Mielestäni katsomot 202, 210, puolet katsomosta 207 ja puolet 206 eivät olleet myynnissä silloin kun etäkauppa alkoi. Mutta voi olla että olen myös väärässä.On ne kaikki myyty. Vaan se toisen päädyn väliaikanen katsomo on myymättä.
Mielestäni katsomot 202, 210, puolet katsomosta 207 ja puolet 206 eivät olleet myynnissä silloin kun etäkauppa alkoi. Mutta voi olla että olen myös väärässä.On ne kaikki myyty. Vaan se toisen päädyn väliaikanen katsomo on myymättä.
Keitähän sinne suuntaa?Huomenna aukeaa 103 myyntiin vielä.
Nopeimmat (ja tai onnekkaimmat) niistä, joilla ei lippua vielä ole.Keitähän sinne suuntaa?
Koska sama paikka voi olla vain joko kausikorttimyynnissä tai irtolippumyynnissä. Nythän halli on noita kausikorttimyynnissäolevia paikkoja lukuunottamatta loppuunmyyty ekaan peliin, joten niille paikoille ei voi myydä kausikorttia. Muuten tulisi tuplabuukkaus.Osaakohan kukaan sanoa syytä miksi kausareita saa ostettua Ticketmasterilta vain katsomoon 210? Kiinnostaa lähinnä siksi, että haluaisin tietää myytyjen kausikorttien määrän...
Onko muuten tietoa kellonajasta, jolloin liput aukeaa huomenna myyntiin? Oli tarkoitus käydä tämä matsi katsomassa, mutta olin onnistunut missaamaan kokonaan lipunmyynnin alkamisen, enkä oli kyllä varmaan muutenkaan osannut arvata tämän myyvän saman tien loppuun.Nopeimmat (ja tai onnekkaimmat) niistä, joilla ei lippua vielä ole.
Onhan tämä aivan käsittämätöntä...
Ei ollut alkamisaikaa mainittu tuossa K-Espoon somejulkaisussa asiasta.Onko muuten tietoa kellonajasta, jolloin liput aukeaa huomenna myyntiin? Oli tarkoitus käydä tämä matsi katsomassa, mutta olin onnistunut missaamaan kokonaan lipunmyynnin alkamisen, enkä oli kyllä varmaan muutenkaan osannut arvata tämän myyvän saman tien loppuun.
Eikös sitä uutisoitu että Ticketmasterilta tulee automaattisesti molemmat.Olen tässä ostamassa tuen vuoksi kausikortteja. Kannattaako näissä nykyään ottaa ne digitaalisesti vai kotiin postin toimittamana?
Joo en tiedä tuolla vaan on valinnat molemmilleEikös sitä uutisoitu että Ticketmasterilta tulee automaattisesti molemmat.
Koska sama paikka voi olla vain joko kausikorttimyynnissä tai irtolippumyynnissä. Nythän halli on noita kausikorttimyynnissäolevia paikkoja lukuunottamatta loppuunmyyty ekaan peliin, joten niille paikoille ei voi myydä kausikorttia. Muuten tulisi tuplabuukkaus.
Näin luki tiedotteessa mikä tuli sähköpostiinJoo en tiedä tuolla vaan on valinnat molemmille
Toivottavasti Espoolaiset saa tähän katsomoon 103 etuosto-oikeuden, vaikka olikin vain 300 paikkaa muistaakseniKeitähän sinne suuntaa?
Sinne on varmaan vapautunut ostoskoreihin jääneitä lunastamattomia lippuja. Niin tuppaa käymään kun kysyntä on suurta ja liput menee hetkessä.Vaikka Kiekko-Espoon some muuta väittää niin äsken ainakin vielä löytyi lippuja 103:een täältä:
Sinne on varmaan vapautunut ostoskoreihin jääneitä lunastamattomia lippuja. Niin tuppaa käymään kun kysyntä on suurta ja liput menee hetkessä.
Koko Ticketmaster tuntui olevan tänään ihan sekaisin. Nuo 103-liput myytiin jo ennen kuin Espoon somepäivitys oltiin ehditty edes julkaista. Sen jälkeen noin 30 minuuttia päivitin sivua (juuri tätä mahdollista vapautumista varten) ja yritin saada lippuja ostoskoriin, mutta sinne lisääminen ei onnistunut vaikka järjestelmä näyttikin että olisi vielä saatavilla.Sinne on varmaan vapautunut ostoskoreihin jääneitä lunastamattomia lippuja. Niin tuppaa käymään kun kysyntä on suurta ja liput menee hetkessä.
Kallosen pitäisi järjestää kunnon mediatapahtuma ja online seuranta tuosta kävelystä.
Veikkaan, että samanlaista etkoilua kun keväällä oli. Toki saa yllättää myös.Sitten vain odottelemaan mitä 5500 myydystä lipusta luvattu "Avaustapahtuma ennen ottelua" pitää sisällään.
On tää vaan hienoa aikaa.