On tuossa Porvoon Kärpän kirjoituksessa sen verran perää, että Junnon Juha aikoinaan sanoi tilkkutäkeistä kysyttäessä, että hän ottaa mainokset pois sillä sekunnilla, kun tulee joku yksittäinen firma ja laittaa saman puolitoistamiljoonaa pöytään, mikä tällä hetkellä saadaan paidoissa olevista mainoksista (tietenkin sopimukset sisältävät usein muutakin kuin pelkät mainokset, mutta silti).
Kuten tuolla aiemmin jo hieman pähkäilin Bluesin tuloja ja menoja, niin olen edelleen sitä mieltä, että Bluesilla todennäköisesti suurimmat ongelmat on nimenomaan yritysmyynnin (sponssit) puolella tai sekä siellä että mahdollisissa huonoissa sopimuksissa hallilta tulevien muiden tulojen kanssa. Ne pitäisi saada särmään ja mikä olisi helpompaa, kuin se että hallin omistaja on samalla sekä käyttäjä että omistaja.
Yleisömäärät ei poikkea muista liigajoukkueista niin paljoa, että tätä kannattaisi käyttää keppihevosena. Tietenkin, jos yleisömäärät olisi tuplat, niin tilanne olisi eri. Mutta ei ole.