Tuosta eilisen lipunmyynnistä sen verran, että itse tarjosin toimistolle useaan kertaan vapaaehtoisia lipunmyyjiä kun arvasin/tiesin, että ruuhkaa tulee. No, torstaina sitten ilmoitettiin että ei tarvita, koska Barona hoitaa ja on riittävästi porukkaa. No, ei ihan toiminut. Ehkä sitten ensi kerralla, ellei sitten tuo Baronan soppari sitä taas estä. Ilmeisesti ei myöskään saa myydä Lippupalvelun ohi, aika älytöntä että nytkin numeroimattomista paikoista Lippupalvelu ottaa 1,50 euroa vitosen lipusta ovelta ostettuna sen lisäksi, että lipunmyyjille maksetaan. Etenkin näin junnupeleissä, mutta ilmeisesti sitten yksinoikeudet koskevat kaikkea, mitä tuossa hallissa tehdään, eikä pelkästään liiga-Bluesia.
Älyttömiähän nuo sopparit ovat, kuten
@The Nikkari kertoo, esim. toimittajien kahvitarjoilusta (termari) maksetaan Restelin listahinta per kuppi...
Vielä sitten tuosta asiakkaiden väärässä olemisesta ja kouluttamisesta: kyllä, pitäisi totuttaa ihmiset ostamaan liput etukäteen tai vähintään tulemaan ajoissa (eilen kyllä jo puoli tuntia ennen pelin alkua oli jono vanhan Monarin ohi), mutta etenkin silloin kun tiedetään tulevan paljon ensikertalaisia/harvoin tulevia, pitäisi mun mielestäni varautua ihan eri tavalla ruuhkiin, koska jos tällainen ihminen joutuu jonottamaan ekan erän, pahimmassa tapauksessa sateessa/kovassa pakkasessa, niin ei ole ihan helppoa houkutella uudelleen. Siihen päälle vielä huono peli niin se on siinä. Kauhuesimerkki muutama kausi sitten kun oli jaettu jotain kuponkeja joilla sai femmalla lipun, ennätysyleisö, ulkona oli yli -20 astetta ja tokan erän aikana vielä oli ihmisiä sisällä ennen kuin tajuttiin päästää sitten lopulta suoraan sisään (katsomaan kun otettiin huolella kuokkaan).