Kiekko-Espoo rulettaa jokaisella osa-alueella

  • 74 198
  • 315

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Yllättävän paljon näky porukalla myös uutta Espoo gearia ja fanituotteita. Mikä parasta niin näki, että jengi kanto oikeesti ylpeinä niitä päällä ja halusi näyttää kannattavansa k-espoota. Näinkään ei oo aina ollu. Uskon, että kaikki viihtyy eilen areenalla ja ens lauantaina päästään lähelle 4k yleisömäärää.
Tämä oli kyllä hieno nähdä, vielä kun rohkeammin ihmiset laittaisi pelipaidan päälle niin näkymä olisi vielä hienompi. Mutta tästä huolimatta pelipaitoja näkyi varmaan enemmän kun Blues aikoina, jollei muisti petä.

Ja jotenkin pitäs tuoda viestiä satunnaiskatsojille, että jos löytyy vain Blues gearia niin se on myös ok. Tuntuu että osa uusista katsojista vähän miettii, että onko se ok, niin tottakai on! Edes jotain sinistä tai keltaista päälle niin sekin on hyvä. Tämä on tietysti kultuuriasia eli voi muuttua hitaasti, mutta näkisin, että mitä useampi ihminen pitää pelipaitaa päällä katsomossa sitä enemmän se kannustaa myös muita siihen.
 

zliquid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tämä oli kyllä hieno nähdä, vielä kun rohkeammin ihmiset laittaisi pelipaidan päälle niin näkymä olisi vielä hienompi. Mutta tästä huolimatta pelipaitoja näkyi varmaan enemmän kun Blues aikoina, jollei muisti petä.

Ja jotenkin pitäs tuoda viestiä satunnaiskatsojille, että jos löytyy vain Blues gearia niin se on myös ok. Tuntuu että osa uusista katsojista vähän miettii, että onko se ok, niin tottakai on! Edes jotain sinistä tai keltaista päälle niin sekin on hyvä. Tämä on tietysti kultuuriasia eli voi muuttua hitaasti, mutta näkisin, että mitä useampi ihminen pitää pelipaitaa päällä katsomossa sitä enemmän se kannustaa myös muita siihen.
Uudet pelipaidat pitäs vaan saada myyntiin. Vieläkin yrittävät viime vuoden paitaa saada myytyä. Menisi ainakin itsellä ostoon heti.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
@IcePhoenix Siis kyllä TV-kuvien perusteellakin väittäisin että hallin kannatusjakauma oli luokkaa 70-30 sinisille, ihan vähintään 65-35. Sikäli ihmettelen kun täälläkin seurantaketjussa puhuttiin eilisen ottelun aikana jotain että Espoossa jälleen vierasjengillä kotietu tms. ei todellakaan ollut eilen.


Illan koomisin hetki oli kun punainen 401 huusi sekä "alakerta huutakaa meille" että "yläkerta huutakaa meille". Sai kuulostamaan pahemmalta, mutta eihän se toinen huuto edes tullut hallin alakerrasta.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Illan koomisin hetki oli kun punainen 401 huusi sekä "alakerta huutakaa meille" että "yläkerta huutakaa meille". Sai kuulostamaan pahemmalta, mutta eihän se toinen huuto edes tullut hallin alakerrasta.
Saatoin hieman tuossa revetä, kun näki ja kuuli kuinka huutavat huutamaan itselleen.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
En oikein osannut päättää, mihin ketjuun tämän kirjoittaisin... mutta ehkä tämä on sopivin.

Nyt on eka viikko Liigaa takana. Ja itsellä ainakin takki ihan tyhjä. Toivottavasti kohta saa unen päästä kiinni - kroppa edelleen Turun jälkeen kierroksilla.

Mutta hittovie mä olen ylpeä siitä, mitä mä olen tällä viikolla nähnyt ja kokenut. Pisteiden valossa olisi enemmän voinut odottaa, mutta kun katsoo kokonaisuutta... niin nyt ollaan oikeasti jonkun niin kauniin äärellä, että sanat ei riitä.

Tämä koko yhteisö on tehnyt niin ison duunin, että tähän on päästy - ja kun kaikesta näkee, että se työnteko edelleen jatkuu jopa entistä kovemmin - koko ajan kaikkialla. Nyt ei todellakaan olla istumassa alas ja passivoitumassa, vaan nimenomaan paiskitaan koko yhteisössä kovaa duunia. Ja tehdään sitä isolla sydämellä, yhdessä ja oikein.

Turussa tänään oli ihan huikea elämys. Kiitos siitä kaikille mukana olleille. Chantit lähti tosi paljon paremmin kuin edes uskalsin toivoa - ja myös leveämmin. Kanna vastuusi - Espoosta, on tää meidän joukkue... ja useampi muu... helvetin hyvin vedetty!

Ja se loppu. Jäädään itse omasta tahdosta laulamaan katsomoon. Ja joukkue tulee vielä kopista jäälle uudelleen... ihan priceless.

Tälle jutulle kun antaa pikkusormen, se vie koko käden. Ja suosittelen sitä, en varoita siitä.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
2011 vuoden sääleistä finaaliin oli hieno tarina, mutta juuri se oli samalla vaikuttamassa vahvasti siihen, että HIFK-faneja oli finaaleissa paikalla enemmän, kun kannattajilla ei ollut ennen pudotuspelejä niin vahvasti uskoa siihen, että kausi jatkuisi pitkään, joten pudotuspelikortteja ei ostettu. Varsinkin kun vertaa asetelmaa Jokereita vastaan pelattuun välierien seiskapeliin 2008.

Jos nykyjohdon aikana tehtäisiin samanlaista temppua, he osaisivat antaa etuosto-oikeuden Kärpät-, Ässät- ja JYP-sarjoissa paikan päällä olleille, joten ihan samanlaista asetelmaa ei olisi.
Nykyään tuollainen etuosto-oikeus on myös teknisesti mahdollinen kun liput ostetaan pääosin niin että ostaja on identifioitavissa. Tuolloin 2011 lippuja myytiin fyysisissä myyntipisteissä niille ketkä ensin ehtivät. Silloin Lippupalvelulla oli Helsingissä paljon enemmän myyntipisteitä kun Espoossa joten siellä ehdittiin myydä lippuja enemmän.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
En oikein osannut päättää, mihin ketjuun tämän kirjoittaisin... mutta ehkä tämä on sopivin.

Nyt on eka viikko Liigaa takana. Ja itsellä ainakin takki ihan tyhjä. Toivottavasti kohta saa unen päästä kiinni - kroppa edelleen Turun jälkeen kierroksilla.

Mutta hittovie mä olen ylpeä siitä, mitä mä olen tällä viikolla nähnyt ja kokenut. Pisteiden valossa olisi enemmän voinut odottaa, mutta kun katsoo kokonaisuutta... niin nyt ollaan oikeasti jonkun niin kauniin äärellä, että sanat ei riitä.

Tämä koko yhteisö on tehnyt niin ison duunin, että tähän on päästy - ja kun kaikesta näkee, että se työnteko edelleen jatkuu jopa entistä kovemmin - koko ajan kaikkialla. Nyt ei todellakaan olla istumassa alas ja passivoitumassa, vaan nimenomaan paiskitaan koko yhteisössä kovaa duunia. Ja tehdään sitä isolla sydämellä, yhdessä ja oikein.

Turussa tänään oli ihan huikea elämys. Kiitos siitä kaikille mukana olleille. Chantit lähti tosi paljon paremmin kuin edes uskalsin toivoa - ja myös leveämmin. Kanna vastuusi - Espoosta, on tää meidän joukkue... ja useampi muu... helvetin hyvin vedetty!

Ja se loppu. Jäädään itse omasta tahdosta laulamaan katsomoon. Ja joukkue tulee vielä kopista jäälle uudelleen... ihan priceless.

Tälle jutulle kun antaa pikkusormen, se vie koko käden. Ja suosittelen sitä, en varoita siitä.
Kunnioitus tuolla duunille ja panokselle todella suuri. Nauttikaamme ja juhlistakaamme historiallista viikkoa!
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mutta hittovie mä olen ylpeä siitä, mitä mä olen tällä viikolla nähnyt ja kokenut. Pisteiden valossa olisi enemmän voinut odottaa, mutta kun katsoo kokonaisuutta... niin nyt ollaan oikeasti jonkun niin kauniin äärellä, että sanat ei riitä.
Onnittelut, jäätävän hyvää duunia on tehty! Pelillisesti ja muutenkin pari peliä oli ehkä pientä hakemista, mutta ei missään nimessä huonoa suorittamista.

Nyt ollaan kannattajatoiminnassa menty viikossa ainakin vuosi eteenpäin ja samalla 10 vuotta taakse. Aivan mielettömän hieno juttu! Vaikka homma on joka osa-alueella jouduttu aloittamaan miltei tyhjästä ja tekijät ovat pitkälti vaihtuneet, niin erittäin vahva espoolainen yhteisöllisyys ja kulttuuri todistaa olemassaolonsa. Joka puhuu että espoosta puuttuu yhteisöllisyys ei tiedä ollenkaan mistä puhuu.

Se että esim. TPS:n valmentaja sanoo pelin jälkeen lehdistötilaisuudessa vahingossa Blues eikä Kiekko-Espoo, kertoo siitä että myöskään työnteon kulttuuri ei ole kadonnut mihinkään. Ja just nyt mä olen sanoinkuvaamattoman ylpeä siitä että Jyrki Aho on joukkueemme valmentaja. Jyrki jos kuka tietää mitä on espoolainen periksiantamattomuus ja hän on myös sen perikuva. On ihan älyttömän hienoa että saamme kannattajina olla osa sitä prosessia, jossa Jyrki iskostaa joukkueelle mitä tämä on, yhdessä mm. kapteenistossa olevien pelaajia kanssa.

Kim Hirsovits Suomi-sarjassa rakentamassa unelmaa on myös tämän periksiantamattomuuden ruumiillistuma, vaikka olihan siellä Amia, Anttia ja muita jotka eivät saa tarpeeksi kiitosta yhtälailla mukana. Mutta Kim oli sisällä pukukopissa huolehtimassa, että jokainen pelaaja sal vuokransa maksettua, kun edellinen seura ei kyennyt kaikille palkkaa maksamaan.

Seuraavaksi on onneksi(?) pari vieraspeliä, niin että voi vähän rauhoittua. Välillä nimittäin pitää palautua, toivottavasti joukkueellakin on siihen jonkinlainen mahdollisuus. Sitten taas mennään.
 

sensei inu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On kyl huikea fiilis. Hyvä sijoitus, maalinteko sujuu. Ottelun katsoneilla tietysti kaksijakoinen fiilis, mut ne ketkä lukee vaan tuloksia katsoo että jes voitto ja paljon maaleja, jos ne noin hyvin pelaa niin pakko päästä paikan päälle jne. Ja tässä on vielä pari ihan mahdollista voittoa tulossa lisää loppuviikkoon niin ei paljon paremmin voisi kausi alkaa!
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs Pelicans
  • 1.73
  • 4.55
  • 3.95
Ilves vs Lukko
  • 2.02
  • 4.15
  • 3.15
JYP vs HPK
  • 1.74
  • 4.55
  • 3.90
Jukurit vs KooKoo
  • 2.24
  • 4.20
  • 2.74
K-Espoo vs KalPa
  • 3.40
  • 4.20
  • 1.93
Kärpät vs Tappara
  • 2.12
  • 4.30
  • 3.20
SaiPa vs Sport
  • 2.56
  • 4.00
  • 2.44
TPS vs Ässät
  • 2.04
  • 4.15
  • 3.10
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös