Vastaan nyt vain omilla näkemyksilläni. En itse ole mukana tuossa (nykyisessä) Espoon Kiekkokannattajissa. Mutta kyllä, olivat Unitedin mukana. BFC:n aikaan verrattuna porukkaa jäi pois ja myös jäi jäljelle. Lukumääräisesti ry:tä ajatellen en osaa sanoa, kannattajakatsomossa tuo poisjäänti näkyi.
Veikkaukseni on, että K-Espoo varmaan tuo porukkaa jonkin verran takaisin. Tulevaisuus näyttää. BB07:aan en ota kantaa tässä.
Luulisi jonnejenkin pikku hiljaa syttyvän, kun näkee miten tää iskee varttuneempiin kannattajiin.
En tiedä mikä tämä jonnejenki on tai mitä sillä tarkoitetaan eikä kannattajista puhuttaessa kiinnosta tietääkään.
jotain siistiä on tuotu takaisin lapsuudesta, minkä jo luulit pysyvästi hävinneen.
EDIT ja lisätääs vielä, että sivulauseenomaisesti kuulin vanhan Kiekko-Espoo -logon olevan nyttemmin uuden Kiekko-Espoon hallussa ja tavaramerkkitietokannan mukaan logolle on kirjattu siirtopyyntö 23.5.
Tässä taas yksi haaste uudelle organisaatiolle. Miten saada mukaan alle 25-vuotiaat? Suomi-Sarjassa pelatessa glory huntereita ei ainakaan tarvitse pelätä. Toisaalta, eipä niitä tainnut BFC:issakaan olla.Kyllä sitä pitää lähteä katsomaan jokunen matsi ja kokeilemaan, että löytyykö vielä innostusta jääkiekkoon ja sitä kiimaa, mikä oli Blegiä kohtaan. Sen parissa tuli kuitenkin kasvettua ikävuodet 8-22 ja en ymmärrä sitten yhtään, että mitä nämä tietyt hermannit täällä yrittävät saavuttaa väheksymällä Bluesia kun moni kasvoi sen jengin parissa. Ei se tunne syty suoraan uudelleen Kiekko-Espoota kohtaan, vaikka arvostankin perinteikästä nimeä ja monelle vanhemmalle K-Espoo oli se juttu. Mulle ja monelle muulle se oli Blues.
Mä luulen, että @BLEGI osuu asian ytimeen monien kannattajien tunnoissa. Tuskin homma heti kaikkia kiinnostaa, mutta pikkuhiljaa oikeita asioita tekemällä kiinnostusta voi alkaa löytymään.
Pelkkä säälittävä trolli. Yritin saada jotain perusteluita ja keskusteluita aikaan, mutta kyllähän Erkka on täällä vaan purkamassa pahaa oloaan. Älä ruokia trollia, niin se kuihtuu pois ja palaa potkimaan lyhtypylväitä.Oot kyllä säälittävä tapaus desanttierkka.
...Toki talkoilla voidaan toimia, mutta saadaanko sitä kautta uskottava joukkue ja organisaatio, jolla aidosti nyt kerrottu ja hehkutettu saavutetaan. Fanit haluavat päätykatsomot halliin. Voin kertoa, ettei tule toteutumaan. Onko faneja sen jälkeen kohdeltu huonosti eikä enää kiinnosta.
...käyn katsomassa pelejä, jos löytyy parkkipaikka, halliin mahtuu ja kioskilta saa ilman tunnin jonotusta kupin kahvia. Kovin on alimitoitettu nykyiset ravintolatilat erätauon aikaiseksi 500 henkilön palvelemissasi.
Pelkkä pelaaminen Suomi-sarjassa maksaa n. 200.000 vaikka pelaajille ei makseta mitään.
Muistaakseni Fps on operoinut viime kaudet Suomi-sarjassa karvan päälle 100K€ budjetilla. Tuosta potista ei ole maksettu yhtään pelaaja- palkkioita, mutta toisaalta pelaajien ei ole tarvinnut maksaa pelaamisesta mitään. Varusteet, lisenssit ja kaikki ylläpito on hoidettu seuran puolesta. Luulisi K-Espoonkin pärjäävän saman mittaluokan rahoituksella, kun matkakilometritkin on suunnilleen samat, kun joukkueet mahtuvat 100 kilometrin sisälle.