Kiekko-Espoon talousseuranta

  • 1 328 022
  • 5 817

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Mä en ole seurannut naapurin touhuja tarpeeksi tietääkseni, miten meni ennen aikaa Jussi? Ajalla Jussi tuli turskaa joka vuosi ja huolella, mutta hei, kaikki harrastukset maksaa, eiks je? Aika jälkeen Jussin, turskaa tuli edelleen samaan tahtiin, nyt ei vaan ollutkaan enää tuohta harrastaa ja sitä tässä on seurattu enempi ja vähempi syksystä asti mediassa ja vaikkapa tällä foorumilla.

Miten kurssi saadaan nopeasti ja lopullisesti käännettyä osakeannilla tai Jussin uudella tulemisella, kun markkina-alue on erittäin vaikea ja tuote ei kiinnosta, välttämättä yhtään sen enempää kuin ennenkään?? Nythän on siis kyse siitä, että halutaan Jussin aika osa 2, jolloin kannattajat keskittyvät kannattamaan, pelaajat pelaamaan ja Jussi maksamaan, eikö?
 

Maikkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, HIFK, Liverpool
Jos sua lämmittää ajatella että Rautio&Kumpp on paholaisen ruumiillistumia ja Jussi on puhtoinen ritari valkoisella ratsullaan niin siitä vaan. Minä en pidä kumpaakaan osapuolta syyttömänä tähän tilanteeseen enkä usko että kukaan tässä on ajatellut epäitsekkäästi Bluesin etua vaan oma etu on hyvin vahvasti mukana.

Jostain syystä ilmeisesti vain toista osapuolta saa tästä moittia.
Minä pidän. Salonoja on syytön nykytilanteeseen.
 
Enpä nyt ihan puhtaita papereita Jussille antaisi. Jos tekee "I win"-sopimuksia (jotka ei toteudu, vaan kaikki häviää) hallin suhteen, eikä win-win-businessta, niin kyllä mielestäni JS voidaan omalta osaltaan pitää vastuussa tämänhetkisestä tilanteesta.

Toiseksi, en kyllä yhtään pidä Salonojan julkisesta pelistä, ja vituttaa kun niin moni ei tajua mistä on kysymys.. mutta sellainen on maailma, täällä on suuri osa täysin vedätettävissä, ja se näkyy. Ja itsellä vieläkin on sellainen kutina, että JS on kiinnostunut Urheilupuiston kehityskuvioista enemmän kuin itse joukkueesta.
 
Suosikkijoukkue
KK
Enpä nyt ihan puhtaita papereita Jussille antaisi. Jos tekee "I win"-sopimuksia (jotka ei toteudu, vaan kaikki häviää) hallin suhteen, eikä win-win-businessta, niin kyllä mielestäni JS voidaan omalta osaltaan pitää vastuussa tämänhetkisestä tilanteesta.

Toiseksi, en kyllä yhtään pidä Salonojan julkisesta pelistä, ja vituttaa kun niin moni ei tajua mistä on kysymys.. mutta sellainen on maailma, täällä on suuri osa täysin vedätettävissä, ja se näkyy. Ja itsellä vieläkin on sellainen kutina, että JS on kiinnostunut Urheilupuiston kehityskuvioista enemmän kuin itse joukkueesta.
Ei se ole tyhmä joka pyytää. Voi helvetti miten naiivia porukkaa täällä onkaan. Onko se Jussin vika jos nykyjohto ei osaa hommata tarpeeksi yhtiökumppaneita. Olen niin monesta eri tuutista kuullut ja lukenut, että esim partner pooli vai mikä onkaan on vain varjo entisestään eikä entisiin yhteistyökumppani yrityksiin ole oltu edes yhteydessä. Onko sekin Jussin vika? Lopettakaa jo.

No mielestäni tuo julkisuus on vain hyvästä. Nyt jos nykyjohto kusee koko homman kaataen Bluesin konkkaan niin ainakin tiedetään, että vaihtoehtokin olisi ollut. Nykyiset Bluesin osakkeiden omistajat sitten ketä syyttää ja pistäähän se painetta kokoukseen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Enpä nyt ihan puhtaita papereita Jussille antaisi. Jos tekee "I win"-sopimuksia (jotka ei toteudu, vaan kaikki häviää) hallin suhteen, eikä win-win-businessta, niin kyllä mielestäni JS voidaan omalta osaltaan pitää vastuussa tämänhetkisestä tilanteesta.

Toiseksi, en kyllä yhtään pidä Salonojan julkisesta pelistä, ja vituttaa kun niin moni ei tajua mistä on kysymys.. mutta sellainen on maailma, täällä on suuri osa täysin vedätettävissä, ja se näkyy. Ja itsellä vieläkin on sellainen kutina, että JS on kiinnostunut Urheilupuiston kehityskuvioista enemmän kuin itse joukkueesta.

Puhut ihan kuin Urheilupuiston kehityskuviot olisivat jokin miljoonabisnes, aarrearkku joka odottaa kaivajaansa. Vähän on vaikea uskoa tähän, sillä alue on jo kaavoitettu ja kaavamuutoksia tuskin ihan heti tulossa. Plus Espoossahan sitä peltoa riittää, joten maaplänttien arvo on mitätön jonnekin Helsingin keskustaan verrattuna.

Noin muuten, mitä väliä sillä on pelaako Jussi mediassa vai ei? Ihan se ja sama. Mustakin tuntuu, että osa jengiä ei tajua totuutta: ilman Salonojaa joukkuetta ei ensi kaudella Liigassa ole.
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Mä en ole seurannut naapurin touhuja tarpeeksi tietääkseni, miten meni ennen aikaa Jussi? Ajalla Jussi tuli turskaa joka vuosi ja huolella, mutta hei, kaikki harrastukset maksaa, eiks je? Aika jälkeen Jussin, turskaa tuli edelleen samaan tahtiin, nyt ei vaan ollutkaan enää tuohta harrastaa ja sitä tässä on seurattu enempi ja vähempi syksystä asti mediassa ja vaikkapa tällä foorumilla.

Miten kurssi saadaan nopeasti ja lopullisesti käännettyä osakeannilla tai Jussin uudella tulemisella, kun markkina-alue on erittäin vaikea ja tuote ei kiinnosta, välttämättä yhtään sen enempää kuin ennenkään?? Nythän on siis kyse siitä, että halutaan Jussin aika osa 2, jolloin kannattajat keskittyvät kannattamaan, pelaajat pelaamaan ja Jussi maksamaan, eikö?
Jos/kun Jussi tulee uudestaan johtoon niin olen ymmärtänyt että hän tuo mukanaan ammattilaisia ja yhteistyökumppaneita samalla oven avauksella. Myös halli alkaa olla vissiin maksettu ja käyttöaste aivan eri tasolla kuin ensimmäisellä kerrallaan joten jos kaikki menisi hyvin, voisi maltillisella pelaajabudjetilla ja oikein suunnatulla markkinoinnilla tosiaan tehdä nolla tulosta ja muutaman vuoden päästä saada jopa nostettua budjettia. Tämä tosin vaatii että edellisen kerran virheistä on otettu opiksi ja halu Espoolaisen kiekon nostoon on aitoa eikä Blues ole vain pelinappula urheilupuiston kaavoituksessa. Uskon että Jussi ottaa homman haltuunsa, mutta vasta osakeannin kautta ja toivon että homma alkaa tosiaan toimimaan.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Fanin ominaisuudessa mä ostan Bluesilta "elämyspalveluja". Mä odotan, että joukkue on potentiaaliltaan top 6-jengi. Samalla odotan, että omistajat tekevät omat hommansa. En vihaa tai ihaile Rautiota tai Salonojaa. Mä vain odotan nykyisen pattitilanteen purkautumista ja Bluesin alennustilan päättymistä. Paljon on töitä tehtävä, että meitä joku taas vihaisi tämän kaiken säälimisen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko sillä oikeasti teille faneille merkitystä, mitkä Jussin motiivit ovat (urheilupuiston kehitys, Metro Areena, jne.)? Ymmärrän, että idealismi on kaunis aate ja olisihan se hienoa ja mukavaa vaihteluakin teille, että seuraa pyöritettäisi samalla sydämellä kuin mitä joukkue kentällä esittää. Mutta ihan rehellisesti, onko niillä syillä lopulta sen suurempaa merkitystä? Eikö loppujen lopuksi tärkeintä ole se, että Espoossa on edustusjoukkue, johon hieno juniorituotanto voi jatkossakin kasvattaa kiekkoilijoita, teille voidaan tarjota liigajengi, joka lähtee joka vuosi taistelemaan menestyksestä ja joukkue pysyy liigatasolla eikä teidän tarvitse murehtia, saako pelaajat palkkansa?

Jokainen, joka sijoittaa rahojaan osakkeisiin, odottaa rahoilleen vastinetta. Nykyomistajat eivät ole sitä saaneet eivätkä varmastikaan ole saaneet "muitakaan syitä tyytyväisyyteen". Luottamus toimivaan johtoon ei voi olla korkealla, kun sijoituksen arvo on haihtunut kuin tuhka tuuleen. Jussin ulostulo oli sinänsä ihan tervetullut. Kun Bluesin johto ei ensin tule julkisuuteen ja kun vihdoinkin tulee ja juttelee ihan kummallisuuksia, mun mielestäni oli hyvä, että Jussi kertoi omat näkemyksensä. Vähän lisäpainetta Rautiolle ja Aholalle.

Rautio ja Ahola eivät kovin kummoisia bisnesmiehiä ole eivätkä sellaisiksi muutu. Kodin panttaaminen lainojen vakuudeksi ei myöskään kerro rakkaudesta espoolaista jääkiekkoa kohtaan, vaan epätoivoisesta yrityksestä saada bisnes tuottamaan ja hillot omiin taskuihin. Tässä ei sinänsä ole mitään paheksuttavaa, että sijoittamalleen pääomalle haluaa tuottoa. Mutta ei siinä ole myöskään mitään jaloa, että panttaa perheensä kodin ja hoitaa hommat niin perseelleen, että viimeiseen asti ajaa omaa etuaan. Tässä koko kuviossa ei enää pitkään aikaan ole ollut kysymys espoolaisesta edustuskiekosta, ikävä kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Kyl tossa BOLin kirjoituksessa on paljon perää. Jos Jussi haluaa ottaa homman haltuun ja pelastaa seuran niin mitä täällä vikistään. Hell yes! Blues on tärkeä asia täällä kaikille kirjoittaville. myös muiden joukkuiden kannattajille näköjään. Ja hyvä niin. Eiköhän Jussi ole ottanut aiemmasta opikse ja huomio fanit erilailla kuin ennen.

Jussi haluaa myös kehittää urheilupuistoa, rakentaa sinne kenttää, taloja ties mitä niin so what. Sehän vaan hyvä asia, että ne kenellä on rahaa investoi. Se tuo työtä ja hyvinvointia. Ja jos Jussi tekee siinä voittoa niin verot se niistä joutuu maksamaan. Nykyinen johto on tyrinyt ja game over. Uskottavuus on nolla. Luotto on nolla. Ilman noita on oikeasti vaikea tehdä bisnestä, etenkin näinä aikoina.
 

Maikkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, HIFK, Liverpool
Ei pysty ymmärtämään näitä moraalivartijoita ja idealisteja.
Mitä väliä fanille on siitä, tuoko Jussi mukanaan bisinessosaamista tai ei ? MItä väliä fanille on Jussin tarkoitusperät ??
Ainoa mikä merkitsee on se, että Jussi tuo rahaa, seura pysyy hengissä ja todennäköisesti Jussi pitäisi myös huolen kilpailukykyisestä rosterista.
Jussi voi harrastaa ja fanit kannatta, win-win
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
....tai mitä väliä sillä on jos joku on kiinnostunut urheilupuiston alueen kehittämisestä. Paitsi että helvetin hyvä jos on.

