Kiekko-Espoon viestintä & markkinointi

• 743 522
  • 3 585

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Yläkatsomon lipunhintoja on näemmä nostettu, ekat kolme riviä nyt 31 euroa ja muut rivit 27 euroa.

Tangens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatan paikallista seuraani
Yläkatsomon lipunhintoja on näemmä nostettu, ekat kolme riviä nyt 31 euroa ja muut rivit 27 euroa.
Tarkistitko asiaa muiden pelien osalta kuin tulevasta Kärpät-ottelusta? En siis itse tiedä enkä jaksa tarkistaa, mutta ainakin joskus Kärpät-matseissa (ja HIFK yms) on ollut muita pelejä korkeammat hinnat.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova

Nostettu? Milloin? Jo kesällä kausikortteja myytiin siten, että yläkatsomon aivan alimmat rivit ovat kalliimpaa kategoriaa, kuin yläkatsomon kaikki muut rivit. Eiköhän nuo erihintaiset liput yläkatsomoihin ole siis siten ollut samoin heti syksystä käytössä?

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Nostettu? Milloin? Jo kesällä kausikortteja myytiin siten, että yläkatsomon aivan alimmat rivit ovat kalliimpaa kategoriaa, kuin yläkatsomon kaikki muut rivit. Eiköhän nuo erihintaiset liput yläkatsomoihin ole siis siten ollut samoin heti syksystä käytössä?
Tänään minun mielestä nostettiin kaikkiin peleihin, mitä oli vielä myynnissä. Vielä viime viikolla nuo yläkatsomon hinnat oli minusta 27 euroa ekat kolme riviä ja 23 euroa muut. Saa korjata jos olen täysin väärässä.

E. Nyt kun aloin miettimään, niin nuo kolme etummaista riviä saattoi olla tuon 31 euroa jo ennen, en ole ihan varma. Varmuudella noiden muiden rivien hinta on noussut.

Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tänään minun mielestä nostettiin kaikkiin peleihin, mitä oli vielä myynnissä. Vielä viime viikolla nuo yläkatsomon hinnat oli minusta 27 euroa ekat kolme riviä ja 23 euroa muut. Saa korjata jos olen täysin väärässä.

E. Nyt kun aloin miettimään, niin nuo kolme etummaista riviä saattoi olla tuon 31 euroa jo ennen, en ole ihan varma. Varmuudella noiden muiden rivien hinta on noussut.
31 € oli kolme ekaa ja 23 € ylemmät ainakin kauden ekoihin peleihin. Ja vain HIFK oli korkeammin hinnoiteltu. En tiedä, missä vaiheessa tarkastettu hintoja.

Toisaalta esimerkiksi lastenliput ja perheliput on hyvinkin edullisia, jos perheen kanssa tulee (tai vaikka kaverin muksuineen).

Olennaista seuralle on kuitenkin myös se keskihinta, mitä lipuista jää käteen - ei se pelkkä yleisömäärä. Liian halvalla ei saa myydä.

Tällä hetkellä näyttää, että ennen joulua on ainakin kaksi potentiaalista ainakin lähes loppuunmyytävää peliä - perjantain Kärpät ja 14.12. Ilves. Mitä enemmän noita loppuunmyytyjä tulee, sitä enemmän se ruokkii kiinnostusta... todella toivoisin, että nuo olisi loppuunmyyty molemmat.

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Olisi kyllä melkoista lopun alkua jos seuraan sijoitetut miljoonat olisivat jo käytetty tässä vaiheessa. En usko hetkeäkään että siitä olisi kysymys.
Eiköhän tästä saada kiittää hallitusta lippujen ALV:n noustessa vuodenvaihteessa 4%-yksikköä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy