Kiekko-Espoon liveseuranta kaudella 2024–2025

• 245 430
  • 6 290

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
No hätä, Ässät sössii tän vielä ihan itse, sanokaa mun sanoneen ;)

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Dallas Stars
#42 ja #Mechalo:

U20 joukkueen ainoa tarkoitus on kehittää pelaajia edariin ja ammattilaisiksi. U20 Joukkueen menestyksellä ei ole mitään merkitystä sen houkuttelevuudelle. Mutta omat junnut sieltä kyllä karkaa maakuntiin jos nykyisellä linjalla jatketaan.

Käsittämätöntä tämä Ahon toiminta. Omat junnut pärjäsivät hienosti kun pakon edessä annettiin mahdollisuus. Nyt taas peruspaskaa keskitason raatajien kanssa.
Koska junnut pelaa U20 niin eivät voi olla mukana? Haluavat yrittää voittaa oman sarjan? Kyllä se heille merkitsee älyttömästi.

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Kaikki näköjään menee. Kolme-muna ja paskaa syödään. Eikö vieläkään saa olla huolissaan miten tämä lammaslauma pärjää pleijareissa?

Veikkauksia reagoiko meidän valmentaja?

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Jos nyt kerran tehtäisiin vaihteeksi nousu tälläisestä tilanteesta. Ois mukavaa vaihtelua.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joo paljon parempi, että valitetan ja itketään täällä kuinka pelataan Liigan paskinta lätkää.
Onko nämä tämän viikon pelit tarjonnut jotain aihetta siihen että pitäisi olla pakkoposipusi-asenteella? Minusta ei.

Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joo paljon parempi, että valitetan ja itketään täällä kuinka pelataan Liigan paskinta lätkää.
Ei toi kaukana tällä hetkellä siitä ainakaan ole. Otettu myös turpaan häntäpään jengeiltä, jopa koko sarjan heikoimmalta. Paljon pitää ihmeitä tapahtua muutamassa päivässä, ettei kausi ole ohi viikon päästä.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Eikö vieläkään saa olla huolissaan miten tämä lammaslauma pärjää pleijareissa?
Saa. Jotain ton KalPa pelin jälkeen tapahtunut.

Paras skenaario on, että loppupelit vähän pellailtiin. Ja kun pudotuspelit alkaan niin sytytään pelaamaan. Huonoin skenaario että pellaillaan myös tiistaina. Kaikki siltä väliltä mahdollista.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Onko nämä tämän viikon pelit tarjonnut jotain aihetta siihen että pitäisi olla pakkoposipusi-asenteella? Minusta ei.
Ei. Mutta ei myöskään että miksi kannattaa ranteet avaa. Ja edelleen että jokainen saa tuntea mitä haluaa jne. Mutta siis ihan samanlaisia viestejä tuli pari vuotta sitten. Aika lyhyt on täällä pinna vastoinkäymiselle. Vaatimustaso on korkealla.

Ja kyllä mä oon silti huolissaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy