Mainos

Kiekko-Espoo 2018–2019

  • 296 147
  • 946

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Voisi kyllä senverran harrastelijamaisuudesta luopua, että jonkinlaiset kotisivut väsäisi.
Joo. Tiedotuskanavana aika ehdoton. Uutiset voi sitten linkittää naamakirjaan jne. Noh, jos kesän aikana saisi pystyyn.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Epämääräiseltä Facebook-sivulta linkki nevöhööd kauppaan. Ei mene hyvin. Tuo lippuautomaatti ei sivullaan kerro edes takana olevan yrityksen tietoja. Nyt ollaan todella heikoilla jäillä.
 

Nick Brophy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Mikäs tuossa Lippuautomaatissa tökkii? Näyttäähän tuota TapVo, OVO ja Oilers jo käyttävän ja kokemuksia varmaan on kyselty. Ticketmaster (Lippupalvelu) ja Eventim (Lippupiste) ottavat palvelustaan kuulemma sen verran kovat palkkiot, että pienessä katsomossa homma ei vaan kannata. Meikäläiseltä peukku.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Mikäs tuossa Lippuautomaatissa tökkii? Näyttäähän tuota TapVo, OVO ja Oilers jo käyttävän ja kokemuksia varmaan on kyselty.
On hieman eri asia, jos "Arska" on toimittanut sovelluksen/palvelun tai sen on toimittanut firma Arska, jolla on osoite ja Y-tunnus sekä yhteyshenkilön nimi. Ilmeisesti siinä on eräs firma takana, kumma vaan ettei näitä perusyhteystietoja ilmoita.
 
Viimeksi muokattu:

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Epämääräiseltä Facebook-sivulta linkki nevöhööd kauppaan. Ei mene hyvin. Tuo lippuautomaatti ei sivullaan kerro edes takana olevan yrityksen tietoja. Nyt ollaan todella heikoilla jäillä.
Mikä tekee Facebook-sivusta epämääräisen? Ihan oikea ratkaisu tukea espoolaista firmaa ja jättää isot Ticketmasterit pois tästä yhtälöstä. Suomi-sarjan lipunmyynnillä ei taota sellaisia tuloja, että tarvitaan isoja kansainvälisiä brändejä mukaan lipunmyyntiin. Siitä toki samaa mieltä, että kyseinen firma voisi kertoa itsestään vähän enemmän verkkosivuillaan, mutta tiedot on kuitenkin löydettävissä aika vaivattomasti kuten yllä osoitettiin.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Mikä tekee Facebook-sivusta epämääräisen?
Se, ettet voi tietää olevasi oikealla sivulla, etkä huijaussivulla vrt. tuore IKEA-huijaus.
Osoiterivi m.facebook.com/story.php?story_fbid=680302985672670&id=669851056717863 ei tosiaan paljon kerro. Ehkä joillekin Facebookiin rekisteröityneille, en tiedä.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, Canadiens
Osoiterivi m.facebook.com/story.php?story_fbid=680302985672670&id=669851056717863 ei tosiaan paljon kerro.

facebook.com/KiekkoEspooOfficial/posts/680302985672670 kertoisi jo enemmän, mutta sehän ei ole seuran vika jos tänne joku on laittanut mobiili-Facebookin linkkiä.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Jaa, eli olet vaan saanut tuon linkin jostain? Kyllä tuolla kyseisellä sivulla on julkaistu mm. Hirson video jossa pahoittelee kausarimyynnin epäonnistumista ja paljon muuta "virallista" sisältöä. Ja kuten tuossa jo kommentoitiin, osoitteessa on official mukana. Eihän se nyt tietenkään suoraa mitään tarkoita, mutta se yhdistettynä julkaistuun sisältöön antaa aika virallisen kuvan.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Onhan kiekoton siinä oikeassa, että naamakirja on siihen kirjautumattomille aika heikko viestintäalusta. Naamakirjaa puoltaa alhaiset kustannukset. Kotisivut pitää saada kasaan melko nopealla aikataululla. Se on kuitenkin se ensimmäinen rajapinta.

Lippuautomaatti on toki pieni tekijä, mutta niin ovat kustannuksetkin. Hallituksen PJ näyttää olevan jonkin näköinen sarjayrittäjä (19 hallituspaikkaa). Toimari on entinen Nokialainen. Liikevaihto on kasvanut hyvin ja nyt on jo päästy nolla tulokseen. Joskaan 2017 tulos ei vielä näy. Se, että sieltä ei vielä löydy hirveästi tietoa, ei tässä vaiheessa haittaa. Homman pitää olla valmis huomenna klo 18, kun myynti alkaa. Esimerkkinä Salo Jazz. Siellä on ihan ok-näköinen myyntiportaali. Tanssikoulukin näyttää toimivan.

Tästä ehkä sellainen opetus organisaatiolle, että keskeneräisten asioiden esittely ei välttämättä kannata yllä oleva palaute huomioiden. Lisäksi kotisivut tarvitaan uskottavuutta varten.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Lippuautomaatti on toki pieni tekijä, mutta niin ovat kustannuksetkin ... Toimari on entinen Nokialainen.
Tämän toimarin entisen nokialaisuuden näkee ehkä siinä, että kotisivuilla mainitut edut ovat lähinnä ominaisuuksia. Esimerkkinä "Interaktiiviset istuinkartat". Eihän tuo ole mikään etu vaan ominaisuus. Etu tuossa on helppo paikan valinta asiakkaalle ja hyöty olisi sitten varmaan korkeampi lipunmyynti. FAB-taulukko ei liene kovinkaan tuttu. Tai sitten tällä ei ole mitään tekemistä nokialaisuuden kanssa. Markkinointi vaan näyttää kovin samalta kuin Nokian puhelinten loppuvaiheessa.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mielenkiintoista nähdä miten toi Lippuautomaatti toimii. Ainakaan Play-kaupasta en löytänyt heidän Android-sovellustaan. Itselle on oikeastaan parempi, jos lipunmyynti onnistuu puhelimen selaimella ilman erillistä sovellusta kun niitä on luurissa jo nyt liikaa. Monelle tottumattomammalle käyttäjälle sovellus voisi kuitenkin olla paikallaa. Vaikka sellainen sovellus, joka on käytännössä nettiselain, joka avaa oletuksena Lippuautomaatin sivun.

VIelä mielenkiintoisempaa on nähdä miten kausikortit lähtevät käymään kaupaksi. Jatkoajassa on ollut hypeä, mutta loppupeleissä täällä kirjoittanut porukka on aivan liian pieni kantamaan edes Suomi-sarja -seuraa. Kausikorttimyynti tulee antamaan osviittaa siitä mikä se kiinnostus on laajemmin.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
VIelä mielenkiintoisempaa on nähdä miten kausikortit lähtevät käymään kaupaksi. Jatkoajassa on ollut hypeä, mutta loppupeleissä täällä kirjoittanut porukka on aivan liian pieni kantamaan edes Suomi-sarja -seuraa. Kausikorttimyynti tulee antamaan osviittaa siitä mikä se kiinnostus on laajemmin.
Julkisuutta on mielestäni tullut hyvin vai onko se vaan sitä, että on itse silmä kovana seurannut tilannetta? Saa nähdä. Junioripuolella on tullut hyvin mukaan pienempiä firmoja, joten voisi olettaa, että jatkoajankin ulkopuolelta löytyy asiakkaita. Jos ensimmäiselle kaudelle myydään kaikki kausikortit (pl. tukikausarit, joiden määrää ei ole rajattu), voidaan jo puhua todella vahvasta aloituksesta. Naamakirjassa näkyy olevan reilut 1000 henkilöä, jotka seuraavat/tykkäävät.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Julkisuutta seura on saanut todella paljon. Ei varmaan ihan hetkeen, jos koskaan ole Suomi-sarjan seura saanut näin paljon julkisuutta. Etenkään kun Kiekko-Espoo ei ole vielä pelannut peliäkään. Ihan kuvaavaa on se, että Kiekko-Espoon mahdollisesta Suomi-sarjapaikasta oli isommat otsikot kuin KOOVEEn saamasta Mestispaikasta. Julkisuutta ja hypeä on nyt ja se pitäisi ehdottomasti onnistua käyttämään täysipainoisesti hyödyksi. Tiedän, että toimistolla tehdään töitä tällä hetkellä lähes kellon ympäri, mutta resurssit on rajalliset ja ne pitäisi onnistua käyttämään optimaalisesti. Katsotaan nyt mitä tulee. Toivottavasti hyvää. Kausikorttimyynti on ensimmäinen mittari todellisen kiinnostuksen suhteen.
 

Vanhaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Facebookin paha vika on se, että lähes kuka tahansa voi laittaa melkein mille sivulle tahansa lähes mitä tahansa sisältöä. Vaikkapa tuollaisia IKEA-kyselyitä. Toinen miinus on ettei käyttäjiä tunnisteta mitenkään vaan trolleja voi olla koko paikka täynnä. Kolmas on se ettei Facebookin käyttöä ja yksityisyyttä pitäisi mainita samassa kappaleessa. FB tietää sinusta enemmän kuin sinä itse!
Nettisivut tekoon nyt vilkkaasti.
 

