Kiekko-Espoon yleisömäärät

  • 330 537
  • 2 169

Vepa

Jäsen
Ihmeen paljon oli tyhjiä paikkoja tänään ainakin 211-katsomossa vaikka ennakkoon näytti olevan hyvin myyty. Tiedä sitten mikä oli syynä? Melkein 400.000 euroa tehtiin tappiota viime kaudella mutta missään ei "investoinnit" näy. Luulisi että kadunvarsimainontaan olisi voinut edes vähän satsata. 4 vuotta sitten toimistolla oli 2 henkeä töissä, viime kaudella 19. Sinnekö ne rahat ovat palaneet? Mediakuutiotakin voisi käyttää seuraavan kotipelin mainostamiseen. Se ei ainakaan mitään maksaisi.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viime vuoden runkosarjan TUTO-matseihin verrattuna yli 50% kasvua yleisömäärään. Oltiin ihan viime kevään pleijarien TUTO-sarjan yleisömäärissä. Mun mielestäni se, mikä oli toivottavissa - varsinkin kun torstai varmasti vielä monella painoi.

Tunnelma pelissä oli todella hyvä, kannustus kuului läpi hallin. Paljon kovempi meno kuin vuosi sitten syksyllä.

Tässä ollaan nyt oikeasti aika kovan jutun äärellä... kun se räjähtää, se räjähtää. Nyt ei enää vain kipinöi erittäin hyvin, liekki on syttynyt.

Ja kävelin nyt kuitenkin kotiin, oli niin kiva ilma ja hyvä fiilis.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viime vuoden runkosarjan TUTO-matseihin verrattuna yli 50% kasvua yleisömäärään. Oltiin ihan viime kevään pleijarien TUTO-sarjan yleisömäärissä. Mun mielestäni se, mikä oli toivottavissa - varsinkin kun torstai varmasti vielä monella painoi.

Tunnelma pelissä oli todella hyvä, kannustus kuului läpi hallin. Paljon kovempi meno kuin vuosi sitten syksyllä.

Tässä ollaan nyt oikeasti aika kovan jutun äärellä... kun se räjähtää, se räjähtää. Nyt ei enää vain kipinöi erittäin hyvin, liekki on syttynyt.

Ja kävelin nyt kuitenkin kotiin, oli niin kiva ilma ja hyvä fiilis.
Boldaukset omia. Se on just näin. Nää hommat ei synny tyhjästä.

Eikä oltu erään liigajenin tämän torstain yleisömäärää kuin 600 katsojaa jäljessä. ;)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Toiveissa silti perjantaina 2k:n ylitys ja seisomakatsomoon kaikki joita yhtään houkuttelee kokeilla mitä se on.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viirinnostopuheessa todettiin että hommaa on nyt tehty 5 vuotta. Jos katsojamäärät nousee tälle kaudelle vaikka 20% tai 30% (jättämättä Jokerit-pelit huomioimatta) niin onhan se paljon. Hitaasti hyvä tulee, vaikka vauhti itse asiassa on hurja.

Itsellä jäi peli välistä koska ei ole rahaa. Pääsylipustahan työtön saa ihan hyvän alennuksen ja fillarilla kun tulisi niin säästäisi 6.20€ ja 30km pyöräily ei sekään tekisi pahaa, mutta kaljaa olisi tehnyt näin lauantaina kuitenkin mieli ja se olisi tullut kalliiksi. 30€ CMore Sportiin näköjään silti oli varaa. :/
 

Wineofari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Näytettäiskö semmoiselle idealle vihreää valoa, jos vain toimiston väellä valtuudet asiakkaiden tietoihin on mennä, että iskisi asiakkaille, ketkä ticketmasterin tai sen edeltäjän mukaan ovat ensimmäistä kertaa tai pitkästä aikaa löytäneet tiensä hallille, että tarjoisi jonkun lippupaketin tai vastaavan, ettei käynti jäisi vain kertaluonteiseksi ja katsoisi vielä vähän, että jos asiakas on ostanut vaikka kaksi lastenlippua parin normilippujen lisäksi, niin voisi koittaa houkutella perheen takaisin hallille 40€ lippupaketilla, jolloin yhden lipun hinta olisi 10€.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Näytettäiskö semmoiselle idealle vihreää valoa, jos vain toimiston väellä valtuudet asiakkaiden tietoihin on mennä, että iskisi asiakkaille, ketkä ticketmasterin tai sen edeltäjän mukaan ovat ensimmäistä kertaa tai pitkästä aikaa löytäneet tiensä hallille, että tarjoisi jonkun lippupaketin tai vastaavan, ettei käynti jäisi vain kertaluonteiseksi ja katsoisi vielä vähän, että jos asiakas on ostanut vaikka kaksi lastenlippua parin normilippujen lisäksi, niin voisi koittaa houkutella perheen takaisin hallille 40€ lippupaketilla, jolloin yhden lipun hinta olisi 10€.

Tää olisi hyvä idea, mutten tiedä miten GDPR sallii moisen. Ehkä jos ihmiset ovat jättäneet Ticketmasterille luvan markkinointiin niin sitten tuo kohdistaminen onnistuisi.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Melko vähän on mennyt lippuja toistaiseksi. Yli 2k on utopiaa.

Olen yllättynyt jos on edes niinkään paljoa kuin viime lauantaina.
No toisaalt turhaa tässä vaiheessa negistellä. Sen näkee sitten perjantaina mikä on luku. Liput vaan taskuun, kaverit/perhe/naapuri mukaan ja hallille kannustaan Espoo voittoon. ;)
 
Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Melko vähän on mennyt lippuja toistaiseksi. Yli 2k on utopiaa.

Olen yllättynyt jos on edes niinkään paljoa kuin viime lauantaina.
Mitäh? Mun silmään on lippukartassa mennyt enemmän kuin TUTO-matsiin pari päivää ennen peliä.

Ja vaikka olisin tuossa edellä väärässä, edelleen voi ostaa lippuja ja tulla viihtymään!
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Oma kausi alkaa perjantaina. Liput hommattuna ja täynnä intoa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mitäh? Mun silmään on lippukartassa mennyt enemmän kuin TUTO-matsiin pari päivää ennen peliä.

Ja vaikka olisin tuossa edellä väärässä, edelleen voi ostaa lippuja ja tulla viihtymään!
Eikös suurin osa lipuista yleensä mene kaupaksi vasta pelipäivänä/ennen peliä? Eli siis jos jätetään ne ns. erikoispelit pois laskuista, niin ennen pelipäivää myydyistä lipuista nyt ei vielä suuria johtopäätöksiä voi tehdä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viime syksynä alkukaudesta RoKia vastaan yleisömäärä oli 789. Siihen tämän päivän yleisömäärää pitää myös peilata, jos jollekin on nyt pettymys.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Viime syksynä alkukaudesta RoKia vastaan yleisömäärä oli 789. Siihen tämän päivän yleisömäärää pitää myös peilata, jos jollekin on nyt pettymys.

Mitä ihmettä, kyllähän meidän nyt pitää joka matsissa myydä halli täyteen!

No mutta todellisuudessa, itse olen tyytyväinen kun vain mennään koko ajan ylöspäin viime kauteen verrattuna.
Tottakai nämä määrät tuntuvat vähäisiltä kun muistelee viime kevättä ja tämän kauden aloituspeliä, mutta eteenpäin mennään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: E

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Nälkä kasvaa syödessä - aina kun yleisömäärä jää alle 2K olen hieman pettynyt. Mutta tänään hallilla taas ja pisteet himaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On kyllä perjantaipeliksi surkea luku. Viikon ainoa kotipeli.

Vaikea tässä on mistään buumista puhua.

Tekisi mieli sanoa, että syksyn perinne Espoossa, mutta se on toisaalta tilanteen hyväksymistä tietyllä tapaa. Onhan tossa 50% parannus vuoden takaiseen vastaavaan RoKi-matsiin, mutta nälkä kasvaa syödessä eikä toi hyvältä tunnu. Toivottavasti Ketterää vastaan jengi löytää taas hallille.
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ei tuossa paljolla voitettu naapurihallin salibandypeliä, jossa yleisöä oli 921. En tiedä paljonko tuo realistisesti vaikutti K-Espoo pelin yleisömäärään negatiivisesti, mutta olisi se silti ollut heikko joka tapauksessa.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei tuossa paljolla voitettu naapurihallin salibandypeliä, jossa yleisöä oli 921. En tiedä paljonko tuo realistisesti vaikutti K-Espoo pelin yleisömäärään negatiivisesti, mutta olisi se silti ollut heikko joka tapauksessa.
Todennäköisesti vaikutti jonkinverran. Paikallispeli kuitenkin ja moni joutui valitsemaan noiden välillä. Vaan silti olisin toivonut yli 1500 silmäparia Areenalle. No kesällä ajattelin että kun yhdessäkään pelissä ei jäädä kolminumeroisiin niin minimi on täytetty. Keskiarvo saisi kyllä olla reilusti 1500 paremmalla puolella runkosarjan osalta. Toi yksi loppuunmyyty peli toki pitää keskiarvon pitkään tuon rajan yläpuolella vaikka katsojamäärät jäisikin sinne tuhannen kieppeille. Tärkeintä on kuitenkin että kehitystä tapahtuu parempaan päin koko ajan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: E

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tää on vähän sellanen homma omasta mielestä, ettei se buumi itsestään synny vaan tavallaan meidän kannattajien positiivisista fiiliksista ja miten se näkyy ja kuuluu ulospäin myös niille satunnaiskävijöille. Ja vielä vähemmän siitä, että päivitellään kuinka huonosti käy hallilla väkeä ja kaikkea muuta vastaavaa, koska sitten kun joku mattimeikäläinen kuulee/lukee tuota päivittelyä varmaan miettii itsekin, että turha mennä hallille "kun ei sinne muutkaan mene". Saatan olla yltiöpositiinen ihminen, mutta positiivisuus edellä ja omaa Kiekko-Espoo viidakkorumpua lyöden kaverien ja tuttujen suuntaan niin pysyvät kartalla milloin pelejä pelataan, kun markkinointi budjetti meillä on rajallinen. Positiivisuudella ja omaan hommaan keskittymisellä kyllä se "palkinto" sieltä vielä tulee. Nyt on toimistolla ainakin aikaa mainostaa seuraavia koti-otteluita ilmaiseksi somessa tai muilla keinoin tämän 4 pelin (lähes) kotipeliputken jälkeen muutaman viikon ajan ja seuraava kotipeli onkin "aina helppo" Ketterä. Eteenpäin.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ihan pirun hyvin tänään jengi koko areenalla lähti lopussa mukaan siihen "Espoo, Espoo, se hieno joukkue" -chanttiin. Olin itse silloin muualla kuin kannattajakatsomossa "sattuneesta syystä", mutta kaikui tosi hienosti, vaikka olin kauempana kuuntelemassa.
 

mippe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse myös ajattelen, että tämäkin määrä hyvä lisäys etenkin kun jengi lähtee mukaan myös sivuilla taputuksiin ja chantteihin: satunnaiset kävijät huomaavat tunnelman nousevan ja tulevat uudemmankin kerran sen sijaan että halli täydempi ja vain pieni porukka tunnelmaa luomassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös