Tuolla luistelee kuitenkin floppeja
Ketäs nää flopit on? Mun mielestä meillä ei oo kovin montaa floppia tuolla kentällä.
Liedes ei oo kyllä mun standardeilla floppi. Tänäänkin oli oman kenttänsä paras. Onko Virtanen ja Hillis floppeja siis?
Sallinen on joo pelillinen floppi ja myös Ikonen. Tänään ei kyllä hävitty kumpaakaan, vaan tekivät monesti mitä neloskentän pitää tehdä. Veivät peliä ylöspäin ja pitivät oman pään puhtaana. Tollasta peliä mä neloselta ainakin ootan ja mun mielestä vaikean viime pelin jälkeen Salliselta oli kasvojenpesu. Ei hän silti ylivoimalle tai 3v3 kuulu.
Mutta kyllä toi Liedes - Hillis - Virtanen pitää sekoittaa. Ei vaan nyt toimi. Myös Hämäläisellä ollut vaikeaa loukkaantumisen jälkeen.
Ehkä jotenkin näin liikenteeseen:
Quenneville - Tuomaala - Hillis
Rohdin - Järvinen - Leppänen
Liedes - Virtanen - Hämäläinen
Piipponen - Sallinen - Ikonen
- - -
Muutenkaan en ihan osta ajatusta, että peli näyttäisi maha täydeltä pullotelulta. Kahdessa viime pelissä peli-ilme on ollut kohdillaan. Kyllä siellä on taistelua ja yritystä. Mutta jos nyt muistetaan
realiteetit, niin kahta kärkijengiä vastaan ollaan otettu pisteet vieraissa. Ilman meidän selkeästi parasta pelaajaa. Kyllä tähän 7 peliin myös kaksi selkeää ohi peliä mahtuu (Ässät ja Kärpät) mutta muuten emmä erityisen huolissaan ole. Joo ei olla oltu parhaimillaan, mutta on ollut venymistä (Kookoo, KalPa, SaiPa) ja nyt viime aikoina on löydetty taistelutahtoa.
Kaikille jengeille tulee vaikeita jaksoja ja tää on meidän. Huomenna on uusi päivä ja mahdollisuus taas ottaa 3 pistettä. Huomenna voidaan voitolla nousta tasoihin sarjakakkosen kanssa pisteissä. Ei tää nyt edelleen ihan surkealta näytä.