Onneks ei ole juotavaa tässä vieressä, purskahdin tän kohdan tosta viestistä luettuani hysteeriseen nauruun :Dtullaan Urheilupuistoon katsomaan kun Makkara saa kyytiä
Onneks ei ole juotavaa tässä vieressä, purskahdin tän kohdan tosta viestistä luettuani hysteeriseen nauruun :Dtullaan Urheilupuistoon katsomaan kun Makkara saa kyytiä
Nojoo, ehkä Makkara ei ole enää täydellinen nimitys sille toiselle tamperelaiselle, mutta on vain jäänyt puhekieleen. Siitähän se aikanaan lähti kun Tapola valmensi. :)Onneks ei ole juotavaa tässä vieressä, purskahdin tän kohdan tosta viestistä luettuani hysteeriseen nauruun :D
Kiekko-Espoo on ainakin noussut liigakartalle väkevästi !!Eihän tässä sanat enää riitä. Sarjanousija hakee Kärpiltä ja Tapparalta kuusi pistettä. Ihanaa!
Lajin helppous viehättääEihän tässä sanat enää riitä. Sarjanousija hakee Kärpiltä ja Tapparalta kuusi pistettä. Ihanaa!
Kyllä! Olin kesäällä aika skeptinen siitä miten tuularit löytää hallille (odotus 2500-3500 katsojaa pl. Ifk pelit), mutta kyllä se liigan näkyvyys vaan on vahvaa ja sen lisäksi tää tän iltanen näyttää kuinka iso tyhjiö Espoossa on ollut korpivaelluksen ajan. Tänään oikeestaan ekaa kertaa lähes herkistyin siitä mihin ollaan päästy sieltä Espoonlahden forumista takas liigaan ja millä tyylillä. Yhteisöllisyyden lähes maistoi hallilla. Tätä lisää.Ehkä paras runkosarjaottelu merkitykseltään ja fiilikseltään mitä muistan. Nyt oli kova.
Ihan asiallinen peli. *golfaplodit ja pieni virne*Vaikka SaiPan miehiä olenkin ikuisesti niin nyt kohta liki kymmenen vuotta Olarissa bunkanneena ja vaimo on paljasjalkainen espoolainen, joten ihan hiukan on salassa tuuletettava K-Espoon hyvää tuloa Liigaan.
Täten jätänkin perjantain sohvamatsin väliin ja tullaan Urheilupuistoon katsomaan kun Makkara saa kyytiä. Katsoin juuri lippukarttaa ja voi olla että tupa on liki täysi.
Sama. En uskaltanut tällaista edes toivoa ekan kauden lokakuuhun. Tällaista peliä, tällaista yleisömäärää (pl IFK-matsit), tällaista tunnelmaa. Onneksi olin väärässä. Ja onneksi seuran puikoissa taitaa olla tyyppejä, jotka tietävät, mitä tekevät.Kyllä! Olin kesäällä aika skeptinen siitä miten tuularit löytää hallille (odotus 2500-3500 katsojaa pl. Ifk pelit), mutta kyllä se liigan näkyvyys vaan on vahvaa ja sen lisäksi tää tän iltanen näyttää kuinka iso tyhjiö Espoossa on ollut korpivaelluksen ajan. Tänään oikeestaan ekaa kertaa lähes herkistyin siitä mihin ollaan päästy sieltä Espoon Lahden forumista takas liigaan ja millä tyylillä. Yhteisöllisyyden lähes maistoi hallilla. Tätä lisää.
Edit. Ja ei sillä ettenkö tähän uskonut pitkässä juoksussa, mutta tällä aikataululla se yllätti.
Saa ja pitääkin! Kiekko-Espoo on nyt uudesti syntynyt kuten sitä itse tituleeraavat. Tämä aukko on nyt Espoossa täytetty.Saako sitä hypätä vielä mukaan gloryhunttaamaan vai pitääkö painua sinne, missä pippuri kasvaa ja lätkää ei pelata?