Pitäisi laittaa jo nyt tähän erään Hämäläisen paikalle.Arttu Tuomaala. Nyt nopeasti pitkä jatkosopimus ennenkuin hinta pomppaa liian kovaksi. Tuo suojaava pelityyli on todella tappava kun joka roikusta tulee jäähyjä. Tulee nousemaan ennen joulutaukoa vähintään kakkoskenttään. Todella kova potentiaali.
3 maalia joista 2 torjuttavissa ja kolmas oman sylkäisyn jälkeen. Ei ole käyttöä jos Rimpisen taso pysyy.Kyllä oli murheellinen alku Hellgren-Smedille.
Mä en ihan oikeasti pidä tästä uudesta tuomarilinjasta. Olisi kiva kattella jääkiekkokin eikä jatkuvaa erikoistilanne pelaamista. On siellä ihan ansaittuja jäähyjökin, mutta vitun pienestä se boxi nykyään heiluu. Kai tästä joku sitten tykkää.Varmaan kannattaisi lopettaa tuo jäähyily?
Kyllä ne pelaajat oppii pelaamaan sääntöjen mukaan. Sitten jäähyt vähenee.Mä en ihan oikeasti pidä tästä uudesta tuomarilinjasta. Olisi kiva kattella jääkiekkokin eikä jatkuvaa erikoistilanne pelaamista. On siellä ihan ansaittuja jäähyjökin, mutta vitun pienestä se boxi nykyään heiluu. Kai tästä joku sitten tykkää.
Todella vaikea erä kyllä menossa.
Ei se sääntölinjaus, vaan tämä perkeleen eriarvoisuus. Ei todellakaan ollut Rödä kertaakaan rikkomatta viime erässä.Mä en ihan oikeasti pidä tästä uudesta tuomarilinjasta. Olisi kiva kattella jääkiekkokin eikä jatkuvaa erikoistilanne pelaamista. On siellä ihan ansaittuja jäähyjökin, mutta vitun pienestä se boxi nykyään heiluu. Kai tästä joku sitten tykkää.
Todella vaikea erä kyllä menossa.
3 maalia joista 2 torjuttavissa ja kolmas oman sylkäisyn jälkeen. Ei ole käyttöä jos Rimpisen taso pysyy.
Legendaarinen paluu. Arvostan!Olin hetken pois palstalta mutta näköjään mikään ei muutu. Go Espoo!
Täysin samaa mieltä! Fakta on se, että MHS:n pitää parantaa, jos haluaa pelata jatkossakin Espoossa mutta kyllä noi maalit 2 ja 3 oli ihan karmeeta puolustamista. Pakka kyllä hajosi ihan toiseen erään.En nyt vielä sytyttäisi maalivahtia. Puolustus pelasi järkyttävän löysästi ja maalit tehtiin huipputontilta.
Onneksi tänä vuonna on Aho joka reagoi ja herättelee joukkuetta kesken pelin!
No tää se onkin miksi breikkaaminen ei ole tullut vielä Liigatasolle. Voimaa puuttuu niin paljon, että puolustaminen on aika heikkoa.Luvattoman helposti pääsi Marleau Kulonummesta ohi 2-1 maalissa.