Toivotaan ettei nyt sentään pääomistajana. Jussi on toivottu lisä omistajapohjaan, mutta ei täysin riskitön joten toivottavasti hän ei saa osake-enemmistöä.
Melkoinen yleistys. En usko, että kaikki jakavat mielipidettäsi, ja epäilen, ettei enemmistökään. Itse toivon Jussin astuvan jälleen pääomistajaksi. Omat muistoni Jussin edellisestäkään aikakaudesta eivät olleet hassumpia. Enkä usko, että monella tavisfanillakaan. Täällä fanipalstoilla negatiiviset mielipiteet saavat usein enemmän tuulta purjeisiin, koska näillä foorumeilla ihmiset ovat taipuvaisempia ilmaisemaan negatiivisia asioita enemmän kuin positiivisia. Jussi tarjosi paljon värikkäitä pelaajia, hyviä muistoja ja taloudellista selkärankaa, enkä pitäisi itsestään selvyytenä, että joku toinen seurapomo olisi ollut parempi ylläpitämään monitoimihallia eri palveluiden kyllästämässä Espoossa. Tekihän se virheitäkin, kuten on itse todennut, mutta niiden kautta voi kehittyä.
Itse en usko, että laajempi tilkkutäkkiomistus, johtaa pitkällä aikavälillä juuri kummempaan lopputulokseen kuin mitä nyt on nähty. Nykyiset omistajat pyrkivät nollatulokseen säästämällä pelaajabudjetissa sen sijaan, että hankkisivat sponsoreita. Kaikki kunnia nykyomistajille jaloista aatteista espoolaisen kiekkoilun hyväksi, mutta ammattitaidonpuute on näkynyt selkeämmin, kuin Jussin aikoina. Ja uskoisinpa, että Blues nykyisillä omistajilla ei ole kovin luotettavan oloinen työnantaja tulevilla pelaajamarkkinoilla. Jussilla on tuon hallin ansiosta isoin motivaatio pitää seura hengissä ja saada se toimivaksi. Muutenkin kaveri on osoittanut, ettei se ole mikään heittopussi neuvottelupöydissä.