hyvä kysymys. Minusta jos syöttö tapahtuu korkealla niin ei hyväksytä. Rajahan on ylärima. Jos pelataan maalin päältä, niin onko se sitten riman yllä, alla vai samassa linjassa. En muista enää miten sääntö meneeMaalia ei tehty korkealla mailalla. Eikai syöttöjä ja vanhoja tilanteita voi Liigassa tarkistaa??
Ainakin erätauolla voisi joku piirtää kuvion jolla tullaan sisään hyökkäysalueelle yv:llä.YV takkuaa. Ehkä uusille koostumuksilla pitää vaan antaa aikaa..
Toi sisäänvienti pitäisi ehkä pelata ihan "tavallisena" suorahyökkäyksenä. Olisi helpompaa ja selkeämpää kuin tuo nykyinen räpellys. Tiedä sitä mitä fiksua Westerlund on piirtänyt fläppitauluun tällä kertaa, mutta tuolle joukkueelle selkeästi aivan liian hankalaa.Ainakin erätauolla voisi joku piirtää kuvion jolla tullaan sisään hyökkäysalueelle yv:llä.
Tuomaala jäänyt kikkailemaan liikaa kiekon kanssa
Tämä on juuri näin! Meillä alueelle tuominen ja rauhoittaminen on todella vaikeaa. Ero vastustajiin ollut koko kauden ja pelistä toiseen selkeä tällä osa alueella.Homman nimi taitaa olla se, että mikäli ylivoiman ensimmäinen aloitus hävitään, ei k.o. ylivoimalla saada enää painetta hyökkäysalueelle. Tuo joukkue ei nimittäin yksinkertaisesti osaa tuoda kiekkoa hyökkäyssinisen yli hallitusti ylivoimalla.
Joukkueta mitataan, kun SaiPa tekee maalin. Viime aikoina se on katkassut selkärangan. Jos siihen Aho on keksinyt jonkun lääkkeen oon tyytyväinen.Johdossa erätauolle joka hyvä. Erittäin tärkeä johto henkisesti.
Ei tämä peli kyllä silti ainakaan minun luottamusta ole vielä herättänyt paljoakaan. @J44 Mestiksessäkin näkee parempaa ylivoimaa monelta joukkueelta.
No parempi olisi. Jos henkinen kantti on noin olematon että selkäranka katkeaa ensimmäiseen takaiskuun, me karsitaan tänä keväänä Liigapaikasta. Jokainen peli alkaa olemaan tässä vaiheessa kautta tärkeä.Joukkueta mitataan, kun SaiPa tekee maalin. Viime aikoina se on katkassut selkärangan. Jos siihen Aho on keksinyt jonkun lääkkeen oon tyytyväinen.