Jukureista täydet pisteet viikonlopulta niin veikkaan, että jää muitakin! Toivottavasti on työhaalarit jalassa, kun ennakolta helpompi vastus edessä.Nyt jäi tämän illan jälkeen Ilveskin taakse pistekeskiarvossa.
Jukureista täydet pisteet viikonlopulta niin veikkaan, että jää muitakin! Toivottavasti on työhaalarit jalassa, kun ennakolta helpompi vastus edessä.Nyt jäi tämän illan jälkeen Ilveskin taakse pistekeskiarvossa.
Missään nimessä ei ole yhtään varaa lähteä rotsi auki Jukureita vastaan. Ei perjantaina eikä lauantaina (vaikka perjantaina olisi tapahtunut mitä). Täysillä vaan nyt kohti majutaukoa.Jukurit ei ole mielestäni niin huono mitä taulukko näyttää. Joukkueella ollut paljon loukkaantumisia ja viimeiset ottelut pelannut kovia joukkueita vastaan. Mielestäni Espoolle maajoukkuetauko taas tulee hyvään saumaan, sillä viime peleissä on ollut selkeää taantumisen merkkiä. Epäilemättä Hellgren-Smed pelaa tulevista kahdesta ottelusta toisen, veikkaan että vieraspelin.
Jukurit tulee varmasti kovaa päälle, heillä alkaa olla pakkovoittojen aika jos haluavat nousta sijalle 14- tai taistelemaan playoffpaikoista. Veikkaan että tulee molemmat pelit olemaan maalin matseja.
Tosin tällä hetkellä Ilves ei oikein ole mittari kenellekään.Nyt jäi tämän illan jälkeen Ilveskin taakse pistekeskiarvossa.
Jäähyjä, jäähyjä, jäähyjä ja Rimpinen pitää meitä päällään seisten pystyssä
Rimpinen muuten on torjuntaprosentissa jo kakkosena!Sarjataulukossa, nyt myös per peli -tahdissa, kolmantena. Vaikka peli aivan karmeaa.
Onko Liiga nykyään näin huono sarja - vai onko Rimpinen noin hyvä?
Varmaan molempia.
Tauko tosiaan tulee tarpeeseen.
Eipä oikeastaan. Tiistaina peli oli kaksi viimeistä erää täysin kontrollissa. Tänään peli oli oikeasti aika puolivillaista.Tämä pelihän oli kuin suora kopio tiistain Sport pelistä.
Tuo turha ja tyhmä jäähyily
Niin eihän se peli tänään nautittavaa katsottavaa ollut, mutta kolme pistettä otettiin.Ihmetyttää myös kotikaukalossa asenne, että ei taklata ja yritetä sytyttää joukkuetta ja yleisöä niiden avulla, vaan roikutaan ja koukitaan.
Esimerkiksi Kotkansalon jäähy. Tuossa piti kerran kerrasta taklata miestä maihin. Mutta sitten tullaan varovasti, jätetään taklaamatta, ja vähän kampataan. Hölmöä.
Toisen erän alkupuolella sanoin vieressä olleelle, että olen nähnyt tämän tarinan jo. Toisessa erässä tullaan tasoihin jollain räkämaalilla ja kolmannen lopussa sitten otetaan kolme pistettä, kun vastustaja ei siihen itse kykene. Ja itse yllätyin kyllä siitä, että niin kävi.Niin eihän se peli tänään nautittavaa katsottavaa ollut, mutta kolme pistettä otettiin.
Kun näitä sinun vain negasävytteisiä viestejä saa voiton jälkeenkin lukea käytännössä joka ketjusta, niin kannattaisiko nuo säästää tappiopeleihin. Niitäkin varmasti tulee vielä kauden aikana runsaastikin.
Itse ainakin nautin tänään voitosta ja kolmesta pisteestä.
Bluesin aikana näitä vastaan pelatut pelit muutenkin hävittiin lähes poikkeuksetta. Sport ja KooKoo molemmat pyyhkivät meillä lattiaa, Jukurit ei sitä ehtinyt tekemään. Nyt me ollaan pyyhitty Jukureilla lattiaa totaalisesti ja voitettu nuo muutkin nousijat. Uudestisyntynyt fiilis totta tosiaan.Ihan nyanssina... ollaan nyt itse nousijana viety täysi kolme pistettä viimeisellä minuutilla kolmelta edelliseltä nousijalta - niin KooKoo, Sport kuin Jukuritkin on kaadettu ihan lopussa. Jännä yksityiskohta.
Musta koko ajan tuntui, että joukkuekin vähän odotti noin käyvän.Toisen erän alkupuolella sanoin vieressä olleelle, että olen nähnyt tämän tarinan jo. Toisessa erässä tullaan tasoihin jollain räkämaalilla ja kolmannen lopussa sitten otetaan kolme pistettä, kun vastustaja ei siihen itse kykene. Ja itse yllätyin kyllä siitä, että niin kävi.
Kultakypärän ketju oli kyllä jäällä varmaan joka toisen vaihdon pelin loppupuolella, tai ainakin tuntui siltä.Melkoisia peliaikoja Jukureiden kärkihyökkääjillä, toivottavasti painaa huomenna jaloissa.
Musta koko ajan tuntui, että joukkuekin vähän odotti noin käyvän.
Väittäisin, että vielä minuutteja enemmän painaa tuo tapa, jolla hävisivät. Ollaan mukana pelissä, mutta lopussa sitten kaveri vie sen tikkarin kädestä.Melkoisia peliaikoja Jukureiden kärkihyökkääjillä, toivottavasti painaa huomenna jaloissa.
Rumaa on ja Ässätkin pakotettiin jatkoajalle. Se tosin oli kaunista.Väittäisin, että vielä minuutteja enemmän painaa tuo tapa, jolla hävisivät. Ollaan mukana pelissä, mutta lopussa sitten kaveri vie sen tikkarin kädestä.