Kiekko-Espoon liveseuranta kaudella 2024–2025

• 176 705
  • 4 357

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eiliseltä jäi mieleen, kuinka vtn tyhmä kapteeni-Lajunen välillä voikaan olla ratkaisuhetkillä. Nyt tämä aivan turha mailasta kiinnipitäminen, aiemmin esim. se irtomailan lyönti vastustajan kiekollista hyökkääjää kohti. Näihin kun vielä lisätään muu säätö (kiekon nosto katsomoon metrin päästä laidasta pleksin yli, kuinka se on edes mahdollista) ja yleinen hazardimaisuus omassa päässä, niin valitettavasti ja suruissa mielin pitää sanoa, että en usko enää pitkään riittävän.
Lajuselta ikävän harvoin on nähty ns. voittavaa pelaamista tärkeillä hetkillä. Ei ole sattumaa että nuo perseilyt tuppaavat osumaan aina samoille kavereille.

Yllättävää myös, että jengin melkeinpä kokenein ja marinoitunein pelaaja sortuu tuollaisiin höntyilyihin joita yleensä näkee junnuilta.

Sallinen on selvästi skarpannut aiemmasta, samaa toivoisi myös Lajuselta.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Yllättävää myös, että jengin melkeinpä kokenein ja marinoitunein pelaaja sortuu tuollaisiin höntyilyihin joita yleensä näkee junnuilta.
Mä oon miettinyt, että painaako Lajusta kuinka paljon C:kirjan. Tai että kuinka paljon maila alkaa puristaa, kun tietää että pitäisi johtaa, mutta enemmän tai vähemmän selviytyy. En tiedä, kun en Lajusta tyyppinä tunne että minkälainen johtaja on.

Laaksosta taas, että homma skulaa todella hyvin Kulonummen kanssa. Muiden kanssa on paljon vaikeampaa. Toki eilen pelasi Heinäsen kanssa, joka nyt oli vähän väärässä paikassa. Mutta tosiaan Kulonummen kanssa homma toimi.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Toivon Kulonummelle pikaista paranemista.

Huomasi poissaolon paikoittain.
Ja silloin kun oli pidempään poissa niin vielä enemmän. Kyllä mun mielestä Kulonummi on puolustajista melkein yksittäin tärkein palanen.

Onhan Kulonummi myös välillä hukassa puolustusalueella, mutta sitte on kiekollisesti paras. Ylivoimakin toimii paljon paremmin kun Kulonummi on mukana. Niin ja taitaa olla kevyt jalkaisin puolustajista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy