Jussi ylenkatsoi rivikatsojia, nuoleskeli yritysasiakkaita ja kun kaikki ei mennyt hänen pillinsä mukaan, kyllästyi koko hommaan ja haukkui kaikki.
Viitaten Osku-pojan kysymykseen; Jussi siirsi fanikatsomon paikkaa, siksi Mechalokin täällä rasvaa aina köyttä, kun tilaisuus koittaa. Jussi varmaan "ylenkatsoi" sitä faniporukkaa ja tuli saaneeksi paljon kaunaa. Itseäni olen pitänyt rivikatsojana, vaikka kausariakin on ollut, eikä Jussi minua ole "ylenkatsonut". Päinvastoin, on tarjonnut minulle vuosien varrella lukuisia mielenkiintoisia pelaajia fanitettavaksi siniseen pelipaitaan. En siis usko, että rivikatsojia Jussin puuhat kulisseissa ja miinuksien kuittaaminen omalla lompakolla on harmittanut.
En ole koskaan nähnyt Jussia oikein nuoleskelijatyyppinä, mutta en pitäisi sitä hirveänä syntinä sitä, että pitää hyviä suhteita yritysasiakkaisiin. Mutta joo, Jussilla tuli se kuuluisa avautuminen katsojamääristä, joka on tarjonnut ammuksia Jussin vastustajille jo usean vuoden ajan. Mutta siis Jussi hoiteli joukkueen taloutta huonosti, kyllästyi maksamaan tappiot yksin ja kiukutteli siitä. Jos tähän suhteutetaan se mitä Rautio-kumppaneineen on tehnyt, niin luulisi Jussin olevan iso askel parempaan. Silti nämä nimimerkit, jotka tuomitsevat Jussin heikkoudet, antavat armoa nykyomistajille, jotka on tehny paljon pahempia asioita - etenkin pelaajille, joiden eläkerahoilla pelasivat salaa uhkapeliä.