Tämä koko keskustelu on minusta aika absudia että tehdään jonkinlaista asetelmaa Pro Jussi - Ei Jussi. Minun mielestä Jussin edellisen omistuksen loppuvuodet olivat suoraan sanottuna masentavaa aikaa. Hallille tullessa aisti yleisen välinpitämättömyyden kaikesta. Olin tyytyväinen omistuksen vaihtumisesta ja alkuun homma vaikuttikin todella freesiltä ja lupaavalta. Sitten pikkuhiljaa ilmeni että se oli rakennettu hiekan päälle ja tällä kaudella rakennelma sitten romahti.

Miljoonaveloissa rypevä seura on nyt yhden kauden aikana menettänyt oikeastaan kaiken mitä menetettävissä on ja toistaiseksi ainoa, joka on ainakin julkisesti ilmoittanut olevansa halukas ottamaan vielä kivireen vedettäväkseen on ollut Jussi. Sen takia kannatan hänen paluutaan pääomistajaksi, koska yksinkertaisesti muuta pelastusrengasta ei näköpiirissä ole. Saneerausmenettely ja vuosien kituuttelu liigassa miljoonan pelaajabudjetilla ja odottelu että osakeanti tuo nyt jossakin kaapissa pysytteleviä mystisiä uusia sijoittajanimiä eivät vain kuulosta uskottavalta. Ei kaiken sen jälkeen mitä tässä on viimeisten puolen vuoden aikana nähty ja koettu.

Ja tulis nyt jo perkele niitä päätöksiä.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Ei pysty ymmärtämään näitä moraalivartijoita ja idealisteja.
Mitä väliä fanille on siitä, tuoko Jussi mukanaan bisinessosaamista tai ei ? MItä väliä fanille on Jussin tarkoitusperät ??
Ainoa mikä merkitsee on se, että Jussi tuo rahaa, seura pysyy hengissä ja todennäköisesti Jussi pitäisi myös huolen kilpailukykyisestä rosterista.
Jussi voi harrastaa ja fanit kannatta, win-win
Jos ei ole minkään valtakunnan käryä urheiluseurojen tärkeimpien sidosryhmien kunnioittamisesta niin sitten on kyllä totaalisen kujalla. On totta että yritysasiakkaat tuovat toimintaan rahaa mutta fanit luovat tunnelman halleihin ja se on se tärkein asia MIKSI sponsorit tuovat toimintaan rahaa. Jokainen yritysasiakas haluaa kokea hallissa tunnelmaa ja jos sitä ei ole, ketään ei kiinnosta tuoda toimintaan rahaa. Tottakai taustaorganisaation mainekin on yksi tekijä mutta tunnelma on se olennaisin osa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
....tai mitä väliä sillä on jos joku on kiinnostunut urheilupuiston alueen kehittämisestä. Paitsi että helvetin hyvä jos on.

Tämä koko keskustelu on minusta aika absudia että tehdään jonkinlaista asetelmaa Pro Jussi - Ei Jussi. Minun mielestä Jussin edellisen omistuksen loppuvuodet olivat suoraan sanottuna masentavaa aikaa. Hallille tullessa aisti yleisen välinpitämättömyyden kaikesta. Olin tyytyväinen omistuksen vaihtumisesta ja alkuun homma vaikuttikin todella freesiltä ja lupaavalta. Sitten pikkuhiljaa ilmeni että se oli rakennettu hiekan päälle ja tällä kaudella rakennelma sitten romahti.

Miljoonaveloissa rypevä seura on nyt yhden kauden aikana menettänyt oikeastaan kaiken mitä menetettävissä on ja toistaiseksi ainoa, joka on ainakin julkisesti ilmoittanut olevansa halukas ottamaan vielä kivireen vedettäväkseen on ollut Jussi. Sen takia kannatan hänen paluutaan pääomistajaksi, koska yksinkertaisesti muuta pelastusrengasta ei näköpiirissä ole. Saneerausmenettely ja vuosien kituuttelu liigassa miljoonan pelaajabudjetilla ja odottelu että osakeanti tuo nyt jossakin kaapissa pysytteleviä mystisiä uusia sijoittajanimiä eivät vain kuulosta uskottavalta. Ei kaiken sen jälkeen mitä tässä on viimeisten puolen vuoden aikana nähty ja koettu.

Ja tulis nyt jo perkele niitä päätöksiä.

Peukutan koko tekstiä, sanasta sanaan omat mietteet.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos ei ole minkään valtakunnan käryä urheiluseurojen tärkeimpien sidosryhmien kunnioittamisesta niin sitten on kyllä totaalisen kujalla.
Viittaatko edelleen siihen fanikatsomon siirtämiseen paikasta toiseen? Vai hiertääkö joku muukin asia? Eiköhän omistaja kunnioita fania parhaiten sillä, että tarjoaa hyvää ja jännittävää lätkää kaukalossa? Siitähän tässä on loppujen lopuksi useimmille kyse ja kenttätapahtumien kautta se tunnelma pääsääntöisesti muodostuu. Kokemus tietenkin paranee hallin muiden puitteiden ja tunnelman avulla, mutta ei sen uupuminen ole mitään kunnioituksen puutetta. Epäpätevyyttä ehkä, ja yleensä toimitusjohtajan epäpätevyyttä, muttei Jussi ole tietääkseni tyrkyttämässä itseään uudelleen toimitusjohtajaksi.
 

Kyjy

Jäsen
Kyl tossa BOLin kirjoituksessa on paljon perää. Jos Jussi haluaa ottaa homman haltuun ja pelastaa seuran niin mitä täällä vikistään. Hell yes! Blues on tärkeä asia täällä kaikille kirjoittaville. myös muiden joukkuiden kannattajille näköjään. Ja hyvä niin. Eiköhän Jussi ole ottanut aiemmasta opikse ja huomio fanit erilailla kuin ennen.

Jussi haluaa myös kehittää urheilupuistoa, rakentaa sinne kenttää, taloja ties mitä niin so what. Sehän vaan hyvä asia, että ne kenellä on rahaa investoi. Se tuo työtä ja hyvinvointia. Ja jos Jussi tekee siinä voittoa niin verot se niistä joutuu maksamaan. Nykyinen johto on tyrinyt ja game over. Uskottavuus on nolla. Luotto on nolla. Ilman noita on oikeasti vaikea tehdä bisnestä, etenkin näinä aikoina.

Naulan kantaan! Nyt se sopimus kasaan ja katse eteenpäin. Keskustelu, jossa vatvotaan Jussin tekemisiä ja tekemättä jättämisiä tuntuu nykytilanteessa absurdilta. Varmaan on paljon parannettavaa, mutta ilman Jussia ei Espoossa olisi Liigaa pelattu eikä jatkossa tulla pelaamaan.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Viittaatko edelleen siihen fanikatsomon siirtämiseen paikasta toiseen? Vai hiertääkö joku muukin asia?
En pelkästään siihen, vaan markkinointiin yleisesti. Blues ei näkynyt Jussin aikana juurikaan katukuvassa vaikka mies rakensi ties minkälaisia joukkueita. Jussin olisi pitänyt ymmärtää että jos haluaa ihmisiä halliin, tuotteen on näyttävä myös katukuvassa. Aamiaispöytä-, kahvitauko-, bussipysäkkikeskusteluissa, televisiossa, lehdissä, kaikkialla. Okei, HIFK ja Jokerit vaikuttivat totta kai Bluesin kiinnostavuuteen mutta siltikin.
 
Noin muuten, mitä väliä sillä on pelaako Jussi mediassa vai ei?
No ei varmaan Jussiboylovereille.. minä inhoan tuollaista likaista peliä. Yleisesti, se, että jotain voi tehdä lain puitteissa, ei tarkoita, että kaikki olisi jotenkin hyväksyttävää toimintaa. Ja inhoan sitä kuinka monelle on mennyt täydestä JS:n marttyyriroolipeli mediassa.

Onko sillä oikeasti teille faneille merkitystä, mitkä Jussin motiivit ovat (urheilupuiston kehitys, Metro Areena, jne.)?
?! Jos on sekundäärinen, tai jopa vasta tertiäärinen kiinnostus seuraan, niin fanien pelkotiloissa tulisi olla, että pysyykö nimi, logo, jne., eli vetääkö jatkossa esim. Espoo Jussi Salonoja Ice Dogs kentällä? (Jussihan on facebookissa vilauttanut koiralogoon vihjaavaa kuvaa ja tekstiä ESPOO) Se olisi minulle ainakin niskalaukaus. Lisäksi voi todeta, että onko Jussilla oikeasti kiinnostusta hallista kun sille ei mitään tehdä?!

Minun mielestä Jussin edellisen omistuksen loppuvuodet olivat suoraan sanottuna masentavaa aikaa. Hallille tullessa aisti yleisen välinpitämättömyyden kaikesta.
Onko se muuttunut JS omistuksen jälkeen? Viime pelissä taas kerran huomioin kuinka päin vittua VIELÄKIN, vuodesta toiseen kaukalon valaistus on hoidettu. Pimeitä kulmia ja jossain kohdissa todella paljon kirkkaampi valaistus. Hävettää jo tuo pelkästään. Muutenkin olen ymmärtänyt, että halli on pahasti rapistumassa eikä sille ilmeisesti ole tehty, eikä olla tekemässä oikeastaan mitään.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
No ei varmaan Jussiboylovereille.. minä inhoan tuollaista likaista peliä. Yleisesti, se, että jotain voi tehdä lain puitteissa, ei tarkoita, että kaikki olisi jotenkin hyväksyttävää toimintaa. Ja inhoan sitä kuinka monelle on mennyt täydestä JS:n marttyyriroolipeli mediassa.

Mikäs se on se lopputulema, joka sinulle sitten sopisi? Ei Salonojaa, mutta omistusta pitäisi saada muutettua. Eli toivot yllättävää tahoa saapuvaksi ja tekevän Espoo Bluesista toimivan kokonaisuuden?
 
Älä laita sanoja suuhuni.. vaikka kysymyksiksi ne maalaat. Toivon, että Espoo Blues tai Kiekko-Espoo jatkaisi Liigassa pelejään ja saisi kaikki asiat kuntoon/paljon parempaan tilanteeseen. Jussi Salonojaan minulla on vähän luottoa (luotettavuus, pitkäjänteisyys, osaaminen, luonne tökkivät) ja henkilökohtaisesti en pidä tyypistä yhtään. En myöskään pidä yhtään Rautiosta ja Alohasta, en persoonina, enkä businesstoimijoina. Tässä nyt vain selvennykseksi kun jotkut tuntuvat tarvitsevan sellaista eivätkä pysty ottamaan tiettyjä mielipiteitä sellaisenaan vastaan vaan lähtevät maalailemaan toisia mielipiteitä toisten henkilöiden suuhun (esim. jos joku kritisoi JS:ää, niin monet heti pitävät ja tekevät kommentoijasta Raution/Aholan kannattajan).
 

Maikkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, HIFK, Liverpool

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Ainoa indikaatti, jolla uusi puhis voi osoittaa olevansa järjissään on se, että huomenna uutisoidaan Salonojan kanssa käytävien neuvottelujen etenevän positiivisessa hengessä.
Mitä tarkoitat tällä? Mitä itse luin tuosta jutusta niin Johansson vaikuttaa pätevältä mieheltä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitä tarkoitat tällä? Mitä itse luin tuosta jutusta niin Johansson vaikuttaa pätevältä mieheltä.

Ikinä en ole miehestä kuullut, ja varmaan hyvä niin. Daniel Pasternack on myös rahoitusalan ammattilainen, mutta silti Blegi on tossa kunnossa.

Ihan kiva, että hallituksessa on miestä, mutta pian pitäisi tietää miten kurssi aiotaan kääntää. Siis ihan konkretiaa pelkkien lupauksien sijaan.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Tage Johansson, aka muovimies on toiminut mm edesmenneen Perloksen CEOna. Tämän jälkeen ollut Kiinassa ja sen jälkeen yllättävän lyhyissä positioissa, eri firmoissa. Vähän sellasen tuuliviirin oloinen tapaus, mutta ei kait tuo nyt ainakaan pahemmaksi voi tästä mennä enää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös