Tiistaina ekat pelitMinä päivänä muuten poff alkaa?
Tiistaina.Minä päivänä muuten poff alkaa?
Ti, Ke, Pe. Lauantaina sitten game 4 ja maanantaina 24.päivä tarvittaessa game 5.Minä päivänä muuten poff alkaa?
Joku siis oikeesti näki häirinnän. Ok.Luistin maalivahdin alueella. Tuo vielä hylätään
Kontaktia ei vaadita. Jos edes osa maskimiehestä on maalivahdin alueelle, maali kuuluisi hylätä. Sääntöjen mukaan. Se, että Talaja on holtiton maalilla, ei ole tuomarin vika.Joku siis oikeesti näki häirinnän. Ok.
Siis jos olet veskan alueella kun toinen laukoo maalin niin maali hylätään. Se on yhtä selvä sääntö kuin paitsio. Ei tuossa ole mitään neuvoteltavaa. Ei sillä ole väliä häiritsetkö veskaria.Joku siis oikeesti näki häirinnän. Ok.
Melkoista.
Ja nopeat pelaajat puuttuu, siksi tuota päätyyn räkimistä liikaa.Espoo pelaa ”toivotaan toivotaan” lätkää. Mitään järjestelmällisyyttä tuossa ei ole.
Heitetään päätyyn ja toivotaan että joku sen hakee. Heitetään maalille ja toivotaan että liruu jostain sisään. Syötetään kaverille vaikeasti ja toivotaan että ottaa haltuu.
Tottakai olen iloinen että pelataan Liigaa melkein 10v tauon jälkeen. Tietysti iloinen että ollaan playoffeissa ja kotiedussa.
Mutta jotta tämä loppukausi ei mene pelkäksi osallistumiseksi niin nuo kentälliset pitää räjäyttää auki. Tässä on ollut nyt monta peliä jossa ei ole ollut päätä eikä häntää.
Ihan ketään tässä syyttelemättä niin onhan tuo erikoista, että ylivoima toimi kun Westerlund oli poissa, mutta nyt kun on tullut Jykän taskusta takaisin penkin taakse niin yv ollut taas samaa tuttua paskaa.Kyllä tuo Espoon ylivoima kertoo kaiken ensimmäisestä erästä ja toki, että hävitään kaikki aloitukset, luistelu ja kaksinkamppailut.
Selostajakin sanoi, että Espoo jäi erässä jalkoihin ja näinhän se valitettavasti oli.
No, ihmeitä on ennenkin tapahtunut.
Tämähän se ihmettää. Kauden jälkeen kenkää tai erikoistilanteiden suunnitelun vastuu jonkun muun harteille.Ihan ketään tässä syyttelemättä niin onhan tuo erikoista, että ylivoima toimi kun Westerlund oli poissa, mutta nyt kun on tullut Jykän taskusta takaisin penkin taakse niin yv ollut taas samaa tuttua paskaa.
Vastaan vain tähän. Jos todella luistin alueella riittää hylkäykseen, niitä olisi ollut ainakin näissä itse näkemissäni matseissa hylätty aivan helvetisti. Olen tullut siihen tulokseen, että tuo ei ole kiellettyä, niin monta kertaa on luistin ollut alueella maalin syntyessä.Kontaktia ei vaadita. Jos edes osa maskimiehestä on maalivahdin alueelle, maali kuuluisi hylätä. Sääntöjen mukaan. Se, että Talaja on holtiton maalilla, ei ole tuomarin vika.
Jos se on säännöissä kirjoitettu näin niin nostan käden pystyyn. Olen elänyt siinä käsityksessä että pitää suorittaa maalivahtia kohtaan häirintää eikä esim luistin alueella itsessään ole hylkyperuste...Maskimies ei saa olla maalivahdin alueella. Herkästi hylkäsivät, mutta kyllä sille ihan perusteet olivat.
Itse olen samaa mieltä, että nyt vasta runkosarjan viimeisillä kierroksilla (eilen hylättiin samasta syystä) on tuon säännön mukaan alettu tuomitsemaan. Vittumaistahan tuo on muutella tässä kohtaa kautta, mutta on sille sääntökirjassa perusteet.Vastaan vain tähän. Jos todella luistin alueella riittää hylkäykseen, niitä olisi ollut ainakin näissä itse näkemissäni matseissa hylätty aivan helvetisti. Olen tullut siihen tulokseen, että tuo ei ole kiellettyä, niin monta kertaa on luistin ollut alueella maalin syntyessä.
#42 ja #Mechalo:Eli U20 menestys pitää uhrata muutaman juniorin urakehityksen nopeuttamisen vuoksi? Jotain järkeä näihin heittoihin. Menestyvä U20-joukkue on olennainen osa lupaavien junioreiden houkuttelemiseksi.