” Lippuja vapautetaan huomenna myyntiin!Laitetaan ny tännekkin kun naapurissakin tätä alettiin promoamaan palstalla eli kauden avauspeliin viimeset ylijäämäliput tulee myyntiin huomenna torstaina 14.9. klo 12:00!
Jos tiedätte liputtomia Espoolaisia niin vinkatkaa tai ostakaa kaverin puolesta niin ei mene vieraille kaikki nämä liput. ;)
Nyt itsellä sama saldo. Kymmenen lippua ostin aiemmin frendeille ja tänään lähti pari lisää.K-Espoo - Jokerit peliin avautui kausikorttilaisille lippuja. Olen omat korteni laittanut kekoon kun kausarin lisäksi hommaillut frendeille yhteensä 12-lippua, hoitakaas loput kotiin.
Noita random-paikkoja on itseasiassa tullut yllättävän paljon myyntiin ympäri hallia. Oletin, että niitä olisi ollut vain katsomossa 210.
Asutko mahdollisesti hyvinkin lähellä areenaa?Jos viikon päästä lauantaina TUTO-matsissa on enemmän porukkaa kuin JYPin ekassa kotipelissä Liigassa tällä kaudella (mikä oli 3066 katsojaa), lupaan pelin jälkeen kävellä areenalta kotiin. Otetaan tuo tavoitteeksi, eikö?
Touché.Asutko mahdollisesti hyvinkin lähellä areenaa?
Minä muuten itse reippaana ihmisenä kävelin elokuussa Honka-Inter -peliin Urheilupuistoon Nuottalahdesta, kun oli hieno ilma. Takaisin kyllä tulin metro/bussi-kyydillä.Touché.
En hyvin lähellä, jos hyvin lähellä tarkoittaa alle 2 kilometriä kävelyteitä pitkin, mutta kyllä hyvin siedettävän kävelymatkan päässä.
Edit. Ja mikäköhän on 207 katsomon tilanne kun katsomo itsessään on sininen, mutta lähes kaikki paikat on harmaana joka peliin poislukien muutama paikka yläriviltä.
Tässähän tulee muutakin mielenkiintoista seurattavaa kuin itse peli. Harmi vaan etteivät nuo yleisömäärät ole vertailukelpoisia. Liiga kun laskee kausikortit, jaetut yritys / ilmaisliput yleisömääriinsä ja Mestis taas paikallaolijat. Eli jos kävelemään joudut niin tuo paikallaolijoiden määrä on reilusti enemmän mitä Jyväskylässä.Jos viikon päästä lauantaina TUTO-matsissa on enemmän porukkaa kuin JYPin ekassa kotipelissä Liigassa tällä kaudella (mikä oli 3066 katsojaa), lupaan pelin jälkeen kävellä areenalta kotiin. Otetaan tuo tavoitteeksi, eikö?
Toivottavasti ei vaikuta kovin negatiivisesti yleisömääriin.
Okei, hieno homma.207 on myyty TUTO-pelistä alkaen seuran junnukausareilla lähes täyteen. Eli on seuran junnujen kausikortteja, oikeasti myytyjä paikkoja.
Toivottavasti ei, ja itse ainakin yritän käydä peleissä aktiviisemmin kuin aiemmin, mutta näin köyhänä opiskelijana tuollainenkin nousu tuntuu kukkarossa jo, jos vähänkin säännöllisemmin peleissä tuppaa käymään.Pääsylippujen hinnat ovat näköjään nousseet aika rapsakasti viime kaudesta. Eläkeläisten lippu 10 eurosta 13.50 een ja peruslippu 15 eurosta 18.50 een. Toivottavasti ei vaikuta kovin negatiivisesti yleisömääriin.
Tietysti kaikilla on budjettinsa, mutta tuosta 3€ korotus on aika maltillinen ja sen voi säästää hallilla valitsemalla pienen kaljan isomman sijaan.Toivottavasti ei, ja itse ainakin yritän käydä peleissä aktiviisemmin kuin aiemmin, mutta näin köyhänä opiskelijana tuollainenkin nousu tuntuu kukkarossa jo, jos vähänkin säännöllisemmin peleissä tuppaa käymään.
Ei hyvä sinänsä yhtään.
Tietysti kaikilla on budjettinsa, mutta tuosta 3€ korotus on aika maltillinen ja sen voi säästää hallilla valitsemalla pienen kaljan isomman sijaan.