Unelma mutta alkaa "varmat"miehet olla nyt aika kalliita ja ei ehkä halua siirtyä. Mutta saa nähdä mitä käy.Mä en yhtäkään kysymysmerkkiä enempää kaipaisi tähän jengiin. Varma pelimies kelpaisi
Unelma mutta alkaa "varmat"miehet olla nyt aika kalliita ja ei ehkä halua siirtyä. Mutta saa nähdä mitä käy.Mä en yhtäkään kysymysmerkkiä enempää kaipaisi tähän jengiin. Varma pelimies kelpaisi
Ainakin aiemmin asia ollut näin, poispäin voi siirtyä rajan sulkeutumisen jälkeenkin jos jossain on raja auki.Onko näin? Jos on, olen ymmärtänyt siirtorajat täysin väärin. Ei se toki mikään ihme olisi sekään.
Eri maissa voi sulkeutua eri aikaan. Jatkoajan Vukojevic-uutisessa kirjoitettiin perjantaina näin:Onko näin? Jos on, olen ymmärtänyt siirtorajat täysin väärin. Ei se toki mikään ihme olisi sekään.
Onhan tämä nyt hauskempaa näin, kun me muut voidaan vihjeiden perusteella lähteä arvailemaan. Muutenkin on kivempi, kun pelaajan nimi pysyy salassa seuran omaan julkaisuun asti.Aina sitä ihmettelee, että kun jollakin on tietoa, niin miksi sitä tietoa ei voi kertoa sellaisenaan - kun kuitenkin näkee tarpeelliseksi tulla kertomaan että on tietoa? Mutta ei, vaan kiemuroiden ja kaarteluiden ja puolittaisen lällättelyn jälkeen pyydetään odottelemaan vielä vähän aikaa...
Eri maissa voi sulkeutua eri aikaan. Jatkoajan Vukojevic-uutisessa kirjoitettiin perjantaina näin:
”Extraligan kansainvälinen siirtotakaraja on tänään 31. tammikuuta.”
Joose Antonen on ns. mielialapelaaja, jolta ei löydy huippu-urheilijan asennetta kentällä eikä harjoittelussa. Tämä on ollut tiedossa miehen koko aikuisuran. Harmi, sillä kykyjä olisi ollut pitkälle.
Joo tuo kortti paperilla tasoa erittäin villikortti.Ja miksi tällainen mies tuotaisiin Espooseen?
Tai sitten huhuihin natsaava pelaaja oli Wännström, joka menikin Vaasaan. Ko, kö?
No mutta, kuulostaa juuri meidän mieheltämme....Antonen... Sai silloinkin välillä negaa täällä faneilta puolustamisesta
Onko tähän Antonen huhuun nyt mitään muuta lähdettä kuin keskustelupalstan omat spekulaatiot sen yhden viestin perusteella että meille tulisi oikea laituri joka pelannut aiemmin liigaa? Odottaisin nyt rauhassa kuitenkin.
Joose Antosen sopimus purettu.
Tällä kaudella pelannut matsin Tapparassa, 13 DEL:ssä ja viimeisimpänä 11 Södertäljessä.
Ei ole tietoa onko uusi osoite jo selvillä.
Rightin laukojalla vyöllään 369 Liiga ottelua ja PPG 0,48.
Onko tähän Antonen huhuun nyt mitään muuta lähdettä kuin keskustelupalstan omat spekulaatiot sen yhden viestin perusteella että meille tulisi oikea laituri joka pelannut aiemmin liigaa? Odottaisin nyt rauhassa kuitenkin.