Samaa hännänhuippua kuin Espoollakin.No ei tuo SaiPankaan ylivoima järin tehokasta ollut.
Toisaalta Pelicans on häviöllä. Itse peilaan siihen että se suurin katastrofi vältyttäisiin.HPK ja Kärpät johtaa omia pelejään. Olisi tärkeä ottaa pisteitä ettei tiputa kyydistä.
Nyt vaan peliin kiinni ja kiekkoa maaliin.
Ymmärrän tuonkin kulman mutta joka tapauksessa tarvitaan kipeästi pisteitä. Pari voittoa niin sitä suurinta katastrofia ei tarvitsisi niin miettiä.Toisaalta Pelicans on häviöllä. Itse peilaan siihen että se suurin katastrofi vältyttäisiin.
Joo o. Mikään ei muutu sanoisi Lion#79...Turhien jäähyjen bingokortti täytyy tasaiseen tahtiin.
Tämä. Samaa paskaa kuin koko tämä vuosi. Jossain vaiheessa Rimpinen laskee tilastomaalin ja siitä Espoo ei enää toivu.Selviytymistaistelua Rimpisen johdolla. Mikään ei ole muuttunut
Siellähän on nopeesti heitetty bussin alle :)Mitä Antonen on tuonut peliin? Minun mielestä ei juuri mitään.
Se on se jääkiekon vaarallisin johto.Ihan huono omatunto siitä että johdetaan peliä 2-0, mutta otetaan kaikki vastaan tässä vaiheessa.
Joo eikä tässä mikään ketju ole loistanut oikein. Mutta taitelija Antonen on ja varastaa ylöspäinkin tarvittaessa. Jos kemiat natsaa ja pääsee rytmiin voi olla hyvä vahvistus.Ihan ok Antonen on ollut. Tuntuu kemiat ihan hyvin toimivan Liedes, Tuomaala ja Antonen. SaiPan tempo on niin kova että siinä on vaikea nyt pysyä kellään mukana