Tämäpä se. Paljon kokemusta näyttää tulleen. Pidempi juttu kotisivuilla oli oikeen jees.Liedes tuo ihan kivasti myös menestymisen kulttuuria joukkueeseen. Tärkeitä asioita, arvokkaita asioita.
Juuri pääsin itse miettimästä, että kun se julkinen salaisuus Liedes nyt julkistettiin ja Quenneville on nyt kuitenkin kerrottu käytännössä jo varmana, niin lieneekö Kärki sitten sentään jo ankka (somen seuraaminen on kuitenkin sinällään aika ohut huhu). Alkaisi sarjanousija muutoin jo vallan hurjastella rahoillaan *hymiö*Päivitelläänpä sitten tuota rosterihahmotelmaa:
Liedes - Ikonen - ''Quenneville'' / ''Kärki'' / X
Virtanen - Järvinen - Rohdin / ''Kärki''
Leppänen - Sallinen - Degerstedt / ''Kärki''
Hämäläinen - Tuomaala - Suoniemi/ ''Piipponen'' / ''Kärki''
- Loput mukana pysyvistä mestispelureista
Onhan tuo nyt sarjanousijalle kova rosteri, ei epäilystäkään, etenkin jos Kärki ja Quenneville molemmat saapuvat. Siinä pitääkin jo miettiä kenestä leivotaan sentterilaituri, jos Kärki tulee.
Toivottavasti kukaan ei kerrokaan hänelleJostain syystä mies ei näytä lainkaan kuulleen, että kiekkoilija voi joskus myös loukkaantua..
Minusta vasemmassa laidassa olisi vielä hyvin tilaa Kärjelle. Virtanen ja Leppänen sitten pykälää alemmas ketjuhierarkiassa.Juuri pääsin itse miettimästä, että kun se julkinen salaisuus Liedes nyt julkistettiin ja Quenneville on nyt kuitenkin kerrottu käytännössä jo varmana, niin lieneekö Kärki sitten sentään jo ankka (somen seuraaminen on kuitenkin sinällään aika ohut huhu). Alkaisi sarjanousija muutoin jo vallan hurjastella rahoillaan *hymiö*
Tilaa on juuri tuolla sivustalla, mutta rahan puolesta tuumin, että olisiko Kärki sen puolesta jo ankka. Kuitenkin täällä Espoossa on ilmoitettu pelaajabudjetti tasan 2Meur, mikä on siis 350k vähemmän mitä vaikka nyt Ässien viimeksi Anttalaisen julkaisun yhteydessä ilmoitettu budjetti..Minusta vasemmassa laidassa olisi vielä hyvin tilaa Kärjelle. Virtanen ja Leppänen sitten pykälää alemmas ketjuhierarkiassa.
Tätä itsekin pohdin. Joutuisiko siellä joku osakassentteri tehdä tilaa Kärjelle, ettei menisi kuppi nurin. Vai pistäisikö Jykä jonkun vuorottelurumban käyntiin esim. Järvisen ja Kärjen kesken? Jos siis on edes tulossa.Ja sitten tietysti mitä edellä sanoin, että kuinka mielellään Kärki tulisi puhtaasti laiturin rooliin..
Liedes tuo ihan kivasti myös menestymisen kulttuuria joukkueeseen. Tärkeitä asioita, arvokkaita asioita.
Joo, näitä lisää!Pidempi juttu kotisivuilla oli oikeen jees.
Ei mun mielestä voi olla yhdestä 100k€(?) kiinni vaan se raha on vaikka kaivettava jostain, koska ollaan niin lähellä stabiilia hyökkäys- ja puolustusosastoa jolla pelattaisiin pudotuspelejä. Yhden pelaajan rekrylla nimenomaan hyökkäys olisi valmis. Ilman sitä yhden pelaajan vajaa. Veikkaan, että pelaajabudjetti on käytetty vasta siirtorajalla.Juuri pääsin itse miettimästä, että kun se julkinen salaisuus Liedes nyt julkistettiin ja Quenneville on nyt kuitenkin kerrottu käytännössä jo varmana, niin lieneekö Kärki sitten sentään jo ankka (somen seuraaminen on kuitenkin sinällään aika ohut huhu). Alkaisi sarjanousija muutoin jo vallan hurjastella rahoillaan *hymiö*
Liedeksen kohdalla on muuten huomattava, että miehen seitsemän edellistä kautta ovat kaikki käytännössä täysiä kausia. Jostain syystä mies ei näytä lainkaan kuulleen, että kiekkoilija voi joskus myös loukkaantua..
Järvinen, Sallinen ja Ikonen on kyllä niin umpisenttereitä, etten jaksa uskoa että Kärki tänne keskelle tulisi varsinkin, kun on sentteripelissä niin paljon huonompi mitä edelle mainitut keillä kaikilla on asenne kunnossa. Ei Kärki sentterinä palvelisi yhtään ketään.Tätä itsekin pohdin. Joutuisiko siellä joku osakassentteri tehdä tilaa Kärjelle, ettei menisi kuppi nurin. Vai pistäisikö Jykä jonkun vuorottelurumban käyntiin esim. Järvisen ja Kärjen kesken? Jos siis on edes tulossa.
Mulla on sama fiilis, ja oli myös silloin kun alkoi Kiekko-Espoon taivalta Mestiksessä seurata. En kyllä aio mitään opiskella, olen sitten taas aivan kujalla, ei haittaa.Hienosti joukkue rakentuu ja Liedes osoittautuu varmasti loistohankinnaksi. Pakko kuitenkin todeta, etten ollut kaverista koskaan kuullut ennen palstalta bongausta. Sama pätee muutamaan muuhun hankintaan sekä tonne yleisen puolen sopimusketjuun. Siellä hehkutetaan jotain kirjaimellisesti neverhöördejä.. Sen siitä saa, kun ei sarjaa seurannut moneen vuoteen. Täytynee loppukesästä vähän opiskella.
Itsellä oli toi fiilis myös mm-kisajoukkueen suhteen...Hienosti joukkue rakentuu ja Liedes osoittautuu varmasti loistohankinnaksi. Pakko kuitenkin todeta, etten ollut kaverista koskaan kuullut ennen palstalta bongausta. Sama pätee muutamaan muuhun hankintaan sekä tonne yleisen puolen sopimusketjuun. Siellä hehkutetaan jotain kirjaimellisesti neverhöördejä.. Sen siitä saa, kun ei sarjaa seurannut moneen vuoteen. Täytynee loppukesästä vähän opiskella.
Sama juttu mulla. Oli kyllä niin helvetin tylsä ja tasapaksu porukka. Monesti harmitellaan kuinka joku pelaaja pitää itseään joukkuetta suurempana. Nyt se olikin valmentaja. Kulta-Jukka uskoi itseensä niin kovasti, että erehtyi pelaajien tason olevan toissijaista. No se siitä.Itsellä oli toi fiilis myös mm-kisajoukkueen suhteen...
Jukurit toki uusi seura ja moni seura eri tilanteissa kuin Bluesin viimeksi pelatessa. Ilves nykyään yksi isoimmista seuroista, Tappara on dynastia jne. Mutta tasoltansa sarja hyvin samanlainen ainoana bonuksena, ettei KHL enää vie pelaajia kuten aikoinaan. Esimerkkinä vaikka Liedeksellä ei riittänyt ulkomaille, 2016 Liedes nykytasollansa olisi lähtenyt varmuudella ainakin Sveitsiin tai Ruotsiin jos ei heikompiin KHL-joukkueisiin olisi riittänyt. Nykyään pitää olla maajoukkuetason pelaaja, jos haluaa ulkomaille hyviin sarjoihin, ennen riitti, että oli ihan hyvä liigapelaaja.Itsellä oli toi fiilis myös mm-kisajoukkueen suhteen...
No, eiköhän Liiga tutuksi tule taas pian. Vaikka onkin monin tavoin erilainen sarja kuin viimeksi siellä pelatessamme.
Itse toivoisin joukkueeseen Antti Pihlströmiä. On edelleen aivan uskomattomassa kunnossa ja pelaaminen näyttää siltä kuin olisi 25 vuotias. Nopea, hirveä työmoraali ja myös offensiivista potentiaalia on. Teki viime kaudella 25 pistettä ja toisi asenteensa kanssa kyllä niin loistavan roolimallin nuoremmille pelaajille sekä vaatimustasoa arkeen. Alempana yksi videoklippi playoffspelistä HIFK-Pelicans viime kaudelta, jonka olin katsomassa. HIFK oli aivan unessa, mutta Pihlström herätti koko hallin ja joukkueen tällä vaihdolla. Pihlström vetää siis jokaikisen vaihdon tällä asenteella, vaikka varsinaisesti tarvetta ei runkopelaajille olekaan niin tämä on sellainen pelaaja jonka silti ottaisin joukkueeseen. Pystyy myös stunttaamaan sentterinä ja pakkinakin tarvittaessa. Ei varmasti olisi kallis.