Nick Brophy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Periaatteessa näin, mutta eihän aidon näköisen nettisivunkaan tekeminen mikään temppu ole. Kiekko-espoo.com on aito junioreiden sivu, sen sijaan kiekkoespoo.fi, kiekkoespoo.com ja kiekko-espoo.fi ovat jo ahnailla domainin valtaajilla varattuna. Tuskin kyselevät vakaumuksen astetta ulos myydessään.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Ihan pelkästään facebookin varaan mainontaa ei ole jätetty. Ainakin EKS on lähettänyt jäsenilleen tiedotteita sekä edellisestä että tästä uudesta kausarimyynnistä.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllä ne nettisivutkin sieltä tulee. Kunnollisia ei vain tehdä päivässä. Ei ainakaan Kiekko-Espoon budjetilla.

Juurikin näin, tuntuu että uudelta ja pari kuukautta olemassa olleelta seuralta odotetaan heti jotain liiga tai nhl tason tiedotusta ja mediamyllyä.

Tajutkaa hyvät ihmiset, että tuolla on muutama tyyppi pikku rahalla tekemässä tota hommaa. On mieltä EUsta tahansa, heihin laitettiin myös samanlaisia kohtuuttomia odotuksia saman asian suhteen. Suhteellisuuden tajua kuuluttaisin kaikille asiaan liittyen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä ne nettisivutkin sieltä tulee. Kunnollisia ei vain tehdä päivässä. Ei ainakaan Kiekko-Espoon budjetilla.

Ei tehdä päivässä ei, mutta Espoossako ei ole vaikka jotain opiskelijaporukkaa mikä voisi koulussa hyödyntää olleensa tekemässä nettisivuja.

Tuossa on yksi esimerkki epäonnistumisesta:

http://helsinkigarden.fi (Linkki vie helsinkiläisen jääkiekkojoukkueen uuden hallin sivuille)

Maailma on muuttunut ja ensin pitää ottaa netti haltuun. Se netti, tavalliset kotisivut, mitä ne maksukykyiset vanhemmat käyttää ja sitten miettiä joitain muita juttuja ja kummallisia appseja.

Ei nyt kesken jalkapallopelin viitsi käydä tuon epämääräisen lippufirman sivuilla, mutta onhan se taas täysin selvää, että isojen toimijoiden kulut on mahdottomat ja pitää olla joku toinen myyntikanava. Jos tuo toimii, niin se voi toimia, tutkitaan, kun ehditään.

Kusetukseen ei saa mennä ja vaikka ei olisikaan, niin pitää ymmärtää miltä ja miksi joku asia voi jonkun asiakkaan silmään näyttää.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maailma on muuttunut ja ensin pitää ottaa netti haltuun. Se netti, tavalliset kotisivut, mitä ne maksukykyiset vanhemmat käyttää ja sitten miettiä joitain muita juttuja ja kummallisia appseja.

Toisaalta eipä nykyään moni enää kotisivuilakaan käy että maailma on suurimmaksi osaksi siltäkin osin muuttunut eikä välttämättä niin suurta mainosarvoakaan sillä, lähinnä paikkana mihin kootaan kaikki tieto saman katon alle mitä muualta on vaikeampi etsiä. Eli ehkä otteluohjelmaa, lipunmyynin infoa, hallista tietoa ja seuran ja sponsoreiden yhteistietoja. Pelaajalistat ja moni muu löytyy muista tehoista yleensä realiajassa päivitettynä pisteiden kanssa. Tärkeimmät kanavat taitaa Espoolllakin olla jo kuitenkin käytössä. Tietenkin jonkinlaiset sivut jossain kohti hyvä olla mutta ei tässäkohti edes hirveästi ole tietoa mitä sinne pistäisi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toisaalta eipä nykyään moni enää kotisivuilakaan käy että maailma on suurimmaksi osaksi siltäkin osin muuttunut

Totta, onhan tämä tietysti näinkin. Joku tuossa kyseli kisojen alla onko joku koskaan käynyt fifa.com -sivustolla. Nyt on lippujuttujen takia tarvinnut käydä, mutta eipä muuten kyllä juuri tule käytyä.

Silti kotisivut voi olla hienot, vaikka infoa ei olisi sivutolkulla. Niin ei voi olla, että isä tai äiti istahtaa jälkikasvun kanssa koneen ääreen ja mitään kotisivua ei ole. Täysin keskeneräisiäkään ei kannata julkaista, mutta joku mainoshehkutus tule tänne uudelleen ja juurikin tietoja vaikka siitä pelipaikasta ja miten sinne pääsee sitten, kun aika koittaa.
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Kiekko-Espoon Instagram-sivujen mukaan tänään klo 12 tulee pari uutta pelaajajulkistusta.
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Perusmallin perusasialliset nettisivut väsää tekijämies päivässä. Sitten ajan kanssa sinne vaan lisää sisältöä ynnä viilailua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös