Kiekko-Espoon yleisömäärät

  • 320 540
  • 2 088

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Onkohan tuo nyt ihan parhaassa kunnossa tuo lipunmyynti? Irtolippuja taas hyvin rajallisesti tarjolla enää hyville paikoille. Kuitenkin playoffkausikortteja saisi edelleen ostettua useita kymmeniä hyville paikoille. Nämä näkyvät punaisella irtolippumyynnissä.

Olisiko aika vapauttaa nuo paikat irtolippumyyntiin?
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Punaisella näkynyt koko ajan oma toinen runkosarjan kausaripaikkanikin vaikka en sitä uusinut playoffeihin. Varmaan kaikissa noissa sama juttu. Eli voisivat nuokin vapauttaa hyvin myyntiin, kun ihan hyvillä paikoilla ovat.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Tuon playoffkorttien myynnin voisi jo lopettaa, ja vapauttaa siinä myynnissä olevat paikat irtolippumyyntiin. Siellä on paljon hyviä paikkoja vrt mitä irtolippumyynnissä on enää jäljellä. Tätä menoa hallissa on pelin aikana taas useita hyviä rivipätkiä tyhjänä... Omasta mielestäni turhaa.

Tuskin kukaan noita kausikortteja enää ostaa kun hintakaan ei ole muuttunut alkuperäisestä?
 

J44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuon playoffkorttien myynnin voisi jo lopettaa, ja vapauttaa siinä myynnissä olevat paikat irtolippumyyntiin. Siellä on paljon hyviä paikkoja vrt mitä irtolippumyynnissä on enää jäljellä. Tätä menoa hallissa on pelin aikana taas useita hyviä rivipätkiä tyhjänä... Omasta mielestäni turhaa.

Tuskin kukaan noita kausikortteja enää ostaa kun hintakaan ei ole muuttunut alkuperäisestä?
Tämä on kyllä suorastaan älytöntä. Varsinkin kun noita hyviä paikkoja on useita kymmeniä. Tietysti vielä muut lukitut paikat, jolloin puhutaan reippaasti yli sadasta paikasta.... Toisen sivun katsomoissa 208, 209, 210 näitä paikkoja varsin reilusti.

Kausikortteja ei varmasti kukaan enää osta ja luulisi että seura haluaa maksimoida lippujen myynnin.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Eilen 2000 katsojaa rikki, ja nyt myös playoffkorteille varatut paikat näyttävät olevan irtolippumyynnissä maanantaille. Hyvä toimisto!

Nyt olisin myös hiiri herkällä napsauttamassa yläkatsomoa maanantaille myyntiin. Edelleen väittäisin, että asiakas- ja katsomokokemus yläkatsomossa on paljon parempi, kuin 201 katsomossa tai alakatsomon alariveillä. Uskallan väittää, että kolmospeli vetää ykköspeliä enemmän väkeä halliin. Ja kun lisää eiliseen pääsiäismatkoille lähteneiden vaikutuksen, on heitäkin jo maanantai-iltana kaupungissa takaisin.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt olisin myös hiiri herkällä napsauttamassa yläkatsomoa maanantaille myyntiin. Edelleen väittäisin, että asiakas- ja katsomokokemus yläkatsomossa on paljon parempi, kuin 201 katsomossa tai alakatsomon alariveillä.
Itse en kyllä yläkatsomo diggareita ymmärrä, mutta meitä on moneen junaan. Itse en mene yläkatsomoon kun pakosta, eli jos muut paikat on myyty. En sano, että se on väärin tykätä yläkatsomoista, mutta luulisin yleinen mielipide niiden paremmuus tuskin on.

Edit: Noniin, nyt on viikko aikaa haipata finaaleita omassa kaveriporukassa ja ottaa mukaan kaikki kaverit ja sukulaiset mummosta vaariin niin saadaan yläkatsomotkin auki ;)
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: E

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Itse en kyllä yläkatsomo diggareita ymmärrä, mutta meitä on moneen junaan. Itse en mene yläkatsomoon kun pakosta, eli jos muut paikat on myyty. En sano, että se on väärin tykätä yläkatsomoista, mutta luulisin yleinen mielipide niiden paremmuus tuskin on.
Jokainen taaplaa tavallaan.

Mutta olen itsekin täysin alakatsomoihminen. Ja alakatsomossakin haluan olla siinä osassa, missä tunteitakin sopii näyttää.

Mutta hienoa, että halli täyttyy oikeasti! Ja jokainen olkoon, missä haluaa olla.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jokainen taaplaa tavallaan.

Mutta olen itsekin täysin alakatsomoihminen. Ja alakatsomossakin haluan olla siinä osassa, missä tunteitakin sopii näyttää.

Mutta hienoa, että halli täyttyy oikeasti! Ja jokainen olkoon, missä haluaa olla.
Yläkatsomosta näkee pelin kyllä paljon paremmin. Alakatsomossa kokee pelin paljon paremmin. Molemmissa on puolensa. Itse diggaan yläkatsomosta.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Yläkatsomosta näkee pelin kyllä paljon paremmin. Alakatsomossa kokee pelin paljon paremmin. Molemmissa on puolensa. Itse diggaan yläkatsomosta.
No se on juuri tämä. Joku tulee katsomaan kiekkoa, joku hakemaan tunnelmaa ja yhteisöä. Joku molempia. Joku vaan irtautumista arjesta. Ja siksi on hyvä, että kaikkia pystytään palvelemaan.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No se on juuri tämä. Joku tulee katsomaan kiekkoa, joku hakemaan tunnelmaa ja yhteisöä. Joku molempia. Joku vaan irtautumista arjesta. Ja siksi on hyvä, että kaikkia pystytään palvelemaan.
Toki sitten kun on tunnelma kohdallaan niin se välittyy hallin jokaiselle jakkaralle yläkatsomon yläkulmasta aitoihin ja ringside-paikoille. Olin viime keväänä yläkatsomosta yhdessä Suomen pelissä Nokia-Areenalla ja siellä oli hyvä tunnelma ja pelin näki mainiosti. Tämä siitä huolimatta että Jääkiekkoliitto kauppaa parhaat paikat yritysvieraille ja näkee kaiken maailman TV-studiot huippupaikoille alakatsomoon mitä en kyllä ymmärrä.
 

sipa04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Munkin mielestä hallin parhaat paikat on yläkatsomon alimmilla riveillä. Ylipäätään hallista riippumatta. Toki päätykatsomon tunnetta maaliverkon pullistuessa edessä, ei siellä pääse kokemaan samalla tavalla. Nyt muutenkin olisi toki hassua raahata itseään yläkatsomoon, kun kaikki tutut on aina alakatsomossa. Ehkä joku kakkoserä pitää käydä ylhäällä fiilistemässä.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuli viesti, että junnut (ja juniorijoukkueiden toimihenkilöt) pääsevät finaalien kotipeleihin ilmaiseksi ts. samanlaista tunnelmaa odotettavissa kuin seurayhteisöpäivien peleissä.
 

Vepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse olen myös yläkatsomon kannattaja. Sinne 405:een ostin myös liput. Olen palstaveli Potkun kanssa samaa mieltä siitä että yläkatsomo on parempi vaihtoehto kuin huono paikka alakatsomosta. Varmasti moni muukin on samaa mieltä.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Ei hemmetti tätä kateuden määrää, kun näitä viestejä lukee. Espoon kevät, finaali ja hallissa yli 3000 katsojaa.. enkä pääse paikalle.

Pientä lohtua tuo liput huomiseen Stars -Wild -peliin. Varmaan hieno kokemus, mutta tässä vaiheessa olisin mieluummin siellä. Onneksi sentään Kivikova huppari niskassa matsiin.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Reilu 150 lippua alas enää myynnissä. Täyttöaste tuskin aivan sitä, (toivottavasti silti lähellä) , mutta kun yläkatsomotkin olleet jo pitkään myynnissä, uskon että sielläkin määrä on satoja. Tänään on meininkiä. Kunhan kotijoukkue tulee kaukaloon energisenä heti alussa!
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ja kun Espoo on tunnettu oviostajista, niin jos se määrä pakkautuu tänään yläkatsonoon, on sielläkin oikeasti täytettä!

Vielä pitäs pari tuntia jaksaa...
Onkohan näistä paljon puhutuista oviostajista mitään lukuja tai muuta faktaa. Vai onko vaan joku legenda. Musta tuntuu että katsomot on pitkälti olleet yhtä täynnä/tyhjänä kun muutama tunti ennen peliä olivat verkkokaupassa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Väitän et legendaa, jolla saa ittensä aina pettyneeksi todellisen määrän suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös