausarit joilla peliin pääsee, vai koskeeko tämä jotain lisäpaikkoja?
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Mikä tämä kausarilaisten etuosto-oikeus oikein on? Meillähän on jo kausarit joilla peliin pääsee, vai koskeeko tämä jotain lisäpaikkoja?

Kausarilaisten ja lipun aiemmin ostaneiden.

Eli juuri niiden joiden voidaan olettaa kannattavan Espoota. Itse ainakin ostin viime jokeripeliin 3 "ylimääräistä" lippua sen oman kausarin lisäksi.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ja siis varmastihan toinen yläkatsomo jää jälleen jokerifaneille, eli eivät he ilman lippua jää tällä tavallakaan. Ja yleiseen myyntiin riittää lippuja myös varmasti.
Siis 103 pitäisi tarjota Jokereille. Alakatsomoa kun arvostavat toimistollaan.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Huomenna kaikki valmiina koppaamaan kausari ja kotikannattaja edulla liput ittelle ja kavereille kans!

Muistakaa myös, että ylimääräseksi jos meinaa jäädä lippu niin sen voi jälkikäteen myydä re-salena ticketmasterissa nii ei kauheesti kannata pähkäillä ottaako useemmalle kaverille suoraan vai ei, niin saa ainakin vierekkäiset paikat. ;)

Edit. Omassa perhe ja kaveripiirissä sen verran suosittu peli oli ekakin, että ostetut 8 lippua ei riittänyt kaikille haluaville. Voi olla että pitää ottaa koko rivi omalle porukalle tällä kertaa jos vain onnistuu.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vielä kun saadaan tota intoa levitettyä muihinkin peleihin niin hyvä tulisi.
 

pinky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Toistaiseksi ei ole linkkiä näkynyt mutta sen verran kävin vilkaisemassa, että Ticketmasterin puhelin äppi ei ainakaan mun Samsungissa enää toimi. Läppärillä kuitenkin pääsee sisään, mutta sielläkin halusi välttämättä vaihtaa salasanan. Toivottavasti ei ole isompaa ongelmaa siellä TM:n päässä.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Toistaiseksi ei ole linkkiä näkynyt mutta sen verran kävin vilkaisemassa, että Ticketmasterin puhelin äppi ei ainakaan mun Samsungissa enää toimi. Läppärillä kuitenkin pääsee sisään, mutta sielläkin halusi välttämättä vaihtaa salasanan. Toivottavasti ei ole isompaa ongelmaa siellä TM:n päässä.
Olikin tarkoitus että aukeaa myyntiin vasta puolenpäivän aikaan / sen jälkeen.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jos linkkiä ei sähköpostiin ilmesty, se on saatavilla myös kirjautumisen takana kannattajayhdistyksen sivuilta.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös