Kiekko-Espoon liveseuranta kaudella 2024–2025

• 245 430
  • 6 290

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Minä päivänä muuten poff alkaa?

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Espoo pelaa ”toivotaan toivotaan” lätkää. Mitään järjestelmällisyyttä tuossa ei ole.

Heitetään päätyyn ja toivotaan että joku sen hakee. Heitetään maalille ja toivotaan että liruu jostain sisään. Syötetään kaverille vaikeasti ja toivotaan että ottaa haltuu.

Tottakai olen iloinen että pelataan Liigaa melkein 10v tauon jälkeen. Tietysti iloinen että ollaan playoffeissa ja kotiedussa.

Mutta jotta tämä loppukausi ei mene pelkäksi osallistumiseksi niin nuo kentälliset pitää räjäyttää auki. Tässä on ollut nyt monta peliä jossa ei ole ollut päätä eikä häntää.

Cartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllä tuo Espoon ylivoima kertoo kaiken ensimmäisestä erästä ja toki, että hävitään kaikki aloitukset, luistelu ja kaksinkamppailut.
Selostajakin sanoi, että Espoo jäi erässä jalkoihin ja näinhän se valitettavasti oli.
No, ihmeitä on ennenkin tapahtunut.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Joku siis oikeesti näki häirinnän. Ok.
Kontaktia ei vaadita. Jos edes osa maskimiehestä on maalivahdin alueelle, maali kuuluisi hylätä. Sääntöjen mukaan. Se, että Talaja on holtiton maalilla, ei ole tuomarin vika.

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Dallas Stars
Espoo pelaa ”toivotaan toivotaan” lätkää. Mitään järjestelmällisyyttä tuossa ei ole.

Heitetään päätyyn ja toivotaan että joku sen hakee. Heitetään maalille ja toivotaan että liruu jostain sisään. Syötetään kaverille vaikeasti ja toivotaan että ottaa haltuu.

Tottakai olen iloinen että pelataan Liigaa melkein 10v tauon jälkeen. Tietysti iloinen että ollaan playoffeissa ja kotiedussa.

Mutta jotta tämä loppukausi ei mene pelkäksi osallistumiseksi niin nuo kentälliset pitää räjäyttää auki. Tässä on ollut nyt monta peliä jossa ei ole ollut päätä eikä häntää.
Ja nopeat pelaajat puuttuu, siksi tuota päätyyn räkimistä liikaa.

YV toimi ok, nyt taas jotain tehtiin ja taas ei toimi. YV voisi taas hieman palata yksinkertaisempaan malliin.

Karitsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Honak, Rangers
Kyllä tuo Espoon ylivoima kertoo kaiken ensimmäisestä erästä ja toki, että hävitään kaikki aloitukset, luistelu ja kaksinkamppailut.
Selostajakin sanoi, että Espoo jäi erässä jalkoihin ja näinhän se valitettavasti oli.
No, ihmeitä on ennenkin tapahtunut.
Ihan ketään tässä syyttelemättä niin onhan tuo erikoista, että ylivoima toimi kun Westerlund oli poissa, mutta nyt kun on tullut Jykän taskusta takaisin penkin taakse niin yv ollut taas samaa tuttua paskaa.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vittu tämä hiihtely vituttaa katsoa. Mihin se nälkä katosi KalPa-pelin jälkeen pelaajilta?

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Ihan ketään tässä syyttelemättä niin onhan tuo erikoista, että ylivoima toimi kun Westerlund oli poissa, mutta nyt kun on tullut Jykän taskusta takaisin penkin taakse niin yv ollut taas samaa tuttua paskaa.
Tämähän se ihmettää. Kauden jälkeen kenkää tai erikoistilanteiden suunnitelun vastuu jonkun muun harteille.

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kontaktia ei vaadita. Jos edes osa maskimiehestä on maalivahdin alueelle, maali kuuluisi hylätä. Sääntöjen mukaan. Se, että Talaja on holtiton maalilla, ei ole tuomarin vika.
Vastaan vain tähän. Jos todella luistin alueella riittää hylkäykseen, niitä olisi ollut ainakin näissä itse näkemissäni matseissa hylätty aivan helvetisti. Olen tullut siihen tulokseen, että tuo ei ole kiellettyä, niin monta kertaa on luistin ollut alueella maalin syntyessä.

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Maskimies ei saa olla maalivahdin alueella. Herkästi hylkäsivät, mutta kyllä sille ihan perusteet olivat.
Jos se on säännöissä kirjoitettu näin niin nostan käden pystyyn. Olen elänyt siinä käsityksessä että pitää suorittaa maalivahtia kohtaan häirintää eikä esim luistin alueella itsessään ole hylkyperuste...

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Joo tuo älykiekkotilasto kertoi kaiken pelistä. Ei kai nyt valmentaja sentään sano että surffataan tämä peli pois alta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Vastaan vain tähän. Jos todella luistin alueella riittää hylkäykseen, niitä olisi ollut ainakin näissä itse näkemissäni matseissa hylätty aivan helvetisti. Olen tullut siihen tulokseen, että tuo ei ole kiellettyä, niin monta kertaa on luistin ollut alueella maalin syntyessä.
Itse olen samaa mieltä, että nyt vasta runkosarjan viimeisillä kierroksilla (eilen hylättiin samasta syystä) on tuon säännön mukaan alettu tuomitsemaan. Vittumaistahan tuo on muutella tässä kohtaa kautta, mutta on sille sääntökirjassa perusteet.

Ladex

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Eli U20 menestys pitää uhrata muutaman juniorin urakehityksen nopeuttamisen vuoksi? Jotain järkeä näihin heittoihin. Menestyvä U20-joukkue on olennainen osa lupaavien junioreiden houkuttelemiseksi.
#42 ja #Mechalo:

U20 joukkueen ainoa tarkoitus on kehittää pelaajia edariin ja ammattilaisiksi. U20 Joukkueen menestyksellä ei ole mitään merkitystä sen houkuttelevuudelle. Mutta omat junnut sieltä kyllä karkaa maakuntiin jos nykyisellä linjalla jatketaan.

Käsittämätöntä tämä Ahon toiminta. Omat junnut pärjäsivät hienosti kun pakon edessä annettiin mahdollisuus. Nyt taas peruspaskaa keskitason raatajien kanssa.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Pitkään sai kiekkoa kädenetäisyydellä tuijotella..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy