Espoonmies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo
Mitä mä tossa kelailin niin mun mielestä Oli Vehmaksen maila mikä osui. Hopposen maila oli laidassa kiinni ja alhaalla.Sitten heti jäähy kolmannen alkuun. Ei näin!
Mitä mä tossa kelailin niin mun mielestä Oli Vehmaksen maila mikä osui. Hopposen maila oli laidassa kiinni ja alhaalla.Sitten heti jäähy kolmannen alkuun. Ei näin!
@Potku @Espoonmies No sekin on tämän kauden osalta ihan linjassa, nämä jäähyt mitä vihelletään melkein joka pelissä.
Onneksi ei kilahtanut.
Farssi.
1169... On kyllä vähän pettymys.Aika lailla se 1500 eli ihan jees.
1169... On kyllä vähän pettymys.
Ei ainakaan tule voittopaineita katsomosta. Tällä kaudella ollut ihan hyvä voittoprosentti näissä 1000-1500 katsojan peleissä.Koovee matsien vakio
1169... On kyllä vähän pettymys.
Tämä erittäin hyvä asia jatkoa ajatellen, että meillä saattaa olla jopa kaksi voittavaa veskaria loppukaudeksi.Huh huh! Onneksi Lampinen oli jälleen erinomainen! Hienoa että nostanut tasoaan selkeästi.
Sillä on yllättävän iso merkitys onko väki ravintoloissa vai katsomossa. Varsinkin viikonlopun peleissä ravintolapaikat on aika täynnä.Näitä ei näköjään kannata arvioida:D Pakko sanoa et jos tänään tuon verran niin niissä tammikuun muutamassa pelissä oli max 500 ihmistä.
Sinällään jännä, että taas RoKia vastaan vieraissa tuo pelin naulaaminen sujui viikonloppuna ihan eri tavalla vaikka luulisi Rovaniemen vieraskaukalon olevan hieman hankalampi paikka verrattuna kotipeliin KOOVEEta vastaan.Ekassa erässä näkyi valtava tasoero, mutta tämä joukkue ei pysty näitä matseja naulaamaan ja iskemään isoa kasaa maaleja.
No mutta onhan se sentään täysin sama määrä kuin edellisessä kotimatsissa KOOVEEtä vastaan ;o)1169... On kyllä vähän pettymys.
Jep. Selvästi parantunut. Tänäänkin YV% 40Myös YV tuntuu menevän parempaan suuntaan.
Tilastoihin tosin laitettiin 20% kun jäähy ehti juuri loppua, mutta se ei muuta asiaa miksikään.Jep. Selvästi parantunut. Tänäänkin YV% 40
Jotenkin jäi sellainen fiilis että Kallionkieli pystyi ja pystyy tekemään oivaa maskia, pääsi Pietilä nimittäin purjehtimaan kaverin takana aika vapaasti ja maalivahdilta piilossa oivaan laukaisupaikkaan. Eipä kaukana ollut tämän kaverin ensimmäinen maali kaukana.Nihkeä voitto. 1. Erä oli hyvää pelaamista ja sitten loppu "pelailtiin". Uusi hankinta oli suht. Kookkaaksi kaveriksi ihan ok liikkumaan ja näkee kyllä potentiaalia. 1. Erässä myös se lainalle tullut kaveri pelasi aika hyvin mielestäni. Lampiselta taas varmaa pelaamista.
En peliä nähnyt, mutta yleisellä tasolla tätä voi miettiä myös toista kautta. Ensimmäinen pyrkimys hyökätessä on tietysti päästä maalipaikoille hyvään sektoriin. Jos tämä ei onnistu itseltä seuraava vaihtoehto on syöttää kaverille hyvään sektoriin. Mikäli toinenkaan ei onnistu, on kolmas tapa tiputtaa viivaan ja päästä sieltä vetämään. Jos vastustaja pakottaa kolmosvaihtoehtoon jatkuvasti, pystyy sen ennakoimaan. Se taas antaa vähemmän tilaa ja aikaa viivalle.Iso ongelma/haaste pelissä on siniviivalla hyökkäyspäässä. Meidän pakeilla ei ole oikein keinoja työkalupakissa kun kiekko tulee sinne ja sitten se palaa kulmaan.