Kiekko-Espoon liveseuranta kaudella 2024–2025

• 197 562
  • 4 984

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eiliseltä jäi mieleen, kuinka vtn tyhmä kapteeni-Lajunen välillä voikaan olla ratkaisuhetkillä. Nyt tämä aivan turha mailasta kiinnipitäminen, aiemmin esim. se irtomailan lyönti vastustajan kiekollista hyökkääjää kohti. Näihin kun vielä lisätään muu säätö (kiekon nosto katsomoon metrin päästä laidasta pleksin yli, kuinka se on edes mahdollista) ja yleinen hazardimaisuus omassa päässä, niin valitettavasti ja suruissa mielin pitää sanoa, että en usko enää pitkään riittävän.
Lajuselta ikävän harvoin on nähty ns. voittavaa pelaamista tärkeillä hetkillä. Ei ole sattumaa että nuo perseilyt tuppaavat osumaan aina samoille kavereille.

Yllättävää myös, että jengin melkeinpä kokenein ja marinoitunein pelaaja sortuu tuollaisiin höntyilyihin joita yleensä näkee junnuilta.

Sallinen on selvästi skarpannut aiemmasta, samaa toivoisi myös Lajuselta.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Yllättävää myös, että jengin melkeinpä kokenein ja marinoitunein pelaaja sortuu tuollaisiin höntyilyihin joita yleensä näkee junnuilta.
Mä oon miettinyt, että painaako Lajusta kuinka paljon C:kirjan. Tai että kuinka paljon maila alkaa puristaa, kun tietää että pitäisi johtaa, mutta enemmän tai vähemmän selviytyy. En tiedä, kun en Lajusta tyyppinä tunne että minkälainen johtaja on.

Laaksosta taas, että homma skulaa todella hyvin Kulonummen kanssa. Muiden kanssa on paljon vaikeampaa. Toki eilen pelasi Heinäsen kanssa, joka nyt oli vähän väärässä paikassa. Mutta tosiaan Kulonummen kanssa homma toimi.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Toivon Kulonummelle pikaista paranemista.

Huomasi poissaolon paikoittain.
Ja silloin kun oli pidempään poissa niin vielä enemmän. Kyllä mun mielestä Kulonummi on puolustajista melkein yksittäin tärkein palanen.

Onhan Kulonummi myös välillä hukassa puolustusalueella, mutta sitte on kiekollisesti paras. Ylivoimakin toimii paljon paremmin kun Kulonummi on mukana. Niin ja taitaa olla kevyt jalkaisin puolustajista.

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Päivän otteluista Espoon kerroin suurin (6,10€) ja vastassa sarjan kuumin joukkue kotonaan. Odotukset eivät ole kovat ja monikaan ei ole varmasti budjetoinut tänään tulevan pisteitä. Kalpa tiukasti top4 kiinni ja runkosarjan voittokin mahdollinen.

Saa nähdä pelaako Rajaniemi vai Rimpinen tänään, epäilemättä toinen pelaa huomenna. Itse lähtisin kokeilemaan miten Rajaniemi selviytyy kiekkosateessa ja säästäisin Rimpistä Jypiä vastaan huomiselle.

Luonnollisesti pistekin olisi voitto ja kaikkea voi sattua.

Karitsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Honak, Rangers
Toivottavasti Raju on tänään maalissa sillä ainakin viime viikon esitys oli erittäin mallikas. Viime ottelu Kuopiossa oli ihan totaalinen Kespoon ryöstö pelitapahtumiin nähden, joten saa nähdä osuuko salama samaan puuhun kahdesti.

On sitä isompiakin ihmeitä nähty, että hakisi Niiralasta pisteet, mutta Kalpa on tällä hetkellä niin käsittämättömässä lennossa. Siihen lisäksi meidän todennäköisesti vajaa kokoonpano sairasteluiden takia niin eipä tuo helppo rasti tule olemaan.

Raitakalsari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo | Boston Bruins
Onhan tuossa yllätyksen mahdollisuus jossittelun kautta jos äijät ovat tervehtyneet, jos otetaan nopeutta kentälle junnujen voimin ja asenne on hyvä ns. räkäkiekkoon eikä sorruta hakemaan tyyylipisteitä. boksista pitäisi pysyä poissa ja YV:n pitää toimia. Sama minulle kumpi koppari pelaa, ei se siihen kaadu.

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Espoon pelin raikkaus on riippunut myös paljon joukkueen sen hetkisestä mielialasta. Joukkueen kopin hyvää henkeä on hehkutettu, ja joukkue on lähtenyt jo eilen Kuopioon ja viettänyt yli vuorokauden aikaa yhdessä. Valmistautuminen on alkanut ajoissa ja reissu jatkuu vielä huomenna Jyväskylään.

Minä veikkaan, että ensimmäisessä erässä nähdään jopa harvinaisen vahva Espoo. Ja sitä vahvistaa se että ollaan selvä altavastaaja ja isoja paineita ei enää ole. Olen jopa luottavaisemmin mielin kuin jos peli olisi kotona Espoossa. Mutta KalPan hyvyyttä ei voi olla liikaa korostamatta.

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
Tallberg vaihtunut Koivusaaren muutoin samoilla mennään. Virtanen edelleen pois ja Hillis nyt ykkösen keskellä.

J44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Puolanne pelannut niin hyvin että ehkä Ahokin jo tajuaa pitää pelaamassa. Meinasi viime pelissä Aho jo jättää pois ja koukkupolvi Tallberg olisi ollut sentteri ennemmin. Onneksi Virtasen sairastuminen avasi oven kuitenkin Puolanteelle. Edelleen toivoisin että loppukaudella parhaat pelaisi oli sitten ikä mikä tahansa.

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Puolanne pelannut niin hyvin että ehkä Ahokin jo tajuaa pitää pelaamassa. Meinasi viime pelissä Aho jo jättää pois ja koukkupolvi Tallberg olisi ollut sentteri ennemmin. Onneksi Virtasen sairastuminen avasi oven kuitenkin Puolanteelle. Edelleen toivoisin että loppukaudella parhaat pelaisi oli sitten ikä mikä tahansa.
Mitenkähän muuten onkohan nuorempi veljensä yhtä kova vai jopa lahjakkaampi?
Toivottavasti Elias saisi sitten ensi kaudeksi vakiopaikan liigaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy