Muistelen ottelun päättyneen noin klo 00:35. Oli kyllä ikimuistoinen jääkiekko-ottelu. Se, mikä teki kamppailusta erityisen hienon, oli molempien joukkueiden äärimmäinen taistelunhalu ja voitontahto. Vaikka TsSKA hävisi ottelun, niin heillekin saattoi nostaa hattua.Oliko 2 yöllä. Olin kyllä ihan loppu tuon jälkeen. Sitten varailemaan lippua game 6.
Voi olla että Vihtilä skippaa huomisen selostusvuoron, muutaman kerran meinasi ääni pettää jatkoerissä."Laukauskin on ihan pas...huono" :D
Selostaja on tyytyväinen, että peli vihdoin päättyi.
Ei ollut kuin puoli yksi :)Oliko 2 yöllä. Olin kyllä ihan loppu tuon jälkeen. Sitten varailemaan lippua game 6.
Uskon näin että SKA kairaa jatkoon.Hienoo, että molemmissa pareissa näytetään menevän pitkälle. Näinköhän SKA toistaa 2015 temppunsa
Ei ollut kuin puoli yksi :)
Joka tapauksessa, kuusi tuntia pelattiin.
e. Hokileidi oli nopeampi
Vaikea nähdä, miten Jokerit voisi ikinä pärjätä kumpaakaan tämäniltaista playoff-joukkuetta vastaan. Sitoutuminen yhdistettynä taitotasoon ja puolustushalukkuuteen ovat aivan eri tasolla kuin Jokereilta olen elämässäni nähnyt.
Onneks näitä ei tarvii vasta kun finaalissa kohdataVaikea nähdä, miten Jokerit voisi ikinä pärjätä kumpaakaan tämäniltaista playoff-joukkuetta vastaan. Sitoutuminen yhdistettynä taitotasoon ja puolustushalukkuuteen ovat aivan eri tasolla kuin Jokereilta olen elämässäni nähnyt.
Ihan samaa olen miettinyt, kun näitä pelejä olen katsonut. Meri on uitavana Jokereilla.
Oli ihan älytön taklaus. Vieressä seisova tuomari ei toki reagoinut mitenkään.Kazanin pojalle 2min väkivaltaisuus jäähy loppuun, vähän kiehahti
Vaikea nähdä, miten Jokerit voisi ikinä pärjätä kumpaakaan tämäniltaista playoff-joukkuetta vastaan. Sitoutuminen yhdistettynä taitotasoon ja puolustushalukkuuteen ovat aivan eri tasolla kuin Jokereilta olen elämässäni nähnyt.