Kiekko-Espoo rulettaa jokaisella osa-alueella

• 86 010
  • 379

J44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ai että tuntuu vieläkin hyvältä tuo lauantainen esitys, tunnelma ja koko ottelutapahtuma!

Kyllä Espoolaisia kiinnostaa kun he vain saadaan katsomoon ja tämän eteen pitää tehdä paljon töitä toimistolla. Toivottavasti saadaan myös sitä oikeaa talousosaamista ja nämä oho/hups yllätykset talouden osalta loppuvat ettei tätä hienoa tarinaa menetetä.

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Toivottavasti saadaan myös sitä oikeaa talousosaamista ja nämä oho/hups yllätykset talouden osalta loppuvat ettei tätä hienoa tarinaa menetetä.
Vastasit jo itse kysymykseesi; ne yllätykset talouden osalta loppuvat jos saadaan lisää yleisöä katsomoon, ja luulisi että playoffeissa nyt ainakin tulee olemaan mökki täynnä ;)

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Vastasit jo itse kysymykseesi; ne yllätykset talouden osalta loppuvat jos saadaan lisää yleisöä katsomoon, ja luulisi että playoffeissa nyt ainakin tulee olemaan mökki täynnä ;)
Tuosta ei - valitettavasti historiaan peilaten - ole mitään takeita, varsinkin jos tässä käy niin että jää ihan loppumetreille tieto siitä, mitkä ovat kotipelipäivät. Veikkaisin että myös vastustaja vaikuttaa tuohon jonkun verran. Toivotaan tietty hyviä määriä, kyllähän joku 4 000 pitäisi olla ihan minimitavoite per ottelu.

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Toivotaan tietty hyviä määriä, kyllähän joku 4 000 pitäisi olla ihan minimitavoite per ottelu.
No kyllähän nyt sinänsä kun pitkästä aikaa Liigassa ollaan niin luulisi että espoolaisyleisö syttyy, ainakin itse odotan playoff-kevättä täydellä innolla.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Metro-Areenan yleisömäärien ja Espoosta kaikuvien uutisten perusteella varmaan ihan kiitollisia kannattaa olla, että jengi tulee paikalle katsomaan ja nauttimaan omalla tyylillään.

Henkilökohtaisesti toivon liigassa vahvaa Espoota ja toivottavasti derbytunnelma kasvaa ensi kaudelle.
Kyllä. Kiitos siitä teille paikallaolleille. Samaa tulevaisuutta toivon. Pakko myöntää, että olen aina ihan aiheesta nähnyt Espoon haastajana myös kannustuksessa. Olin aidosti hieman hämmentynyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy