Jos tosiaan prioriteettina on ulkomaat niin en ihmettelisi jos katselisi paikkaa vielä elokuun loppuun.Kuukautta jäljellä 4-vuorokautta ja 4-tuntia. Vielä ei Heikki Lieteen nimeä ole tullut esille ulkomaisten joukkueiden listoilla. Kiinnostaisi erityisesti, onko määräajaksi laitettu toukokuun loppu, vaiko kesäkuu.
Mitäs väliä sillä on? Ei kai kukaan sentään niin hölmö ole että antaisi ulkomaanoption lähes kauden alkuun saakka yksivuotisessa? Ei Heikki Liedes sentään mikään Antti Suomela ole.Jos tosiaan prioriteettina on ulkomaat niin en ihmettelisi jos katselisi paikkaa vielä elokuun loppuun.
Miksi ei antaisi? Aika vähän siinä menettää jos pelaajan oikeasti haluaa ja Liedeksen tasoinen pelaaja kyllä saa diilin myöhemminkin jostain jos niikseen käy.Mitäs väliä sillä on? Ei kai kukaan sentään niin hölmö ole että antaisi ulkomaanoption lähes kauden alkuun saakka yksivuotisessa? Ei Heikki Liedes sentään mikään Antti Suomela ole.
Kyllä se on typerä diili jos oltaisiin elokuun loppuun saakka tehty optio.Miksi ei antaisi? Aika vähän siinä menettää jos pelaajan oikeasti haluaa ja Liedeksen tasoinen pelaaja kyllä saa diilin myöhemminkin jostain jos niikseen käy.
Enemmän itse tätä tarkastelen seuran näkökulmasta. Jos ykköslaituri lähtee ulkomaille kuukaus-pari ennen kauden alkua, niin paikkaus on melkein mahdotonta tehdä. Ehkä jos kyseessä olisi jokin seuraikoni (vertaa case Ohtamaa tai Immonen) olisi tuo vielä mahdollista, mutta uuden hankinnan osalta sopimus pitää saada naulattua aiemmin ja itsekin olen sitä mieltä että mielellään toukokuun loppuun mennessä tai ihan viimeistään kesäkuun loppuun deadline on asetettava.En väitä olevani perillä liigan nykysoppareiden muodosta, mutta jos olisin itse maajoukkuetason pelaaja joka ensisijaisesti hakee paikkaa ulkomailta, hakisin sitä kyllä viimeiseen asti. Voisin hyvin tehdä liigasopparin siitä huolimatta ja sitoutua siihen aivan 100% jos paikkaa ulkomailta ei tietyn päivän jälkeen avaudu. Olkoon tämä päivä vaikka elokuun loppu.
Jos olisin liigaseuran manazöri, voisin hyvin lukita maajoukkuetason pelaajan sopimukseen ja hyväksyä sen riskin, että saattaa lähteä ennen kauden alkua muualle. Tällöin pitäisi vain olla olemassa plan b jos näin käy.
Norjasta voi tulla tosiaan mitä vaan kuten muuan Antti Ore. Sillon arpa osui melko hyvin, toivottavasti osuu nytkin. Ainakin kiintiökanukki löytyy tiimistä tuomassa hockey kulttuuria.
Samalla kaavalla Quenneville tekisi 65 pojoa 57 peliin. Kelpaisi.Norjassa 39 peliin 52 pistettä, seuraavalla kaudella meillä 51 peliin 62 pojoa.
Ei onnistunut aikoinaan SaiPassa mutta onhan tuosta jo aikaa
Tuossa Youtubesta koostetta Quennevillen viime kauden tehoiluista. Laukaus vaikuttaa napakalta.
Jos on laittanut kaukalon ulkopuolisen elämän ja harjoittelun kuntoon niin voi olla ihan hyväkin haku.Kiinnostaisi tietää, miksi ei onnistunut SaiPassa... No uskon itse, että on juuri sitä hyvin laukovaa laituriosastoa, jota kaivataan.
Kävin kyselemässä ex-saipalaiset kanavalla niin siellä tuli kommentteja. En viiti kännykällä yrittää tänne lainailla.Kiinnostaisi tietää, miksi ei onnistunut SaiPassa... No uskon itse, että on juuri sitä hyvin laukovaa laituriosastoa, jota kaivataan.
Tuossa Youtubesta koostetta Quennevillen viime kauden tehoiluista. ”Pistooli Peten” #89 laukaus vaikuttaa napakalta.
Ei onnistunut aikoinaan SaiPassa mutta onhan tuosta jo aikaa
Itse asiassa mies oli SaiPassa kuitenkin sentään 25 pisteen vauhdissa jo tuolloin seitsemän vuotta sitten, joten ei voi oikeastaan edes sanoa että "ei onnistunut". Sitä ei voi tietää miksi hän pelasi siellä vain yhdeksän ottelun ajan, mutta pelkän pistetahdin takia tuskin lähtöpasseja sai.. joka tapauksessa tuohon lienee tarpeeton enää tarttuaEdit. Lisättäköön, että kävi lappeenrannassa 2017 eli paljon on vettä virrannut gräsan ojassa sen jälkeen, eiköhän ole kasvanut myös urheilijana ensimmäisen liigakäynnin jälkeen.
Silloiseen melko hyvään joukkueeseen tarvittiin vahvistukseksi TOP6 laituria, mutta Quenneville kykeni pelaamaan keskimäärin reilu 12 min per peli. Teki joo yhdeksässä pelissä 3+1=4, mutta kaksi noista maaleista tuli TPS-pelissä, jonka SaiPa voitti 6-1 kun Tirronen torjui 81% varmuudella. Jos on laittanut itsensä kuntoon, niin voi olla päteväkin maalintekijä. Jos on jatkanut samaan malliin, niin on heikkokuntoinen joka paikasta laukoja.Itse asiassa mies oli SaiPassa kuitenkin sentään 25 pisteen vauhdissa jo tuolloin seitsemän vuotta sitten, joten ei voi oikeastaan edes sanoa että "ei onnistunut". Sitä ei voi tietää miksi hän pelasi siellä vain yhdeksän ottelun ajan, mutta pelkän pistetahdin takia tuskin lähtöpasseja sai.. joka tapauksessa tuohon lienee tarpeeton enää tarttua