KHL-otteluiden seurantaketju

  • 381 334
  • 3 460

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
oli ihan pas... huono laukaus
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Oliko 2 yöllä. Olin kyllä ihan loppu tuon jälkeen. Sitten varailemaan lippua game 6.
Muistelen ottelun päättyneen noin klo 00:35. Oli kyllä ikimuistoinen jääkiekko-ottelu. Se, mikä teki kamppailusta erityisen hienon, oli molempien joukkueiden äärimmäinen taistelunhalu ja voitontahto. Vaikka TsSKA hävisi ottelun, niin heillekin saattoi nostaa hattua.

Tuollaisen ottelun ratkaisee yleensä, niin tässäkin tapauksessa, Mika Niemen tapainen pelaaja. Varmaan hänelle voittomaalin tekeminen tuossa ottelussa tulee olemaan yksi kiekkouran parhaimmista hetkistä.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
3. jatkoerässä ajassa 113:51 syntyi ratkaisu 2-3 SKA:n hyväksi. Maalintekijä 19-vuotias Podkolzin, syöttäjänä 21-vuotias Tsitshura, joka on jäänyt mieleen aktiivisesta ja yritteliäästä pelaamisesta jo aikaisemmissa pudotuspeleissä. Nuoriin kannattaa luottaa!

Läntisen konferenssin finaalien tilanne viiden ottelun jälkeen 3-2 TsSKA:n hyväksi. Pelit jatkuvat ylihuomenna.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avauserä ihan alkua lukuunottamatta Omskin heiniä ja vähemmän yllättäen vierasjengi johdossa erätauolle Kazanissa.
Kovastihan tämä sarja on vierasvoittoinen, saas nähdä saako tämä putki jatkoa tänäänkin?
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikea nähdä, miten Jokerit voisi ikinä pärjätä kumpaakaan tämäniltaista playoff-joukkuetta vastaan. Sitoutuminen yhdistettynä taitotasoon ja puolustushalukkuuteen ovat aivan eri tasolla kuin Jokereilta olen elämässäni nähnyt.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Vaikea nähdä, miten Jokerit voisi ikinä pärjätä kumpaakaan tämäniltaista playoff-joukkuetta vastaan. Sitoutuminen yhdistettynä taitotasoon ja puolustushalukkuuteen ovat aivan eri tasolla kuin Jokereilta olen elämässäni nähnyt.

Ihan samaa olen miettinyt, kun näitä pelejä olen katsonut. Meri on uitavana Jokereilla.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Nyt on playoff lätkää parhaasta päästä. Repimistä ja raastamista, sekä hirvee meno katsomossa.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kazanin kotimökissä tosiaan tunnelma ihan kohdillaan. Kotijengiltä energiatäytteinen toinen erä, mutta niin vain jäivät ilman palkintoa (maalia).
Tuosta loppuhetkien Omsk-läpiajosta odotin kyllä dumareitten vislaavan rankkarin jäähyn sijaan?

Ja joo, onhan tässä kuukauden päivät tullut ihmeteltyä näitä "top 8-pelejä" ja sitä vaatimus- sekä taitotasoa mitä nämä pelit koko joukkueelta vaativat illasta toiseen.
Itse en ole havainnut näissä jengeissä juurikaan "vapaamatkustajia". Toki niitäkin todennäköisesti joukkueissa kuitenkin on, mutta eiköhän nämäkin äijät seuloudu kauden mittaan aamujäitten kiekonkerääjiksi näissä porukoissa.
Siitä pitää huolen seura- sekä valmennusjohto ja se on sitä kuuluisaa Vaatimustasoa se..
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Vaikea nähdä, miten Jokerit voisi ikinä pärjätä kumpaakaan tämäniltaista playoff-joukkuetta vastaan. Sitoutuminen yhdistettynä taitotasoon ja puolustushalukkuuteen ovat aivan eri tasolla kuin Jokereilta olen elämässäni nähnyt.

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Varsinkin tämän kauden osalta tämä olisi enemmän Kiekko-Vantaan vertaamista Lukkoon kuin Kookoon vertaamista Tapparan. Ero on niin jäätävän kova, että ei mitään järkeä. Olihan noi molemmat runkosarjassa hyviä, mutta aivan älytön buusti silti. Tossa on koko paketti niin mintissä, että ihan ilolla katselee.

Mutta, varmasti yleisöllä on tässä valtava merkitys. Jos kotisohvallekin toi meininki tuo buustia, en edes uskalla kuvitella miltä n. vuoden ilman yleisöä tai pienelle yleisölle pelanneista tuntuu. Vaikka noilla jengeillä ei ihan Jokerien kaltaista yleisötilannetta ollut, niin ei tuollaista hornankattilaa voi pelkällä olkien kohautuksella ohittaa kylmähermoisempikaan.
 
Vaikea nähdä, miten Jokerit voisi ikinä pärjätä kumpaakaan tämäniltaista playoff-joukkuetta vastaan. Sitoutuminen yhdistettynä taitotasoon ja puolustushalukkuuteen ovat aivan eri tasolla kuin Jokereilta olen elämässäni nähnyt.

Joo, ihan totta. Mä uskon, että pelin ollessaan uomissaan ja mikäli Jokerit voittaisi sarjoja edeten kierrokselta seuraavalle, niin pelaajien tahtotaso nousisi automaattisesti.

Mutta on toi kyllä ihan totta, mitä sanot. Suomalaisista puhutaan aina "loppuun asti taistelevina" pelaajina ja kansana, mutta kyllä näissä peleissä välittyy se, mikä on tahto pelata vieruskaverille.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuskin Kurri, Vuorinen tai Marjamäkikään näitä edes katsoo. Eletään omassa kuplassaan, että suoritustaso riittää. Riittäähän se runkosarjaan jotenkin, mutta näihin peleihin pitäisi löytää vielä pari vaihdetta lisää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös