IcePhoenix
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Yläkatsomon lipunhintoja on näemmä nostettu, ekat kolme riviä nyt 31 euroa ja muut rivit 27 euroa.
Ei paha nosto, ikävä toki mutta tarpeelllinen. Alakatsomon lippujen hinnat kaipaisi hieman tutkintaa.Yläkatsomon lipunhintoja on näemmä nostettu, ekat kolme riviä nyt 31 euroa ja muut rivit 27 euroa.
Tarkistitko asiaa muiden pelien osalta kuin tulevasta Kärpät-ottelusta? En siis itse tiedä enkä jaksa tarkistaa, mutta ainakin joskus Kärpät-matseissa (ja HIFK yms) on ollut muita pelejä korkeammat hinnat.Yläkatsomon lipunhintoja on näemmä nostettu, ekat kolme riviä nyt 31 euroa ja muut rivit 27 euroa.
Joo oli kaikissa mitkä itse tarkistin.Tarkistitko asiaa muiden pelien osalta kuin tulevasta Kärpät-ottelusta? En siis itse tiedä enkä jaksa tarkistaa, mutta ainakin joskus Kärpät-matseissa (ja HIFK yms) on ollut muita pelejä korkeammat hinnat.
Yläkatsomon lipunhintoja on näemmä nostettu, ekat kolme riviä nyt 31 euroa ja muut rivit 27 euroa.
Tänään minun mielestä nostettiin kaikkiin peleihin, mitä oli vielä myynnissä. Vielä viime viikolla nuo yläkatsomon hinnat oli minusta 27 euroa ekat kolme riviä ja 23 euroa muut. Saa korjata jos olen täysin väärässä.Nostettu? Milloin? Jo kesällä kausikortteja myytiin siten, että yläkatsomon aivan alimmat rivit ovat kalliimpaa kategoriaa, kuin yläkatsomon kaikki muut rivit. Eiköhän nuo erihintaiset liput yläkatsomoihin ole siis siten ollut samoin heti syksystä käytössä?
31 € oli kolme ekaa ja 23 € ylemmät ainakin kauden ekoihin peleihin. Ja vain HIFK oli korkeammin hinnoiteltu. En tiedä, missä vaiheessa tarkastettu hintoja.Tänään minun mielestä nostettiin kaikkiin peleihin, mitä oli vielä myynnissä. Vielä viime viikolla nuo yläkatsomon hinnat oli minusta 27 euroa ekat kolme riviä ja 23 euroa muut. Saa korjata jos olen täysin väärässä.
E. Nyt kun aloin miettimään, niin nuo kolme etummaista riviä saattoi olla tuon 31 euroa jo ennen, en ole ihan varma. Varmuudella noiden muiden rivien hinta on noussut.
Toivottavasti ei ole seurausta siitä, että kassa olisi liian tyhjä.Tänään minun mielestä nostettiin kaikkiin peleihin, mitä oli vielä myynnissä
Olisi kyllä melkoista lopun alkua jos seuraan sijoitetut miljoonat olisivat jo käytetty tässä vaiheessa. En usko hetkeäkään että siitä olisi kysymys.Toivottavasti ei ole seurausta siitä, että kassa olisi liian tyhjä.
Eiköhän tästä saada kiittää hallitusta lippujen ALV:n noustessa vuodenvaihteessa 4%-yksikköä?Olisi kyllä melkoista lopun alkua jos seuraan sijoitetut miljoonat olisivat jo käytetty tässä vaiheessa. En usko hetkeäkään että siitä olisi kysymys.