Totta Näkyväkin oli sielä, tosin pakistoon taitaa olla tunkua niin jätin omalta listalta poisKristian Näkyvän pitäisi myös olla vapaana.
Totta Näkyväkin oli sielä, tosin pakistoon taitaa olla tunkua niin jätin omalta listalta poisKristian Näkyvän pitäisi myös olla vapaana.
Mulle kelpaisi Mäkinen ainakin todella hyvin. Muodostaisi Hellgrenin kanssa hyvän kaksikon, jossa paremmin suoriutuva pelaa. Joka tapauksessa 1 maalivahdin pitää tulla jengiin. Mulle käy Hellgren ykkösenä, mutta sitten pitää kuitenkin olla kakkonen kehen voi luottaa. Lampinen se ei voi olla. Rimpiselle iso vastuu junnuissa tai Mestiksessä ei olisi varmasti pahitteeksi.NHL:ssä pelannut suomalaisveskari on palaamassa Eurooppaan – neuvottelee SM-liigaseurojen kanssa
NHL:ssä pelannut Eetu Mäkiniemi on palaamassa Eurooppaan ja hän neuvottelee SM-liigaseurojen kanssa.www.mtvuutiset.fi
Laitetaan nyt tännekin Liigan pelaajahuhu-ketjusta. Eliminaatioteorian pohjalta päätelty että olisi Espooseen tulossa, ellei Malek sittenkin, vaikka on teettänyt uuden maskin Ilveksen väreissä, jatka Ilveksessä. HIFK olisi toinen vaihtoehto, mutta (korjatkaa jos olen väärässä) muistaakseni Pesonen sanoi että lähtevät kauteen Taponen-Vinni tandemilla. Muut Liigaseurat sitten ovatkin jo hankkineet maalivahtitandeminsa jo.
Mun mielestä hyökkäys alkaa näyttää aika hyvälle kieltämättä. Nyt harjoituskaudella pääsee näkemään, miten erityisesti Mestisukot pystyvät vastaamaan tasoon. Koska nimeltä mainnittujen lisäksi löytyy Hämäläinen, Heikkinen ja Piipponen. Kaikki eivät pysty ottamaan tasohyppyä mutta kyllä mä luulen joudenkin pystyvän.Positiiviset vibat. Kotskasivuilla kerrotaan, että Hills pelasi ECHL:n tähdistöottelussa viime kaudella, mikä on hyvä merkki. On myös NHL-varattu pelaaja, joten potentiaalia on ainakin nuorempana ollut.
Miltäs tää hyökkäys nyt sit näyttäis:
Liedes-Ikonen-Quenneville
Virtanen-Järvinen-Rohdin
Degerstedt-Hillis-Leppänen
Tolppola-Sallinen-Tuomaala
(Suoniemi-Toivainen-Koivusaari)
Puun takaa tuli kyllä Hillis, ja tosiaan hän nyt sitten käytännössä pudottaa parhaassa mahdollisessa kokoonpanossa Tuomaalan pois sentterin tontilta. Se on kyllä kohtuullisen mainio sentteristö, kun Sallinen ei mahdu kuin neloseen. Edelleen laituriosasto ei määräänsä enempää häikäise, sillä isoja kysymysmerkkejä on, mutta kokonaisuutena tuolla hyökkääjistöllä pitäisi kait sentään pystyä välttämään karsintasarjaan joutuminen eli kaksi viimeistä sijaa..Positiiviset vibat. Kotskasivuilla kerrotaan, että Hills pelasi ECHL:n tähdistöottelussa viime kaudella, mikä on hyvä merkki. On myös NHL-varattu pelaaja, joten potentiaalia on ainakin nuorempana ollut.
Miltäs tää hyökkäys nyt sit näyttäis:
Liedes-Ikonen-Quenneville
Virtanen-Järvinen-Rohdin
Degerstedt-Hillis-Leppänen
Tolppola-Sallinen-Tuomaala
(Suoniemi-Toivainen-Koivusaari)
5. Ei vielä tasoa Sport tai LukkoMonta ulkomaan vahvistusta nyt on? Pikaisesti katsoin niin taitaa olla myös Ruotsalaisia.
Hänen instagram tilin biossa lukee Kiekko Espoo #46Anders Koch jää puuttumaan, hänellä 40 se eniten käyttämä numero, mutta Sallinen on kuitenkin sillä tullut tunnetuksi myös Espoossa, joten tanskalainen joutuu ottamaan jonkun muun numeron käyttöön.
Tämähän pitäisi olla Quennevillen erikoisosaamista. Jos ei muuten niin Ovechkin-tyylin odottelemaan B-pisteen kaarelle viivasta tulevia namusyöttöjä ja takoa ne onetimereina maaliin. Kun sen noin sanoo, niin melko helpoltakin se kuulostaa.Erikoistilanteissa pitää onnistua hyvin, jos halutaan olla mukana pudotuspeleissä.
Degerstedtin nostaisin napsun ylemmäs laiturihierarkiassa, ja sitten rotaation ulkopuolelta aina välillä tonttia ja näytönpaikkaa Suoniemelle. Mutta oma mielipide on juurikin se, mielipide. Ei tuokaan huono hahmotelma olisi. Mielelläni työttömien listalta Juuso Ikosen poimisin kotiin, tosin sitä ei välttämättä nähdä sinä aikana kun Jykä on päävalmentaja.Liedes-Järvinen-Hillis
Quenneville-Ikonen-Rohdin
Leppänen-Sallinen-Virtanen
Tolppola-Tuomaala-Degerstedt